کد خبر: 629368
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
رئيس اتحاديه ميوه و تره بار در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
رئيس اتحاديه ميوه و تره بار از ارزان شدن پياز طي 20 روز آينده خبرداد و گفت: در حال حاضر سيب‌زميني، پياز و مركبات به وفور در انبارها دپو شده است و بي شك واسطه ها ضرر خواهند كرد.
جوان‌آنلاين: حسين مهاجران در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: حدود يك ماه ديگر سيب‌زميني تازه وارد بازار مي‌شود و سيب‌زميني هاي كهنه‌ي دپو شده بر دست كشاورزان و صاحبانشان مي ماند.
 

به گفته وي، باران هاي فصلي در روزهاي اخير نيز سبب گران شدن پياز در هفته گذشته شده است كه با ورود اين محصول به بازار طي روزهاي آينده افت قيمت خواهد داشت و واسطه‌‌هايي كه پيازها را ذخيره كرده بودند ضرر مي كنند.

ذخيره‌سازي 50 هزار تن سيب و مركبات براي شب عيد

رئيس اتحاديه ميوه و تره بار از آغاز ذخيره سازي 50 هزارتن سيب و مركبات براي شب عيد خبرداد و افزود: البته اين مقدار در مقابل توليد 4 ميليون تن ميوه در كشور ناچيز است ولي در عين حال ذخيره سازي ميوه از سوي دولت كمكي به باغداران است.
 

مهاجران با اشاره به عدم نظارت از سوي نهادهاي ذيربط عنوان كرد: متاسفانه در چنين شرايطي افراد سودجو از وضعيت بازار سوء استفادده كرده و با افزايش قيمت‌ها فرصت استفاده از ميوه هاي زمستاتي در فصل زمستان را از مردم مي گيرند.
 

وي در پايان بازرسي سازمان حمايت از مصرف كنندگان از انبارها و فروشگاه ها را خواستار شد و گفت: اگر نظارت ها درست و صحيح اتفاق بيفتد ديگر دلالان اقدام به دپو محصولات نمي كنند.
 

رئيس اتحاديه ميوه و تره بار علاوه بر آن بر جريمه‌هاي نقدي سنگين گرانفروشان و دلالان تاكيد كرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
بزک نمیر بهار میاد
محسن سوادکوهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
0
0
دولت مگر مرکبات را قیمت گذاری نکرد مگر متوالیان امر وظیفه خرید را ندارند پس چرا این اتفاق نیفتاد مگر مسئولین نمیدانند کمترین هزینه سرمایه گذاری در کشاورزی است چرا دولت اقدام جدی در این خصوص انجام نمیدهد دولت هر کیلو تامسون را 1800 تومان اعلام کرد در حالی که الان تامسون را از کشاورز 600 تومان نمیخرند اینگونه حمایت به چه معنی است.کشاورزی در شمال در حا ل نابودی است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار