کد خبر: 632484
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
چهارمین جلسه شورای هماهنگی همایش ملی موسسات مردم نهاد با حضور امیری معاون امور سازمان های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور در سالن اجرایی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش دي نيوز، در این نشست نمایندگان دستگاه‌های تخصصی و نظارتی مرتبط با سازمان های مردم نهاد حضور داشتند که از جمله آنها می توان به سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت بهداشت درمان وآموزش و پزشکی، سازمان جوانان هلال احمر، معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری ها، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت ورزش و جوانان،سازمان بهزیستی کشور، وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی اشاره کرد.

در این جلسه نحوه مشارکت این سازمان ها در جلسه با رئیس جمهور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در خصوص نقش دستگاههای مختلف در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این همایش و آمادگی سازمان های مردم نهاد بحث و گفتگو شد.

امیری معاون امور سازمان های مردم نهاد معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور با تاکید بر میزبان بودن خود سازمان های مردم نهاد در جلسه با رئیس جمهور گفت: سازمان های مردم نهاد میزبان اصلی جلسه با رئیس جمهور هستند و وزارت کشور تنها تسهیل کننده این جلسه است.

وی برگزاری این جلسه را مطالبه اصلی سازمان های مردم نهاد دانست و خاطرنشان کرد: شاید مهم ترین مطالبه سازمان های مردم نهاد اصل برگزاری این جلسه در حضور رئیس جمهور است که خوشبختانه این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

در این جلسه همچنین در خصوص سخنرانی نمایندگان موسسات مردم نهاد بعد از سخنرانی رئیس جمهور بحث و تبادل نظر شد و و از نهادهای تخصصی ونظارتی خواسته شد که نمایندگان تشکل های مردم نهاد سخنران در این جلسه را مشخص کنند.

نمایندگان نهادهای نظارتی هم ازشور و شوق سازمان های مردم نهاد برای دیدار با رئیس جمهور خبر دادند و خواستار هماهنگی بیشتر برای هرچه سریعتر برگزار شدن این همایش شدند.

همچنین در این جلسه در خصوص نشست مسئولان دستگاههای اجرایی با تشکل های مردم نهاد هم هم اندیشی صورت گرفت و نمایندگان دستگاهها خواستار وقت بیشتری برای برگزاری این جلسه شدند.

شایان ذکر است جلسه سازمان های مردم نهاد با رئیس دولت تدبیر و امید برای اولین بار اتفاق می افتد و همچنان زمان برگزاری این همایش نامشخص است که تشکل هاي مردم نهاد و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور امیدوارند این جلسه هرچه زودتر برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار