کد خبر: 630740
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
اختصاصي جوان
محمد خاتمي رئيس دولت اصلاحات در جمع اصلاح‌طلبان تصريح كرده است: استانداران دولت يازدهم مديران خوبي هستند اما آقايان انصاري، زاهدي، ميرمحمدي، مقتدايي و جبارزاده از ديگران بهتر هستند.
محمد خاتمي اخيراً در جمعي از تركيب سياسي استانداران دولت يازدهم اظهار خرسندي كرده اما پنج نفر از آنها را ويژه‌تر از ديگر استانداران توصيف كرده است.
 
يك منبع مطلع با بيان اين خبر به «جوان» گفت: محمد خاتمي رئيس دولت اصلاحات در جمع اصلاح‌طلبان تصريح كرده است: استانداران دولت يازدهم مديران خوبي هستند اما آقايان انصاري، زاهدي، ميرمحمدي، مقتدايي و جبارزاده از ديگران بهتر هستند.
 
برتري اين پنج استاندار از آن رو مورد توجه خاتمي قرار گرفته كه گرايش سياسي آنها اصلاح‌طلبي است و گويا مديريت و توان اجرايي آنها در اين گزينش خاتمي چندان جايگاهي ندارد. اصلاح‌طلبان پس از آنكه نتوانسته بودند در تركيب كابينه روحاني توفيق مورد انتظار خود را به دست بياورند، تلاش براي نفوذ در لايه‌هاي مياني و حتي فرمانداري‌ها را در دستور كار خود قرار داده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عبدالکریمی
|
-
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
2
1
اصلاح طلبان کاملا دولت روحانی رو احاطه کرده واعمال نفوظ می کنند ..چرا سر و تو برف کرده ایم و فقط نظاره گریم..مگر اظهار نظر جدید مدیر کل اموزش وپرورش مازندران در جلسه معارفه را نشنیدید که برای مدیرت شهرشتان از مدیران اصلاح طلب استفاده می کنم مدیران لایق و خوش فکر اصلاح طلب را به کار می گیرم - اخبار - مازند شورا - مدیریت شهری و شوراهای...
mazandshora.ir
مدیران لایق و خوش فکر اصلاح طلب را به کار می گیرم
پاسخ ها
شایان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خوب به کار بگیره مگر ما در انتخابات به اصولگرا رای دادیم به اصلاحات واعتدال رای دادیم وگرنه قالیباف رای میدادیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار