کد خبر: 629152
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
يك منبع آگاه به «جوان‌آنلاين» خبرداد:
يك منبع آگاه با تاكيد بر عملكرد ضعيف وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نعمت زاده نامه‌اي در خصوص عملكرد سيدابريشمي از سوي نمايندگان مجلس دريافت كرده است.
جوان‌آنلاين: وزير صنعت، معدن و تجارت در هفته‌ هاي اخير از سوي نمايندگان مجلس تا مرز استيضاح كشيده شد هرچند كه عملكرد خودروسازان و گراني قيمت ها بهانه‌ي اين استيضاح عنوان شد اما گفته مي‌شود پس از آخرين جلسه وزير با نمايندگان در هفته گذشته توافقاتي مبني بر مسكوت ماندن موضوع استيضاح نعمت زاده انجام گرفت.

اين منبع آگاه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: طي نامه‌اي به وزير صنعت، معدن و تجارت اخطار دو ماهه‌اي در خصوص بهبود عملكرد اين وزارتخانه و علي الخصوص وضعيت شركت شهرك‌هاي صنعتي ايران داده شده است.

به گفته وي، وزير صنعت قول داده است تا طي دو ماه اخير وضعيت اين وزارتخانه را بهبود بخشد و در خصوص مديريت سيدابريشمي تصميمات لازم را اتخاذ كند به طوري كه از وي بخواهد تا مديريتش را اصلاح كرده و يا او را از سمتش بركنار كند.

گفته مي‌شود محمدعلي سيدابريشمي مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در سه ماهه اخير عزل و نصب‌هاي غيرمنطقي و بي‌ضابطه‌اي را انجام داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار