کد خبر: 627884
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: به باشگاه پرسپولیس حق می‌دهم چون صادقیان و مسلمان دو بازیکن تاثیرگذار این تیم هستند.
 
 
تسنیم: مهدی تاج در خصوص برگزاری جلسه با علیرضا منصوریان و علی کفاشیان گفت: قرار شده این جلسه تا دقایقی دیگر آغاز شود تا ما هم برنامه 4 هفته آینده لیگ را به صورت رسمی اعلام کنیم. صحبت از این بود که بازی‌های به تعویق بیفتد که کی‌روش هم این مسئله را قبول ندارد. فقط اگر سه بازیکن تیم نفت تهران به تیم زیر 23 سال دعوت شوند قطعا بازی این تیم با ذوب‌آهن به تعویق خواهد افتاد.
 
وی ادامه داد: هیچ مجالی برای تغییر در برنامه بازی‌ها و دربی نیست چون اگر بخواهیم در بازی‌ها تغییر ایجاد کنیم دیگر نمی‌دانم باید در چه زمانی بازی‌ها را برگزار کنیم.
 
رئیس سازمان لیگ در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد دو بازیکن خود را به تیم زیر 22 سال بدهد تصریح کرد: من گفته‌ام و باز هم می‌گویم نباید از منصوریان توقع قهرمانی و معجزه داشت. او مربی قابلی است که روز گذشته هم تیمش توانست کره را شکست بدهد اما برای ما لیگ اولویت دارد چون باید مسابقات را در تاریخ مقرر تمام کنیم و بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذاریم.
 
تاج تصریح کرد: به باشگاه پرسپولیس حق می‌دهم چون صادقیان و مسلمان دو بازیکن تاثیرگذار این تیم هستند. ما هم باید لیگ را تا 20 فروردین به اتمام برسانیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه منصوریان نباید بازیکن‌ها را به تیم ملی دعوت کند تاکید کرد: شب گذشته مفصل با منصوریان صحبت کردم اما در این مورد کفاشیان به عنوان مسئول فوتبال باید تصمیم‌گیری کند. قرار است روز دوشنبه جلسه‌ای با نبی برگزار و در خصوص برنامه فصل آینده لیگ تبادل نظر کنیم. از نبی خواسته‌ام برنامه کامل تیم ملی در سال آینده به دست ما برساند تا بتوانیم حداقل برنامه نیم‌فصل لیگ آینده را طراحی کنیم.
 
تاج در پاسخ به تاکید خبرنگار ما مبنی بر اینکه بسیاری از بازیکنان فعلی تیم زیر 22 سال نمی‌توانند در المپیک بازی کنند گفت: من هم این موضوع را قبول دارم اما معتقدم باید تیم منصوریان حفظ شود. چند سال پیش در جام جهانی نیجریه من پیشنهاد دادم که علی دوستی مهر را در پست خودش نگه داریم که اگر این اتفاق رخ می‌داد الان یک تیم ملی خوب و قدرتمند داشتیم حالا باید در مورد منصوریان هم چنین اتفاقی رخ دهد ولی باید توجه داشته باشیم که عمده بازیکنان تیم فعلی نمی‌توانند در المپیک حضور داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار