کد خبر: 629344
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
«خسته نباشید!» در باشگاه فيلم فرهنگ سرای انقلاب اسلامی
باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در چهل و ششمین نشست خود به نمايش و نقد فيلم سينمايي «خسته نباشید!» می پردازد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين برنامه که  سه شنبه بیست و چهارم دی در سینما فلسطین برگزار می شود، اکبر نبوی، منتقد سینما به همراه سعید قطبی زاده، کارشناس- مجری به نقد و بررسی این اثر سینمایی خواهند پرداخت و افشین هاشمی و محسن قرایی کارگردانان فیلم پاسخ گوی سوالات منتقدان و مردم خواهند بود.
چهل و ششمین نشست این باشگاه از ساعت 16:45 با نمایش فیلم کار خود را آغاز کرده و ساعت 18:30 به نقد و بررسی این اثر سینمایی می پردازد.
«خسته نباشید!» روایت داستان زوج جهانگردی است که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند. در میانه سفر خود در ایران ترجیح می دهند که جاذبه های خاص ایران را بشناسند. مستخدم اخراجی هتل محل اقامت آنان به کمک پسرعمویش آنها را درگیر داستانی متفاوت می کنند.
این فیلم که نخستین فیلم بلند سینمایی افشین هاشمی و محسن قرایی است در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد استقبال و تحسین منتقدان و مردم قرار گرفت و علاوه بر نامزدی دریافت سیمرغ در دو رشته طراحي صحنه و لباس و بازيگر نقش مكمل مرد، موفق به دریافت چهار جایزه از بخش تجلی اراده ملی این جشنواره شد. کسب جایزه بهترین فیلم بلند در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ۲۰۱۳ SWIFF لندن و دریافت جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی لندن 2013 از دیگر موفقیت های بین المللی فیلم«خسته نباشید!» است.
علاقمندان می توانند براي عضویت در باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، دريافت بليت با تخفیف و كسب اطلاعات بيشتر با شماره 55408657 تماس بگیرند. همچنین امکان تهیه بلیت این فیلم در سایت «سینماتیکت» به نشانی www.cinematicket.org فراهم شده است.
سينما فلسطين در میدان فلسطین، خیابان طالقانی نبش خیابان برادران شهید مظفر(صبای شمالی) واقع شده است.
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار