کد خبر: 633485
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
وزیر دادگستری گفت: دولت اگر در مذاکرات قدرتمندانه به پیش می‌رود، به این معنا نیست که به دشمن نیاز دارد یا برای آینده خود چشم به آن‌سوی مرزها دارد بلکه امید و نگاه ما به مردم،‌ تلاشگران و تولیدکنندگان این جامعه است.
فارس: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دقایقی پیش در جمع راهپیمایان 22 بهمن یزد در میدان امیرچخماق اظهار داشت: مشکلات اقتصادی امروز تنها گریبانگیر کشور ما نیست و همان دشمنانی که بر روی مسائل و مشکلات اقتصادی ما مانور می‌دهند، خودشان با مشکلات عدیده در این زمینه مواجه هستند.
 
وی عنوان کرد: ملت ما به رغم تمام مشکلات اقتصادی و به رغم تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف، امروز احساس ذلت و حقارت نمی‌کند و از راه رفته خود پشیمان نیست و به آینده امیدوار است.
 
وزیر دادگستری بیان کرد: آهنگ سرعت حرکتی که نظام و انقلاب ما طی می‌کند به رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها، سریع است اما باید آگاه باشیم که دشمن قرار نیست دست از دشمنی‌هایش بردارد و او پیوسته در ستیز و جنگ است زیرا این خصلت طاغوتیان، ستمگران و دنیا پرستان است.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: دشمنان ما پیوسته با حق طلبان و خداجویان سر ستیز دارند و ملت بداند که کشور ما همچنان به خاطر آهنگ حرکت قدرتمند رو به جلو با دشمنی‌های افزون‌تری روبرو خواهد شد.
 
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: خداوند از دست دشمنان و طاغوتیان برای ما راه نجاتی قرار داده و فرموده است اگر می‌خواهدی رستگار شوید و در مقابل دشمن زمین‌گیر نشوید و فشار دشمن شما را متلاشی نکند، از خدا و رسول خدا و ولی خدا اطاعت کنید.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: خداوند متعال همچنین بر ثبات قدم و ایستادگی در قرآن کریم تاکید کرده است و خوشبختانه ملت امروز در راهپیمایی 22 بهمن آمده تا اعلام کند که بعد از همه تحریم‌ها به میدان آمده و با اطاعت از رهبری و ثبات قدم و ایستادگی، می‌خواهد از نظام و انقلابش دفاع کند.
 
وی عنوان کرد: ملت ایران با قلوب مملو از توکل و یاد خدا در این میدان پا گذاشته زیرا می‌داند که راه پیروزی ما، اطاعت اوامر الهی و دین‌مداری ماست و اگر امروز بخواهیم در مقابل دنیای ستمگران و دنیا دوستان بایستم، راهش دینداری است.
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه خداوند در قبال عمل صالح در آخرت به بندگان خود پاداش می‌دهد، افزود: اما برای حفظ دنیا و انقلاب و نظام نیز تنها راه پیروزی، اطاعت از خداست و خدا می‌‌فرماید از دستورات رهبرتان پیروی کنید.
 
وی تاکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جانفشانانه حرکت می‌کنند و اگر خدا این همه پیروزی و موفقیت نصیب ملت ایران کرده است، به خاطر رفتار مومنانه‌ای است که ملت ایران از خود بروز می‌دهد و به خاطر اطاعت از اولی‌الامر است.
 
پورمحمدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عناصر پیروزی ما حفظ وحدت و یکپارچگی است، عنوان کرد: آیا نمی‌توان هر روز مثل 22 بهمن اینگونه متحد و یکپارچه بود و مانند یک پیکر واحد در میدان سیاست، عمل و فرهنگ به میدان آمد.
 
وی ادامه داد: آیا نمی‌توان هر روز مثل 22 بهمن صفوف متحد داشته باشیم و در برابر دشمن قد علم کنیم و از نزاع با یکدیگر بپرهیزیم و در راه یک آرمان به میدان بیاییم.
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه خدا نیز در قرآن کریم بر دوری از نزاع و اختلاف تاکید کرده است، خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه به هر حال وجود دارد اما به بهانه این اختلاف سلیقه‌ها نباید به یکدیگر اهانت و هتاکی و بهانه گیری کنیم بلکه باید به دیدگاه‌های یکدیگر احترام گذاشته و به سخنان یکدیگر گوش کنیم و همدیگر را دعوت به صبر و بردباری کنیم.
 
وی عنوان کرد: نباید در اختلاف سلیقه‌ها، نقاط و موضوعات بی‌ارزش و کم‌اهمیت را برجسته کنیم و به روی هم بیاوریم و مدام به تکرار آن بپردازیم.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: اینها نسخه خدا و اوامر الهی به من و شماست و اگر رعایت نکنیم، از هم می‌پاشیم و نشاط و شادابی و روحیه امید در ما خشکیده می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولتی با انتخاب شما مردم بر سر کار آمده تا در کنار شما مردم تکالیف خود را انجام دهد اما معتقدیم برای انجام این تکالیف باید صداقت و راستگویی نسبت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهد.
 
وزیر دادگستری تصریح کرد: دولتی می‌تواند خود را مردمی بداند که به مردم پاسخ دهد و پاسخ او صادقانه باشد و اگر غیر از این باشد،‌ نمی‌توان داعیه مردمی بودن داشت.
 
پورمحمدی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که مدام از آن شکایت می‌شود، فساد مالی است و این دولت، موفقیت خود را مبارزه با فساد مالی و جمع و جور کردن رانت‌خواری‌ها می‌داند، این دولت خود را برای خوب خدمت کردن به مردم متعهد می‌داند و معتقد است نظام اداری باید اصلاح شود و باید صادقانه مشکلات آن را پذیرفت و آن را طرح کرد و از کارشناسان کمک گرفت.
 
وی همچنین بیان کرد: جوانان ما به ویژه جوانان تحصیل‌کرده امروز کار می‌خواهند و محیط کسب و کار باید اصلاح شود تا جوانان ما بتوانند تشکیل خانواده دهند و از حداقل امکانات بهره‌مند شوند.
 
پورمحمدی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم جلوی دنیای کفر و استکبار بایستیم، شما مردم وظیفه خود را انجام دادید و اکنون دولت برای ایستادگی در مقابل دنیای کفر، موانع را از میان بردارد.
 
وی یادآور شد: اینکه در مذاکرات قدرتمندانه پیش می‌رویم به این معنا نیست که به دشمن نیاز داریم یا برای آینده کشور خود چشم به آن طرف مرزها داریم بلکه ما امید و نگاهمان به مردم و تلاشگران این جامعه است اما باید موانع را برداریم از فتنه انگیزی‌ها و توطئه‌ها جلوگیری کنیم و باید با کسانی که کمر به قتل اقتصاد ما بسته‌اند، مبارزه کنیم.
 
وزیر دادگستری تصریح کرد: دولت امروز با قدرت در مذاکرات حضور پیدا کرده تا دشمن را سر جایش بنشاند و بتواند از سنگ‌اندازی‌های دشمنان جلوگیری کند و امیدواریم با حضور مردم و هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و با وحدت به حیات خود ادامه دهیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: تحت ارشاد‌های رهبری، مسیر عزت را با قدرت بپیماییم و پرچم افتخار و عزت را به صاحب اصلی‌اش، حضرت بقیه‌الله الاعظم، حضرت مهدی (عج) تقدیم کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار