کد خبر: 628791
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
علی عباس کمری مطرح کرد:
همایش فرزندان آزاده توسط خود آزادگان و خانواده آنها برگزار می شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش خاصی در برگزاری این همایش ها نداشته، تشکل های مربوطه به شکل مهمان و برای همکاری در این مراسم حضور پیدا کردند.

سایت جامع آزادگان: معاون امور تشکل های مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در برخی زمینه ها ضعیف و در جلب رضایت خانواده ایثارگران موفق نبوده که علت این امر هم کمبود  بودجه و اعتبارات بنیاد است.

علی عباس کمری در گفت و گو با سایت جامع آزادگان در پاسخ به این سوال که ضرورت و اهمیت توجه به فرزندان آزادگان چیست، افزود: برگزاری همایش فرزندان آزاده به مناسبت های مختلف برای ایجاد اتحاد و همدلی در بین خانواده ایثارگران ۸سال دفاع مقدس است.

وی در پاسخ به این سوال که بنیاد شهید و امور ایثارگران تا به امروز چقدر به وعده های خود به فرزندان آزاده عملکرده است، گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برطبق مقرراتی است که توسط مجلس شورای اسلامی، هیات دولت و بخش نامه های داخلی تصویب می شود، در حال حاظر این بنیاد امتیازات و خدمات فرهنگی زیادی به خانواده ایثارگران ارائه کرده است که می توان به بخشش شهریه های دانشگاه های شبانه اشاره کرد.

معاون امور تشکل های مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر تصریح کرد: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در برخی زمینه ها ضعیف و در جلب رضایت خانواده ایثارگران موفق نبوده که علت این امر هم کمبود  اعتبارات بنیاد است.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری همایش های فرزندان آزاده ، ایثار گران ۸سال دفاع مقدس و خانواده آزادگان نقش اساسی داشته اند، تاکید کرد: همایش فرزندان آزاده توسط خود آزادگان و خانواده آنها برگزار می شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش خاصی در برگزاری این همایش ها نداشته، تشکل های مربوطه به شکل مهمان و برای همکاری در این مراسم حضور پیدا کردند.

کمری در پاسخ به این سوال که در حال حاظر ارتباط خانواده های ایثارگران با تشکل های مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگران به چه شکل است، گفت: خوشبختانه تا به امروز شاهد توانمندی ها و ظرفیت های بالای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانباز  بودیم، که در همین راستا از آنها انتظار  داریم توسط این ظرفیت های باارزش جانبازان ، علاوه بر این که  مشکل خود ایثار گران برطرف شود همچنین کمک کننده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر سازمان و تشکل های مربوطه باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار