کد خبر: 633670
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
دکتر سید حسن هاشمی در یادداشتی برای فیلم شیار 143 از عوامل این فیلم تشکر کردند.

به گزارش تهران پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، زن امروز، مادر است و همسر و دختر اما وجه اجتماعي نيز براي خود يافته است. زن امروز گاه قصه‌ها و دغدغه‌هايش را با هنر و تصوير درآميخته و با اين زبان، با انسان و جهان سخن می‌گويد. اين را وقتی به خودم گفتم كه در پرديس ملت به تماشای فيلم شيار 143 به كارگردانی خانم آبيار نشسته بودم.

درست وقتی که بغضم را آرام آرام فرو ميخوردم تا اشك‌هايم جاری نشوند. مدت‌ها بود اين حالت را نداشتم. حيفم می‌آمد، دلم می‌خواست اين باران باشكوه را در خلوتم ببارم. احساس می‌كردم اين لحظه‌های روحانی را بايد تا خلوت محراب و ذكر نگه دارم و بر آستان نيايش جان به محضر وجود مادر در آويزم تا زلال متبرك آن در دامن عصمت مادر، خود را رها سازد.

خانم آبيار بسيار ماهرانه ما را به مادری نزديك كرد كه از او دور نبوديم. مادری که شايد هزاران بار به چشم ديده بوديم. مادر يك شهيد. اما اين بار اين خانم دری را گشود و ما را درست كنار اين مادر شهيد نشاند تا فراموششان نكنيم تا يادمان باشد در تاريخ كشور عزيزمان زنانی اينچنين نقشی زرين داشتند و دارند.

خانم زارعی با بازي درخشان خود مهری قدرتمند بر اين حقيقت زدند. با مقوله فيلم و فيلم سازی غريبه نبودم اما اعتراف می‌كنم تماشای اين فيلم تاثيری بر من گذاشت كه نوشتن اين يادداشت را هديه‌ای کوچك به ساحت فيلم خجسته شان يافتم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
میم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
دوست داریم آقای وزیر. ان شاءالله که در خدمت رسانی به مردم موفق باشی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار