کد خبر: 628916
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
كوثري در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
يك نماينده مجلس معتقد است، دولت هاي قبلي چه دولت اصلاحات كه آقاي خاتمي بود و چه دولت آقاي احمدي نژاد كه شعار عدالت سر مي‌داد، متاسفانه با مفاسد اقتصادي برخوردي نكردند.
جوان‌آنلاين: چندی پیش برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به سران سه قوا، خواستار رسیدگی به پرونده فساد مالی بابک زنجانی شدند. یکی از نمایندگانی که این نامه را امضا کرده بود، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی است. به همين منظور با وي گفت‌وگويي انجام شد كه از نظرتان مي‌گذرد.
 

سردار محمداسماعيل كوثري در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به حكم 10 سال گذشته مقام معظم رهبري به سران سه قوه مبني بر مبارزه با مفاسد اقتصادي اظهارداشت: متاسفانه مسئولان تا به حال كوتاهي كرده اند و اگر خود دولت از قبل مي آمد و اين مسئله را دنبال مي كرد يعني قبل از نوشتن نامه، نشان دهنده آن بود كه دولت مي خواهد گام جدي در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي بردارد اما وقتي اين نامه نوشته شد و عكس العمل نشان داده شد به فال نيك مي گيريم اما حقيقتا من چشمم آب نمي‌خورد كه كاري انجام شود.
 

وي با تاكيد بر اينكه هيچ خلاء قانوني در مبارزه با مفاسد اقتصادي وجود ندارد، گفت: در عين حال اگر لایحه ای بدین منظور از طرف دولت به مجلس آورده شود، حتما مورد استقبال نمايندگان قرار می گیرد.
 

نماینده مردم تهران با اشاره به اينكه قوه قضائیه در مبارزه با مسئله  فساد مالی در كشور بايد پاسخگو باشد، تصريح كرد: برخورد جدی و قاطع و به دور از هرگونه مماشات با متخلفان و نيز ارائه گزارش و معرفی متخلفین به مردم مي‌تواند درس عبرتي براي كساني باشد كه در صدد استفاده از اموال بيت‌المال هستند.
 
سردار كوثري با اشاره به نامه برخي نمایندگان مجلس به سران قوا كه خواستار رسیدگی به تخلفات و مفاسد اقتصادی افرادي نظير بابك زنجاني شدند، عنوان كرد: مبارزه با مفاسد بايد به شكل ثابت و مستمر در دستور كار دولت هاي مختلف باشد نه اينكه صرف نامه نگاري و كاغذبازي بدون نتيجه براي مردم باقي بماند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
2
2
به نام خدا
اندکی از خیانت های آشکار حلقه انحرافی دولت نهم و دهم ، که تحقیقاً مرتبط با فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ودیگر تشکیلات دشمن اند:
1-خیانت های اقتصادی پیش و پس از اختلاس 3000 میلیارد تومانی
لج و لجبازی زیر پوستی با رهبری و ملت بویژه از فردای قهر 11 روزه با آغاز رها کردن عمدی کنترل بازارو قیمت ها و سوءمدیریت تعمدی و ، دستکاری عمدی نرخ ارز و سکه و سهام های دولتی ، فروش شرکت های دولتی به دوستان در پوشش اصل !!44 ، دستکاری نرخ تعرفه های گمرکی به زیان تولید داخلی ، تخلف از دادن سهم % 30 تولید و %20 بهداشت و درمان و....از هدفمندی یارانه ها ، دادن ارز 1226 دولتی به واردات خودروهای اشرافی و کالاهای لوکس ، تشدید واردات کالا مشابه داخلی از خارج به موازات ندادن تسهیلات به تولیدکننده داخلی ، کاهش شدید ارزش پول ملی و 3 برابر کردن یک شبه قیمت ها، واگذاری پروژه های بزرگ ملی بدون مناقصه به دوستان حلقه انحرافی ، رانت خواری کلان از صندوق ذخیره ارزی ، تشدید زمین خواری ، ریخت و پاش های کلان از غارت بیت المال در پوشش همایش ها و سفرها و هدایا ، چپاول دستکم دهها هزار سکه بهار آزادی به بهانه تقدیر ! از کارکنان ریاست جمهوری !ممنوع کردن استخدام دولتی از سویی و استخدام غیر قانونی وبی ضابطه خویشاوندان حلقه انحرافی در مناصب مهم بدون کمترین شایستگی .ح
2- خیانت های فرهنگی اجتماعی
بی تفاوتی و خیانت به دین و باورها وحجاب مردم ، خیانت (به تعبیر رهبری معظم ) کشاندن جناحی به میان مردم ، تظاهر عوامفریبانه به ساده زیستی شخصی و ترویج زیر پوستی اشرافیگری لیبرال سرمایه داری غربی در جامعه ، تظاهر عوامفریبانه به دینداری و بی اعتنایی و بی اعتقادی و دهن کجی به مراجع عظام شیعه ! ، چاپ مجله مبتذل و موهن خاتون بر ضد حجاب بویژه بویژه حجاب برتر ملی (چادر مشکی ) ، تشدید بی سابقه واردات دخانیات و استعمال انواع سیگار و بویژه قلیان میان جوانان (بویژه با دادن گسترده مجوز عرضه ، سوءاستفاده ابزاری تحریف باورهای مقدس شیعه مانند انتظار موعود (عج) و رجعت به سبک فرقه انگلیسی انجمن حجتیه ، سوء استفاده شدید از سهمیه اعزام حج و تلاش برای تحریف فلسفه حج به گردشگری !، حاشیه سازی و درگیری همه روزه با سپاه ، مجلس ، قوه قضائیه و...که رهبری معظم از آن به خیانت یاد فرمودند
3- عوامفریبی و تظاهر دروغ به ولایی ، مکتبی و اصولگرا بودن
دروغگویی پیوسته با ارایه آمار کذب مثلاً :ایجاد سالی 5/1 میلیون و سالی 5/2 میلیون شغل !!( همان سالی 80 هزارشغل)
4- دیپلماسی غربگرایانه
دیپلماسی وارونه و غرب پسند در برابر ناآرامی سوریه و ابرازدوستی با مزدوران غرب مثل اردن قطر،ترکیه و... تنها گذاردن سوریه و تمرکز بر ونزوئلا که بالطبع در دوردست هاست و خطری برای اسرائیل ندارد !!
5- دوستی و همکاری با جاسوسان اندیشمند نمای نوکر صهیونیست مثل هوشنگ ... و ریچارد فرای و
دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون که تحریف کننده تاریخ ملی بومی 8000 ساله و مروج تاریخ ساختگی 2500 ساله صهیونیستی و تئوریسین باستان گرایی صهیونیستی با محوریت کوروش برای جدا کردن ملت ایران ازپیکره امت اسلام!
و در پایان انداختن تقصیر همه سوءمدیریت ها به گردن تحریم آمریکا و سردادن نغمه شوم سازشکاری در لجبازی آشکار با رهبری با تکرار جمله:هیچ کس!!! نمی تواند به جای ملت (درباره برقراری رابطه با آمریکا ) تصمیم بگیرد و...! از هرتریبون.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
سخنی هم ...
شهلایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
0
1
احمدی نژاد... در برابر قانون باید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بابا یه مناظره بینشون بگذارید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
احمدی نژادمحبوب ومردمی است
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
1
1
دولت های آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد کمک شایانی در به مطلوم نمایی آقای هاشمی ایفا کردند وآقای روحانی هم که تمام برنامه های آقای هاشمی را اجرا می کند اینها شیفتگان قدرت هستند نه تشنه خدمت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
یه دونه احمدی رو از کنار هاشمی حذف کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
راست میگه اسم نحس ه و خ نباید کنار اسم احمدی نژادباشه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
2
0
مگر سیاست های کلی نظام(اقتصادی،فرهنگی وسیاسی)معین ومشخص نسیت؟مگردولتها موظف به رعایت سیاستهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند؟مگر مجلس به عنوان عالی ترین نهاد نظارتی عملکرد دولتها را زیر نظر ندارد؟چرا در زمان حضور دولتها ازآنها حمایت می شود اما بعد از رفتن، آنها را مورد انتقاد که نه،مورد تهمت قرار می دهیم.نقد و بررسی دولتها،برای عملکرد مفید در آینده خوب است ولی تهمت ارتباط غیر معقول با بیگانگان، به آنها صحیح نیست.اگر این اتهامات درست باشد، از دستگاههای نظارتی سوال می شود،شما آن زمان کجا بودید؟
پاسخ ها
مرتضی خاکپور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1- نیستند . ؟!
2- ندارد ؟!
3- شام : مرصع پلو با کباب بوقلمون ؟!
مرتضی خاکپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
0
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم
((( تزریق ارز باید به وسیله نیروهای رسمی انجام شود، آنها حقوق شان را می‌گیرند و نباید افزون بر حقوق مبلغ دیگری دریافت کنند.)))
وقتی که دولت حق و حقوقمردم را ندهد مردم چکار کنند ؟!

کار ... مجانی کردن فقط برای رزمندگان است و بس ؟!
که امروز با نجات دادن ایران و اسلام در پیچ و خم فقر دست و پنجه نرم می کنند .
و رزمندگان و جانبازان زیر 25 ٪ از ... حقوق معیشتی محروم هستند .
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار