کد خبر: 627989
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
آیت‌الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه موسوی ریگی در کفش داشت و به آمریکا خط می‌داد، گفت: اوباما نام موسوی را چندین بار در سخنرانی‌هایش مطرح و اعلام کرد که از او حمایت می‌کند.
فارس: آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز در جمع ناظران شورای نگهبان این شهر با بیان اینکه گاهی شیطان به صورت انسان در می‌آید، اظهار کرد: شیطان همیشه دشمن انسان‌های با ایمان است.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: در زمان ما نیز شیطان وجود دارد و خداوند در رستاخیز درباره شیطان به انسان می‌فرماید ای مردم این ابلیس دشمن شماست چرا حرف مرا نشنیده‌اید.
 
عضو ‌فقهای شورای نگهبان گفت: خدا فرمود ای آدم حواست جمع باشد اما انسان توجه نکرد و فریب شیطان را خورد و با استفاده از میوه ممنوعه، از بهشت رانده شد.
 
جنتی به حوادث انتخابات ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: کسی که در انقلاب سابقه دارد به حرف امام (ره) توجه نکرد و به آمریکا خط نشان داد.
 
وی یادآور شد: مدعیان تقلب انتخابات ۸۸ هیچ مدرکی در این زمینه ارائه ندادند و با وجود اینکه گفته شده بود به شکایت اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود؛ اما آنها مدارکی ارائه نکردند.
 
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بیان اعتراض راه قانونی وجود دارد، یادآور شد: در سال ۸۸ انتخاباتی برگزار شد که بی‌سابقه بود و اگر مدعیان تقلب شکایت می‌کردند رسیدگی می‌شد، اما از راه قانونی وارد نشدند و فقط گفتند تقلب شده است و اینکه چه کسی تخلف و یا تقلب کرده بود را مشخص نکردند.
 
وی با اشاره به حمایت اوباما از موسوی خاطرنشان کرد: اوباما نام موسوی را چندین بار در سخنرانی‌هایش مطرح و اعلام کرد که از او حمایت می‌کند بنابراین حتماً موسوی ریگی در کفش داشت و باید از چنین رفتاری خجالت بکشد.
 
جنتی فتنه ۸۸ را موجب زیر سئوال بردن نظام دانست و متذکر شد: در این فتنه ناحق تمامی گروه‌های معاند نظام از جمله کمونیست و بهایی و ... بودند و شعار جمهوری ایرانی به جای جمهوری اسلامی سر دادند.
 
وی شورای نگهبان را تشکیلات برای خدمت به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید در شرایطی که از هر طرف به ما حمله می‌کنند، یکدلی در کشور حاکم شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار