کد خبر: 628727
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
با ورود به چرخه نسل آتی گوشی‌های هوشمند، اخبار و شایعات منتشر شده در این زمینه سرعت گرفته است و مراکز خبری نیز توجه بیشتری به این فناوری‌های جدید کرده‌اند.

به گزارش«تهران پرس»،شرکت سونی در نظر دارد دو گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت را طی سال جاری میلادی وارد بازار کند که برای اساس شایعات منتشر شده، یکی از آن‌ها طی روزهای آتی در نمایشگاه CES 2014 عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند پیشرفته سونی با نام Sirius شناخته می‌شود و بر اساس شایعات موجود، این دستگاه نمایشگر لمسی 5.2 اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت 2560 در 1440 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

برای این گوشی هوشمند پیشرفته تراشه پرقدرت Snapdragon 805 در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به رم 3 گیگابایتی، دوربین دیجیتالی 20.7 مگاپیکسلی مبتنی بر لنز G، سیستم‌عامل اندروید 4.4 یا KitKat و باتری 3500mAh اشاره کرد.

گوشی هوشمند پیشرفته دیگری که سونی مراحل تولید آن را آغاز کرده است در ماه می معرفی میشود و برای آن نام Canopus در نظر گرفته شده است. متاسفانه هنوز توضحیاتی در مورد این گوشی هوشمند اعلام نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار