کد خبر: 631377
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از استرداد تخفیف هواپیمایی به دانشگاهیان عمره گزار سال ۹۱-۹۰خبر داد.

به گزارش لبیک، ابراهیم صارمی معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:پس از پیگیری های ستاد و طی مکاتبات به عمل آمده با سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حج و زیارت، تخفیف 25 هزار تومانی هواپیمایی ایران ایر به زائرین عمره گزار که در اسفندماه سال 90 و فروردین سال 91 عازم سرزمین وحی شده اند، اختصاص گرفت.
وی تصریح کرد: به دلیل مراحل طولانی مذاکرات، اخذ تخفیف در حین اعزام اجرا نشد و با پیگیری های به عمل آمده این وجه را از سازمان هواپیمایی کشوری مطالبه و در صددیم به زائرین برگردانیم.
صارمی گفت:از هفته جاری به صورت رسمی نامه های اطلاع رسانی تخفیف هواپیمایی به آدرس هایی که زائرین در سایت اعلام کرده بودند، ارسال شده است و از زائرین سال 91-90 که با هواپیمایی ایران ایر به سرزمین وحی مشرف شده اند، درخواست می شود به سایت لبیک مراجعه و از لینک سامانه استرداد تخفیف 91-90 موارد خواسته شده را تکمیل نمایند.
وی ادامه داد: لینک مربوط به تخفیف هواپیمایی در سایت لبیک دارای دو گزینه است.چنانچه زائرین مایل باشند می توانند وجه تخفیف را برای انجام عملیات فرهنگی ستاد اختصاص دهند و اگر مایل به دریافت وجه می باشند باید شماره حساب عمره که در بانک ملت افتتاح کرده بودند را در سایت اعلام کنند تا پس از بررسی های لازم، وجوه به حسابشان واریز شود.
لازم به ذکر است کسانی که با هواپیمایی ماهان پرواز کرده اند، شامل این تخفیف نمی شوند.

 برای ورود به سامانه استرداد تخفیف 91-90 کلیک کنید

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار