کد خبر: 627988
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: علیرغم بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان تمامی راههای استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
مهر: سرهنگ مظفر حسینی اظهارداشت: علیرغم این که بارش برف از امروز در برخی محورهای استان از جمله قزوین به رشت، قزوین به زنجان خوشبختانه تمامی محورها باز است و بدون هیچ مشکل ترافیکی تردد در آنها جریان دارد.
 
فرمانده رئيس پليس راه استان با هشدار نسبت به لغزنده بودن  محورهاي مواصلاتي استان رانندگان را به به رعايت قوانين رانندگی توصيه کرد.
 
سرهنگ حسيني با اشاره به بارش برف و سردي هوا  از رانندگان خواست خودروهاي خود را به زنجير چرخ مجهز و سرعت مطمئنه را رعايت کنند.
 
همچنین حق لطفی مدیر راهداری استان هم گفت: ماموران راهداری استان با توجه به بارش برف کار نمک پاشی در محورهای مواصلاتی را آغاز کرده اند تا تردد خودروها با ایمنی بیشتری انجام شود.
 
نجفی مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هم با اعلام افزایش مصرف گاز از مردم خواست با صرفه جویی در مصرف گاز زمینه برخورداری سایر شهروندان از گاز طبیعی را فراهم کنند.
 
وی افزود: با توجه به ورود یک جبهه هوای سرد به استان احتمال افزایش مصرف گاز پیش بینی می شود که برای جلوگیری از افت فشار گاز نیازمند صرفه جویی است.
 
نجفی بیان کرد: قبل از بروز سرمای اخیر میزان مصرف روزانه گاز هشت میلیون مترمکعب بود که در چند روز گذشته این میزان به 11 میلیون مترمکعب افزایش یافته که برای جلوگیری از قطع گاز رعایت صرفه جویی ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار