کد خبر: 633215
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
جلسه مشترک جمعی از هیات تجاری و اقتصادی استان بصره عراق با شرکت ها و اتاق تعاون خرمشهر در نمایشگاه صنایع غذایی منطقه آزاد اروند برگزار گردید.

به گزارش شریان نیوز، سید علی موسوی گفت: نشست مشترکی با حضور مسئولین اتاق تعاون خرمشهر و تجار عراقی در خصوص ضمانت تجارت و رفع مشکلات اساسی تجار ایرانی و عراقی برگزار گردید.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: در این نشست که با همکاری سازمان و اتاق رجال الاعمال ، اتاق صنایع استان بصره و اتاق تعاون خرمشهر برگزار شد تفاهم نامه ای در خصوص ضمانت عقد قراردادهای تجاری بین دو منطقه منعقد شد.
وی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه و اجرایی شدن آن میزان ریسک تجاری در مرز شلمچه کاهش خواهد یافت و همچنین موجب افزایش اعتماد بین تجار دو کشور خواهد شد.
موسوی افزود: این گروه عراقی ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه با شرکت های مختلف ایرانی حاضر در نمایشگاه و همچنین اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر به گفتگو و مذاکره پرداختند.
حضور مسئولین گمرک مستقر در مرز تجاری شلمچه برای گفتگو و رایزنی با تجار و بازرگانان ایرانی حاضر در نمایشگاه صنایع غذایی منطقه آزاد اروند در راستای تسریع در روند صادرات به کشور عراق نیز بخش دیگری از مذاکرات انجام شده در این نمایشگاه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار