کد خبر: 634178
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای این کمیسیون نظرشان را درباره نظارت بر نهادهای زیر نظر رهبری، اعلام فرمودند.

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای این کمیسیون نظرشان را درباره نظارت بر نهادهای زیر نظر رهبری، اعلام فرمودند.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت درباره جزئیات حسابرسی از سازمان صداوسیما، گفت: فصل حسابرسی مشخص است و در فصل خود این حسابرسی پیگیری خواهد شد، البته جزئیات این موضوع را حسابرسان مشخص کرده و زمان انجام آن را اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه حسابرسی از سازمان صداوسیما باید انجام شود، اظهار داشت: نظر مقام معظم رهبری هم همین است؛ ایشان در دیدار کمیسیون اصل 90 فرمودند، همه ارگان‌هایی که زیر نظر ایشان هستند باید نظارت شده و عملکردشان رصد شود.

افضلی‌فرد، رهنمودهای مقام معظم رهبری به کمیسیون اصل 90 را بسیار مطلوب، راه‌گشا و امیدوارکننده ارزیابی کرد و افزود: ایشان در بخش دیگری از بیانات خود گفتند اگر شما به تخلفات مسئولان برخورد کرده و متوقف شدید، بسیار نامطلوب است اما اگر تا ته قضیه رفتید، من هم پشتیبان شما هستم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: یکی از موارد هم این است که ارگان‌های زیر نظر مقام معظم رهبری به بهانه اینکه زیر نظر رهبر معظم انقلاب هستند، نمی‌توانند خودشان را از رصد نهادهای نظارتی مصون ببینند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
همه باید در برابر قانون مطیع باشند ورهبری معظم هم تاکید دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار