کد خبر: 631347
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
انتقاد فرزند شهید رستگار به مسئولین
فرزند شهید کاظم نجفی رستگار گفت: صفحات روزنامه ها در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت هر روز کمتر می شود، نشریات این حوزه رو به انقراضند و کتاب هایی که در این عرصه به چاپ می رسد کم رمق تر از قبل می شوند و داستان سینما هم داستانی است پر از آب چشم.

شهدای ایران: فرزند شهید کاظم نجفی رستگار گفت: صفحات روزنامه ها در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت هر روز کمتر می شود، نشریات این حوزه رو به انقراضند و کتاب هایی که در این عرصه به چاپ می رسد کم رمق تر از قبل می شوند و داستان سینما هم داستانی است پر از آب چشم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و هنری پایگاه خبری شهدای ایران؛ محدثه نجفی رستگار شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از ابراهیم حاتمی کیا درمجتمع فرهنگی و رسانه ای موج اظهار داشت؛ کسانی که برای آسایش مردم، از آسایش و راحتی و همسر و فرزندان خود گذشتند و به دفاع از کیان کشور پرداختند امروز چه سهمی در برنامه ریزی های فرهنگی کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه هر روز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ تر می شود ادامه داد: با وجود تاکید مکرر امام راحل (ره) و رهبری انقلاب که خود از قهرمانان واقعی انقلاب و دفاع مقدس بودند، به جز خلق آثار محدود و معدود در حوزه دفاع مقدس چه کرده ایم؟ سهم آثار غیر کلیشه ای درسپاسگذاری از مردم به عنوان خلق کنندگان این حماسه به چه اندازه بوده است؟

فرزند شهید رستگار با بیان اینکه سینمای هالیوود قهرمانان تخیل خود را در جنگ دوم جهانی، با استفاده از ابزارهای مختلف به عنوان قهرمان در جهان ترویج می کند بیان داشت: بسیاری از قهرمانان فیلم های جنگی در آمریکا، پوشالی هستند و در واقعیت وجود نداشته اند در حالی که در دفاع مقدس، قهرمانانی داشته ایم که آن ها را فراموش کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم زنده نگه داشتن نام قهرمانان خود را در جامعه دوست دارند ولی، مشکلات اقتصادی، توجه به این موضوع را با مباحثی رو به رو کرده است که این موضوع، موانعی را برای ترویج نام شهدا و قهرمانان جنگ ایجاد کرده است.

رستگار با تاکید بر ادامه راه شهدا در جامعه از سوی مسئولان و متولیان گفت: به عنوان یک فرزند شهید تقاضا دارم، اگر به نام پدران ما کم لطف و توجه شده اید، به راه شهدا بی لطف نباشید و برای فرهنگ دیرین این سرزمین و زنده نگه داشتن نام شهدا با اندکی دلسوزی و توجه نسبت به تولید آثاری فاخر در این حوزه اقدام کنید.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار