کد خبر: 629776
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
استاندار بوشهر خبر داد !
استاندار بوشهر از توافق الحاق بخشی از نیروی هوایی برای اجرای پروؤه های عمران شهری به شهر بوشهر خبر داد !

مصطفی سالاری در نشست با فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر، وجود پایگاه هوایی سبب قوت قلب کشور به ویژه مردم استان بوشهر دانست و گفت: وجود نیروی هوایی قدرتمند و مقتدر پایگاه ششم شکاری در دفاع مقدس هرگز نگذاشت دشمن بعثی صدمه‌ای به این استان برساند و نیروی هوایی به خوبی از این استان محافظت کرد.

وی از تعامل مناسب نیروی هوایی با مسئولان استان بوشهر در اجرای برنامه‌ها و توسعه شهری قدردانی کرد و ادامه داد: هرچند عقب‌نشینی اراضی مناطق نظامی قدری مشکل‌تر از دیگر مناطق است، اما نیروهای دریایی و هوایی در بوشهر با تعاملی که داشته‌اند این مهم را انجام داده‌اند.

استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ بخشی از اراضی پایگاه هوایی بوشهر که برای این نیرو غیرقابل استفاده است، برای توسعه مبلمان شهری به این شهر ملحق می‌شود.

سالاری بر همکاری نیروی هوایی برای جانمایی فرودگاه جدید بوشهر تأکید و تصریح کرد: با جانمایی فرودگاه جدید بوشهر شهرک فرودگاهی ایجاد خواهد شد که این شهرک از تمامی امکانات رفاهی، اجتماعی، خدماتی و فرهنگی برخوردار خواهد بود.

وی، توسعه حمل و نقل را نیاز اساسی توسعه دانست و اذعان داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای در ابعاد گوناگون دارد که با فراهم شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی هوایی، ریلی، زمینی و دریایی روند توسعه در استان بوشهر پرشتاب می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در 10 سال آینده استان بوشهر بیشترین میهمان خارجی در کشور دارد، ابراز داشت: اکنون ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم است و با روندی که در پیش است در 10 سال آینده سرمایه‌گذاران از اقصی نقاط جهان برای امر سرمایه‌گذاری استان بوشهر را انتخاب می‌کنند.

سالاری، وجود فرودگاه زیبا و با کیفیت در استان زرخیزی مانند بوشهر را مهم دانست و یادآور شد: وجود فرودگاه با امکانات رفاهی و خدماتی سبب جلب سرمایه‌گذاران به استان می‌شود که باید از هم‌اکنون در این باره تصمیمات جدی‌تری اتخاذ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار