کد خبر: 634217
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
یک مقام مسوول در وزارت صنعت و تجارت:
در حالی که امروز برخی رسانه‌ها از توزیع مرحله دوم سبد کالا در سال آینده خبر داده بودند یک مقام مسوول در وزارت صنعت و تجارت این خبر را رد و اعلام کرده که توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش افکارنیوز، یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر که توزیع سبد کالا از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: توزیع سبد کالا در مرحله دوم در حالی آغاز می‌شود که در حدود هشت میلیون نفر مشمول جدید برای دریافت سبد کالا تعریف شده است.

به گفته وی تاکنون حدود ۶۰ درصد از مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول توانسته‌اند سبد کالایی خود را دریافت کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر این‌که توزیع سبد کالا در مرحله دوم در سال جاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برآوردها حاکی از آن است که مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول کالاهای خود را تا نیمه اول اسفند ماه دریافت کرده و این امکان وجود دارد که از نیمه دوم اسفند ماه توزیع سبد در مرحله دوم آغاز شود.
توزیع سبد کالا از ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است و کالاهای آن در مرحله اول عبارتند از ۱۰ کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ یا ۲۴ عدد تخم مرغ بسته بندی شده.

قرار بود از ۱۳ بهمن توزیع سبد کالا به مدت ۱۵ روز ادامه و در صورت نیاز این زمان تمدید شود و از نیمه دوم اسفند ماه نیز مرحله دوم توزیع کالا آغاز شود.

در مرحله اول سبد کالا به سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرپرست خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، سرپرستان خانوارهای مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق مستمری زیر ۵۰۰ هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی با حقوق کمتر از ۵۰۰ هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل تعلق گرفت که البته هنوز ادامه دارد.

اما براساس تصمیمات جدید قرار شده که شرط دستمزد زیر ۵۰۰ هزار تومان برای دریافت سبد کالا حذف و در مرحله دوم به تمام مشمولان قانون کار سبد کالا اختصاص یابد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
1
چرا دولت به جای افزایش حقوق مطابق قانون خدمات کشوری سبد کالا میده ، و قانون را اجرا نمی کنه ؟ حقوق مردم را بهشون نمیدن بعد مثل !!!! 2لیتر روغن ، 10 کیلو برنج هندی ، 24 تخم مرغ و 4 کیلو مرغ منجمد میدن بعد هم منت میذارن سبد کالا دادیم . یه کم به این مردم فهیم احترام بذارین .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
اقا ما که متاهل هستیم و از هیچ جایی بیمه نیستیم ایا مرحله دوم به ما سبد تعلق میگیره یا نه ؟؟؟
مگر ما ایرانی نیستیم !!!!!!!!!!!
احمد
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
دست اقتی روحانی درد نکند با این تصمیمی که گرفتند باورکنید مواد غدایی در کشور در حال ثبات قیمت وحتی ارزان شون هم هست واین تاثیر توضیع سبد کالا بوده نا گفته نماند فروشندگان ... مواد غدایی ازاین کار ناراحت هستند چونکه بازارشان کساد شده است ودیگر نمیتوانند هرطور دلشان خواست به مشتری اجحاف کنند،د
پاسخ ها
عبدالله اسمه محفوظ
| -
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
درمورد مواد بهداشتی چطور؟آیا واقعا همین طوراست ؟متاسفانه من دیروز چهارراه مولوی بودم وخرید کردم متوجه شدم که اول مولوی وآخر مولوی حداقل پانزده برابر هم اختلاف قیمت داشت.2-ودرمورد مواد غذایی اگر هم ارزانی باشد بازهم قیمت کالاها نامناسب ونامیزان واختلاف آنها هم فوق العاده بالا می باشد.3-بهتر بود آقای روحانی درنحوه توزیع سبد کالا دقت وتدبیربیشتری به خرج می داد وآبرو وعزت ایرانیان را نگه می داشت ومثل آقای دکترمحمود احمدی نژاد(ایده الله تعالی) این هزینه ها را ازطریق واریز نقدی به کارت عابربانک ملت فهیم ایران،انجام می داد که ملت درحضورملتهای دنیا اینقدر...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
الخق ولاانصاف همینطوره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار