کد خبر: 629084
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
چهار عروسك مجموعه «كلاه قرمزي» از جمله جيگر، ببعي، آقاي همساده، پسر‌عمه‌زا و فاميل دور جمعه 20 دي در اختتاميه نمايشگاه اسباب بازي و سرگرمي رونمايي شدند.
چهار عروسك مجموعه «كلاه قرمزي» از جمله جيگر، ببعي، آقاي همساده، پسر‌عمه‌زا و فاميل دور جمعه 20 دي در اختتاميه نمايشگاه اسباب بازي و سرگرمي رونمايي شدند.

اين چهار عروسك پرطرفدار و پر‌مخاطب براي عرضه در بازار در مراسم اختتاميه نمايشگاه اسباب بازي و سرگرمي واقع در بوستان گفت‌وگو رونمايي شدند.

همچنين در اين نمايشگاه يك بازي قديمي و نوستالژيك نيز با عكس شخصيت‎هاي مجموعه «كلاه قرمزي» به بازار عرضه شد كه به مرور در حال جدا شدن از خاطرات و وسايل بازي كودكان بود؛ بازي فرفره كلاه قرمزي كه با بهره‌برداري در اين نمايشگاه با استقبال روبه‌رو شد. به گفته روابط عمومي مجموعه «كلاه قرمزي»، ديروز هادي ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، عليرضا حاجيان زاده مدير عامل كانون پرورشي كودكان و نوجوان و يكي از معاونان وزارت آموزش پرورش از غرفه «كلاه قرمزي» بازديد كردند.

«كلاه قرمزي» عروسك مشهوري است كه ايرج طهماسب و جميد جبلي ابتدا برنامه تلويزيوني آن را در دهه 60 براي پخش آماده ‎كردند و بعد از آن با ساخت چند فيلم سينمايي، محبوبيت و شهرت اين شخصيت و عروسك‌هايي را كه به مرور به كار اضافه شدند، افزايش دادند. كلاه قرمزي، پسرخاله، جيگر، ببعي، آقاي همساده، پسر‌عمه‌زا، فاميل دور، گاوجان و... از جمله عروسك‌هايي هستند كه چند سالي مي‎شود گردهمايي آنها در مجموعه نوروزي «كلاه قرمزي» اين اثر را به يكي از پرطرفدارترين برنامه‌هاي نوروزي سيما به تهيه‌كنندگي حميد مدرسي تبديل كرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فريبا مالكى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
با سلام ؛
ميشه لطفأ راهنمايي كنيد از كجا ميتونم عروسك فاميل دور اصل بخرم؟
پاسخ ها
حميد
| -
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
اگه پيدا كردي منم آقاي همساده رو ميخوام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار