کد خبر: 630285
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
آنچه در پیشوازهای همراه اول شنیده می شود
همراه اول "بسم الله الرحمن الرحیم" را از آیات قرآن کریم در آهنگ های پیشواز خود حذف کرد.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ همراه اول "بسم الله الرحمن الرحیم" را از آیات قرآن کریم در آهنگ های پیشواز خود حذف کرد.

بعد از اینکه اپراتور ایرانسل امکانی با نام آهنگ های پیشواز را برای کاربران خود ایجاد کرد و با استقبال گسترده ای روبه رو شد، همراه اول جهت عقب نماندن از دایره رقابت آهنگ های پیشواز را به کابران سراسر کشور هدیه کرد.

آهنگ هایی که گاهی به صورت رایگان و هدیه به کاربران ارائه می شود و گاهی هم با مبالغ کم کاربر را به استفاده از آن جذب می کند.

اما آنچه در میان این آهنگ های پیشواز قابل توجه است، وجود سوره های قرآن کریم به عنوان آهنگ پیشواز است که به عنوان نمونه می توان به آهنگ پیشواز سوره الرحمن  و سوره فتح در همراه اول اشاره کرد که بدون اعوذ بالله من الشیطان الرجیم و  بسم الله الرحمن الرحیم بخشی از آیات آن سوره تلاوت می شود.

این بی توجهی زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که یکی از آداب تلاوت قرآن که در قرآن و روایات آمده است گفتن" اعوذ بالله من الشیطان الرجیم" قبل از تلاوت قرآن است حتی باید آنرا قبل از "بسم الله الرحمن الرحیم " گفت به این دلیل که "بسم الله الرحمن الرحیم" جزء قرآن است.

همراه اول در حالی که برای جذب کاربران  خود از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد در خصوص این بی احترامی و بی توجهی علی رغم تماس های مکرر با روابط عمومی این شرکت تاکنون اقدامی انجام نداده است.

نمونه ای از بی توجهی همراه اول در آهنگ های پیشواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علی
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
2
1
.....شما وقتی می خواهی یک موسیقی را معرفی کنی و یا یک اثر را معرفی کنی زیباترین قسمت آنرا انتخاب می کنی و نشون میدی و یا پخش می کنی تا همه خوششون بیاد در آهنگ پیشواز چون مدتش کمه قسمتی از تلاوت سوره ها را انتخاب کردن که خیلی زیباست،حضرت محمد فرمود هرکس قرآن را به شکلی تلاوت کند که مردم را تحت تاثیر قرار دهد ثوابی عظیم کرده،
....
پاسخ ها
بیخیال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
هرکاری بدون بسم الله الرحمن الرحیم آغاز ش.د ابتر خواهد ماند؛امام صادق ع
بهترین و پرمغز ترین کلمات در همین آیات است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار