کد خبر: 631049
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
محرمانه‌های دانا/
خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌های خبری تحت عنوان "محرمانه‌های دانا" به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان "محرمانه‌های دانا" به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

اخبار و مطالب بسته خبری این هفته "محرمانه های دانا "به شرح ذیل است:

 

*در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی مردم این شهر تلاش های زیادی را برای تدفین شهدای گمنام انجام داده اند. همچنین برخی از مردم و مسئولین این شهر نیز پیگیری‌های مختلفی را برای حضور شهدای گمنام در این شهر داشتند و در پی همین تلاش‌ها بود که تدفین شهدا در این شهر قطعی شد.

در همین رابطه اخیرا شنیده می‌شود که برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر این شهر با هماهنگی فرماندار قصد دارند از تدفین شهدای گمنام در این شهر جلوگیری کنند.

البته تلاش های اصلاح طلبان افراطی برای جلوگیری از تدفین شهدای گمنام در برخی نقاط کشور مسبوق به سابقه بوده است. به عنوان مثال زمانی که قرار بود چند تن از شهدای گمنام در دانشگاه امیر کبیر تهران دفن شوند افراطیون اصلاح طلب با طرح شعارهای واهی نسبت به این موضوع اعتراض کردند و حتی در روز تدفین شهدا نیز تلاش‌هایی را برای جلوگیری از این اقدام انجام دادند که البته این تلاش ها ناکام ماند.

 

*خبرهای رسیده حکایت از این دارد که اخیرا یک شرکت هرمی تحت عنوان"B I Z"( بازار یابان ایران زمین) در بعضی از نقاط کشور اقدام به گسترش فعالیت‌هایش کرده است. این شرکت با عضو گیری و تکمیل شبکه‌هایش به دنبال فروش محصولات خاص خود است. متصدیان این شرکت محصولات خود را به شیوه شرکت های هرمی به فروش می رسانند.                                                              

البته اخباری هم مبنی بر کلاهبرداری از برخی اعضای این شبکه به گوش رسیده است. پیش از این مسئولین انتظامی بارها نسبت به عدم عضویت شهروندان در این شبکه ها هشدار داده اند.

متصدیان این شبکه‌ها با ترفند های مختلف افراد را فریب می دهند و با وعده های پوچ و توخالی آن ها را به عضویت در این شبکه ها در می آورند.

 

*شنیده ها حکایت از این دارد که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار در جلسه دراویش شرکت کرده است. وی همچنین در این جلسه برای دراویش سخنرانی کرده و در سخنرانی‌هایش از دراویش حاضر در جلسه خواسته که در انتخابات آتی مجلس از وی حمایت کنند.

 

*خبردیگر این که اخیرا یکی از افراد فعال در یکی از فرقه ها در مناطق غربی کشور کتابی را در خصوص این فرقه تالیف کرده و قصد انتشار این کتاب را دارد.

شنیده شده تلاش های  نامبرده برای انتشار این کتاب نتیجه داده و وزارت ارشاد مجوز چاپ و انتشار این کتاب را صادر کرده است. ممیزی کتاب ها و روند صدور مجوز ها یکی از مسائلی بوده که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم مورد انتقاد جدی بسیاری از صاحب نظران قرار گرفته است.

البته وزیر  ارشاد اعلام کرده که وزارت ارشاد در این زمینه ها قانونی عمل می کند ولی معلوم نیست که منظور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد قانونی چیست؟! چرا که در زمان وزارت ارشاد دولت یازدهم خبرهای خوبی از حوزه چاپ و نشر به گوش نمی رسد.

 

*ظاهرا وزارت علوم در اقدامی تامل برانگیز طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه بوعلی همدان خواستار صدور مجوز فعالیت انجمن اسلامی و دفتر تحکیم وحدت در این دانشگاه شده است.

البته شنیده شده که مسئولان وزارت علوم قصد جا به جایی رئیس این دانشگاه را دارند؛ باتوجه نزدیک شدن به زمان پایان اعتبار حکم این رئیس دانشگاه احتمالا ریاست آتی این دانشگاه در اختیار فردی همسو با سیاست های مسئولان وزارت علوم قرارخواهد گرفت.

مسئولان وزارت علوم پیش  از این هم عزل و نصب‌های جنجالی دیگری را صورت داده بودند.

 

* اخیرا شنیده شده که پارچه های منقش به تصاویر مستهجن از مناطق مرزی غربی وارد کشور شده است. پیش از این هم اخباری مبنی بر فروش فرش‌هایی با تصاویر مستهجن منتشر شده بود که متاسفانه با عدم پیگیری مسئولان این‌بار شاهد فروش پارچه های منقش به تصاویر مستهجن هستیم.

 

*بعد از انتخاب رئیس حزب منحله مشارکت به عنوان استاندار یزد احزاب غیرقانونی منحله اقدام به برگزاری جلساتی با آقای استاندار و معاونین وی در پوشش موسسه فرهنگی هنری جواد الائمه می کنند.

اصلاح طلبان افراطی و اعضای احزاب منحله بعد از اینکه متوجه شدند که در جامعه جایگاه خود را ازدست داده‌اند و مردم اقدامات برهم زننده آن‌ها را برنمی‌تابند به دنبال این هستند تا با پوشش‌ هایی از قبیل موسسات خیریه، موسسات فرهنگی و هنری و .. اهداف خود را دنبال کنند.

تلاش برای حضور فعال در انتخابات آتی مجلس از جمله محور های جلساتی است که اصلاح طلبان به صورت مداوم در اکثر نقاط کشور برگزار می کنند.

 

*در ادامه انتصابات جنجالی دولت یازدهم اخیرا یکی دیگر از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم که از اعضای شورای مرکزی این حزب منحله نیز بوده از طرف معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران معرفی و به عنوان قائم مقام و مسئول عالی حوزه بازرگانی منصوب شده است.

پیش از این انتصابات جنجالی دولت به خصوص استفاده از نیروهای موثر در فتنه 88 و همچنین اعضای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین وسایر افراد تند رو موجب اعتراضات فراوانی شده بود.

 

* خبر دیگر اینکه اخیرا "ح.پ" در معاونت برنامه ریزی رئیس‌جمهور منصوب شده است.وی در زمان دولت نهم و دهم به عنوان معاون بانک مرکزی فعالیت داشته و در جریان اختلاس 3000 میلیاردی مورد بازجویی قرار گرفته است. وی همچنین در زمان دولت اصلاحات  نیز به عنوان معاون وزارت اقتصاد و دارایی کشور قعالیت داشته است.

جای سوال دارد که چرا دولت تدبیر و امید از نیروهای مسئله دار در مناصب حساس استفاده می کند؟! قطعا نیروهای کار آمد فراوان دیگری هم وجود دارند که می توان با بهره گیری از آن ها در پست های حساس و کلیدی همچون معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور گام های رو به جلویی را برداشت.

 

* شنیده شده که حسین مرعشی در تلاش است تا گلخانه های کشاورزی گسترده در زمین های زراعی در شهر بم راه‌اندازی کند. حسین مرعشی از جمله حامیان اقتصادی کارگزراران و هاشمی رفسنجانی بوده است.

مرعشی بعد از فتنه سال 88 به جرم حمایت از فتنه گران به ده سال ممنوعیت از انجام هرگونه فعالیت سیاسی و اقتصادی محکوم شده بود.

 

* شنیده شده که دو هفته قبل پسران یکی از مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در حال شرب خمر در یکی از رستوران های معروف و بد نام کشور امارات متحده عربی( برح العرب) دیده شده اند.

فرزندان این مقام مسئول در دانشگاه آزاد که در دوبی به سر می بردند، به همراه یکی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دوبی به یکی از رستوران های بدنام این کشور مراجعه و سپس در حال شرب خمر دیده می شوند.

گفته می شود که پسران این مقام مسئول در دانشگاه آزاد در ماه های اخیر دخالت های فراوانی در انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی داشته اند و حتی در واحد علوم و تحقیقات دفتر داشته اند.

 

* سعید حجاریان در جمع تعدادی از همفکران خود گفته که قطعا روحانی عملکرد بهتری نسبت به خاتمی خواهد داشت؛ چرا که روحانی تجربه خاتمی را دارد و می داند که هرچه با نظام هماهنگ تر باشد به نفع او خواهد بود.

حجاریان همچنین روحانی را شخصیتی محافظه کار معرفی کرده و گفته که روحانی می تواند فضا را آرام کند به گونه‌ای که اصلاح طلبان بتوانند دوباره خودشان را احیا کنند.

همچنین حجاریان در بخشی دیگری از سخنانش در مورد عملکرد احمدی نژاد اظهار داشت: او کارش تمام است؛ او یک کشتی گیری بود که خوب فن می‌زد؛ روی تشک کشتی خیلی جسور بود اما دیگر کسی او را به ورزشگاه راه نمی‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار