کد خبر: 628075
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت تهران به گله و شکایت پرداخت.
 
خبرگزاری فارس: علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت تهران از هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران اظهار داشت: بازی فردا بسیار حساس است، 3 مسابقه آینده ما مقابل تیم‌های 6 امتیازی و در تعیین سرنوشت صدر جدول اهمیت زیادی دارد. دوست داریم با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.
 
وی با گله از مسئولان باشگاه درفشی فر گفت: به دلیل عدم هماهنگی و کمک مسئولان درفشی‌فر، دیروز نتوانستیم تمرین کنیم. متاسفم که نیروهای خودمان کار را درست انجام نمی‌دهند و خیلی وقت است که در مسائل نرم‌افزار و سخت‌افزاری دچار مشکل هستیم. دیروز هم شاهکار مسئولان باشگاه که برف را پاک نکرده بودند و شرایط تمرین را به وجود نیاورده بودند، نتوانستیم تمرین کنیم و شوکه شدم.
 
سرمربی پرسپولیس در واکنش به بازیکنان محروم و مصدومش در دیدار فردا مقابل نفت گفت: محروم نداریم اما به ما محروم اضافه می‌کنند، دلم نمی‌خواهد در این مورد حرفی بزنم اما هر تصمیم ضرب‌الاجلی که می‌گیرند برای پرسپولیس است. آیا فقط پیام صادقیان آن حرکت را انجام داده است؟!‌متاسفم برای برنامه‌ای که به جای رسیدن به رسالت خود جوانی را که تازه کارش را آغاز کرده و می‌تواند در جام جهانی بازی کند، دچار این مشکل می‌کند. مگر در همان برنامه بازیکنی که از پشت به یک نفر لگد زد، نشان ندادند؟ اما به آن حرکت که خشن‌تر هم بود توجه نشد و صادقیان را محروم کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است صادقیان را محروم کنند، با خیلی‌های دیگر هم باید این رفتار بشود، چون ما با نفت بازی داریم اینقدر سریع تصمیم می‌گیرند. باقی دلایل را نمی‌گویم چرا که در این بازی حساس قرار داریم. مطمئن باشید با این اتفاق انگیزه بازیکن جانشین 100 برابر شده است. عدالت و ظلم باید برای همه باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار