کد خبر: 631534
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از تعادل حجم عرضه و تقاضا در بازار طلا و جواهر خبر داد و گفت: خوشبختانه عرضه و تقاضا به اندازه كافي در بازار وجود دارد بنابراين بازار تعادل خوبي دارد.
جوان‌آنلاين: محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: درحال حاضر مصرف‌کنندگان واقعی برای رفع نیاز به بازار ورود می‌کنند و دیگر خبری از افراد سرمایه گذار در بازار طلا و سکه نیست.
 

به گفته وي، نوساناتي كه در حال حاضر در بازار وجود دارد، مطابق با نوسانات قيمت جهاني و طبيعي است و به عنوان نمونه اگر سكه از ديروز تا امروز 4 هزار تومان ارزان شده به دليل آن است كه قيمت جهاني كاهش پيدا كرده است يا اگر فردا 2 هزار تومان افزايش يابد دليلش افزايش قيمت جهاني است.
 

رييس اتحاديه كشوري طلا و جواهر قيمت هر اونس طلا در بازار جهاني را 1254 دلاراعلام كرد و افزود: قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید وقدیم 874 هزار تومان، نيم سكه 440 هزار تومان، ربع سكه 260 هزار تومان و سكه يك گرمي 171 هزار تومان است.
 

كشتي آراي تصريح كرد: حجم خرید و بازار به سمت رونق طبیعی خود پیش خواهد رفت و این موضوع به دلیل نزدیکی به ایام عید نوروز و مراسم‌های مختلف است.
 

وي با اشاره به اينكه امسال بر خلاف سال هاي گذشته كمبودي نداريم، عنوان كرد: خوشبختانه عرضه و تقاضا در حال حاضر در بازار تعادل دارد و كمبودي وجود ندارد كه به خاطر نزديك شدن به ايام سال جديد قيمت ها بخواهد افزايش پيدا كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
0
حلقه انحرافی که حسابی با اختلاس های هزاران میلیاردی بانک ها را از پول خالی کرد بعدا با ترفند ی دیگر به بهانه فروش سکه دولتی هم مجددا پولهای کلان به جیب زد هم سکه را به بالا ترین قیمت به ملت فروخت !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار