کد خبر: 629585
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از احتمال راه اندازی سفرهای دریایی عتبات عالیات برای ایام عید نوروز خبر داد.

 ناصر خدر نژاد گفت: امروز نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و رئیس سازمان سفری را به کشور عراق خواهند داشت تا آخرین رایزنی‌ها و بررسی تمهیدات سفرهای عتبات را انجام دهند و توافقات نهایی انجام شود.

وی ادامه داد: پس از اتمام رایزنی‌ها قیمت نهایی و زمان ثبت نام سفرهای عتبات عالیات برای ایام نوروز نهایی و اعلام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود از ابتدای بهمن‌ ثبت نام‌ها آغاز شود.

خدرنژاد در خصوص راه‌اندازی سفرهای دریایی نیز گفت: بررسی‌ها انجام شده است و از کشتی که برای این منظور در نظر گرفته شده بود بازدید کردیم و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود ممکن است در بسته‌های نوروزی به عتبات عالیات  این مورد نیز افزوده شود تا افرادی که تمایل دارند بتوانند از مسیر دریایی سفر خود را انجام دهند.

پیش از این مسعود اخوان مدیرکل پیشین عتبات عالیات گفته بود امکان اعزام زائران به صورت دریایی به عتبات عالیات فراهم شده است و در صورتیکه فرد یا گروهی درخواست اعزام دریایی داشته باشند این امکان وجود دارد که مسیر بندر خرمشهر تا بندر بصره را از طریق دریایی طی کنند.

وی در خصوص هزینه‌های سفر دریایی نیز گفته بود: هزینه اعزام به عتبات عالیات از طریق دریایی بستگی به هزینه‌های اعلام شده دارد که اگر هزینه‌ها از هزینه اعزام با هواپیما کمتر باشد هزینه اعزام دریایی نیز کمتر می‌شود و هزینه اعزام دریایی از اعزام از طریق اتوبوس بیشتر می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار