کد خبر: 633712
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
سخنگوی شورای شهر بهبهان در جلسه این شورا با دهان چسب زده در جلسه حاضر شد!

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای شهر بهبهان در جلسه این شورا با دهان چسب زده در جلسه حاضر شد!

نعمت‌الله همراهی در توضیح این اقدام خود گفت: من در اعتراض به این‌که بعضی از اعضای شورا تحمل صدای مخالف و تحمل انتقاد از شهردار را نداشتند بر دهانم چسب زدم.

وی افزود: بنده نه به عنوان سخنگوی شورا بلکه فقط به عنوان یکی از اعضا می‌گویم که علی‌رغم این‌که شهرداری بحران دارد و در بن بست قرار گرفته و با این شرایط وقوع هرگونه حادثه‌ای تلخ در شهرداری محتمل است، باز هم اکثریت شورا بر ابقای شهردار رای داد!

همراهی ادامه داد: طی جلسه امروز که جهت ماندن یا رفتن شهردار برگزار شده بود، اکثریت اعضا رای به ماندن شهردار تا بعد از عید دادند. وجود بحران‌های فراوان در شهرداری باعث شد تا نطقی علیه شهردار در جلسه قبل داشته باشم که به مذاق افرادی در شورا خوش نیامد و باعث اعتراض‌هایی شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعد از این‌که در جلسه امروز بعضی از اعضا علیه بنده صحبت کردند و انتقادهایی به بنده داشتند که چرا مطالب تندی علیه شهردار به کار برده‌ام، پاسخ من به این افراد تنها این جمله است که من در اعتراض به این‌که بعضی از اعضای شورا تحمل صدای مخالف و انتقاد از شهردار را نداشتند بر دهانم چسب زدم و در جلسه امروز به عنوان اعتراض هیچ گونه مطلبی عنوان نکردم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
دوباره شوراي شهر جنجالی... تكرار شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار