کد خبر: 630814
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
در گفت‌وگو با دانا عنوان شد
رئیس شورا عالی استان ها گفت: هرگونه دخالت دادن حادثه آتش سوزی به مسائل سیاسی نوعی خطا است و در نهایت مردم ضرر می‌کنند؛ همچنین از جریان های مختلف انتظار داریم از موضع سیاسی وارد این موضوع نشوند تا کار از مجرای صحیح خود پیش برود.صحیح خود پیش برود.

 مهدی چمران رئیس شورا عالی استان‌ها و عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، با اشاره به جوسازی‌ برخی رسانه‌ها و فشار بر شهردار تهران برای استعفا به دلیل آتش سوزی در خیابان جمهوری اظهار داشت: آتش نشانی ما یکی از آتش نشانی های بسیار مجهز است وهمچنین افراد ایثارگر و فداکاری دارند و نمونه‌هایی از ایثارگری های آنها را هم پیش از این مشاهده کرده‌ایم که با فداکاری به میان آتش می روند و مثلا بچه ای را نجات می دهند.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی و تجهیزاتی که آتش نشانی با آن مواجه است ولی کارکنان این سازمان افراد ایثار گر و شجاعی هستند که کارهای خود را انجام می دهند؛ البته گاهی اوقات مسائلی پیش می آید که تکنیکی است و بحث انسان در آن دخالتی ندارد و یا مسائل دیگری پیش می‌آید که موجب خسارات ناهنجار و ناگواری می‌شود.

چمران گفت: کشته شدن این دو بانوی بزگوار در حادثه آتش سوزی در ساختمان پوشاک  برای همه ما دردآور است؛ این حادثه نیاز به  بررسی دقیق دارد و نباید احساساتی با آن برخورد شود و سریع گفته شود که شهردار یا رئیس آتش نشانی باید استعفا دهد چرا که می بینیم چند تن از آتش نشانان در این حادثه زخمی شده اند.

وی افزود: از سوی دیگر یکی از این کشته شدگان قبل از اینکه نیروهای آتش نشانی برسند خود را به بیرون ساختمان پرت کرده بود بر همین اساس این حادثه نیاز به برسی دقیق دارد؛ در حال حاضر هم شهرداری هنوز بررسی دقیقی انجام نداده و باید اجازه داده شود تا گزارشات رسمی دقیق ارائه شود تا اگر کسی مقصر است طبق قانون با آن برخورد شود و اگر هم دستگاهی نقص دارد نواقص را برطرف کرد و در کل نباید احساساتی برخورد کرد چرا که تصمیمات عجولانه گرفتن زیاد منطقی نیست.

وی در پایان گفت: این حادثه را نباید به مسائل سیاسی ربط داد چرا که هرگونه دخالت دادن این مسائل به مسائل سیاسی نوعی خطا است و در نهایت مردم ضرر می‌کنند؛ همچنین از جریان های مختلف انتظار داریم از موضع سیاسی وارد این موضوع نشوند تا کار از مجرای

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار