کد خبر: 630283
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
سردار امروز و فردا خداحافظی می کند
رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که مخالفان جدی در دولت فعلی دارد بیش از این قادر به تحمل فشارها نیست و ظاهرا قصد دارد هر چه سریع‌تر عطای کار را به لقایش ببخشد. باید برایتان جالب باشد که بدانید امروز روزنامه پیروزی که مدیرروابط عمومی پرسپولیس سردبیر آن است خبر داده رویانیان قبل از بازی با گسترش فولاد استعفا خواهد داد. بدون تردید سردبیر پیروزی چیزهایی می‌داند که تصمیم انتشار این تیتر روی جلد گرفته است.

محمد رویانیان و کناره‌گیری‌اش به سرعت تبدیل به مهمترین اخبار این هفته فوتبال ایران خواهند شد.

به گزارش تماشا 24 رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که مخالفان جدی در دولت فعلی دارد بیش از این قادر به تحمل فشارها نیست و ظاهرا قصد دارد هر چه سریع‌تر عطای کار را به لقایش ببخشد. باید برایتان جالب باشد که بدانید امروز روزنامه پیروزی که مدیرروابط عمومی پرسپولیس سردبیر آن است خبر داده رویانیان قبل از بازی با گسترش فولاد استعفا خواهد داد. بدون تردید سردبیر پیروزی چیزهایی می‌داند که تصمیم انتشار این تیتر روی جلد گرفته است.

تا قبل از اينكه پرسپوليسي ها  در آستانه داربي دست به تحريم تمرين بزنند كمتر كسي باور داشت كه مشكلات مالي انها به وضعيت نگران كننده اي رسيده است. اما حالا سيد جلال حسيني رسما عنوان مي كند پنج ماه است هيچ مبلغي را از سوي باشگاه نگرفته ، بازيكنان ديگر هم وضعيتي كاملا مشابه را دارند. چك هاي باشگاه كه از طرف سعيد شيريني صادر شده بود هم بي محل از آب در امد تا  قرمزها مجبور به تحريم تمرين شوند. با اين وجود رويانيان از يك محل نامشخص بودجه اي را تامين كرد و توانست قسمت كمي از مطالبات بازيكنانش را پرداخت كند. او بارها اعلام كرده كه از وزارت ورزش خواهان كمك مالي است اما شواهد و قرائن مويد اين واقعيت است كه وزير جديد نمي خواهد با اين روند ريخت و پاش و دادن مبالغ كلان كار را پيش ببرد. به خاطر همين موضوع بود كه تا امروز آنها هيچ موضع رسمي اي را در قبال استعفاي محمد رويانيان نگرفتند. وزارت ورزش به عنوان متولي پرسپوليس در نقشه نخستش قصد داشت تا طرح پروين را پياده كند. پروين به عنوان يكي از اعضاي هيات مديره  عنوان كرده بود كه مي خواهد يك اسپانسر سي ميليارد توماني را براي تيم بياورد. قطعا جذب اين اسپانسر مصادف مي‌شود با خروج رويانيان از پست مدير عاملي اما مطابق انتظار با توجه به بدهي هاي انباشته شده تا اين لحظه هيچ فرد و گروهي براي كمك به پرسپوليس پا پيش نگذاشته اند.

قطعا هر فردي كه بخواهد چنين مبلغ كلاني را هزينه كند انتظار دارد قسمت اعظمي از سهام باشگاه به او برسد اما علي رغم مصوبه اخيرمجلس نه كارهاي زيربنايي براي واگذاري صورت پذيرفته و نه به نظر ميرسد اراده اي راستين  در اين راستا وجود داشته باشد.

اگر دوستان پروين به هر ترتيبي وارد ميدان مي شدند قطعا وزارت ورزش ثانيه اي براي قبول استعفاي روي ميز مانده رويانيان درنگ نمي كرد اما سرمايه داران حاضر نيستند چنين ريسك بزرگي را دست كم در چنين شرايطي مرتكب شوند.

پروژه انتقال سهام به بابك زنجاني هم  به خاط مشكلات قضايي اين تاجر متمول تقريبا ملغي شده  و در چنين شرايطي رويانيان باقي مانده و بدهي هاي كلان و گاوصندوق خالي باشگاه. حالا بايد ديد وزارت ورزش و مديرعامل پرسپوليس تا چه زماني  كار را با چنين وضعيتي پيش مي برند. اگر دوستان پولدار پروين به هر ترتيبي وارد عمل شوند شايد پروژه خروج رويانيان كليد بخورد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار