کد خبر: 627074
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد !
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از برگزاری روز بوشهر و دعوت از کلیه ی سازمانها و دستگاه های اجرایی جهت برگزاری روز بوشهر خبر داد !

زهرا رضایی  در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت روز بوشهر و ضرورت برگزاری باشکوه آن، برگزاری روز بوشهر تنها به عهده سازمان ورزشی فرهنگی شهرداری نباید باشد و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری برای برگزاری روز بوشهر هستند.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: لیست برنامه‌ها و هزینه‌های روز بوشهر به کمیسیون فرهنگی شورا اعلام شده و هزینه آن مبلغ بسیار بالایی است و با توجه به اینکه روز بوشهر برای همه است ادارات و سازمان‌هایی نظیر استانداری، فرمانداری، سازمان تبلیغات نیز باید در این باره همکاری لازم را به عمل آورند.

رضایی در رابطه با برگزاری روز بوشهر افزود: برای برگزاری روز بوشهر تشکیل یک کمیته مشترک متشکل از ادارات و سازمان‌ها  می‌تواند زمینه برگزاری مناسب برنامه‌های این روز را فراهم کند.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته مذکور می‌توان هزینه‌های برگزاری روز بوشهر را کاهش داد و همچنین برنامه‌های این روز را با کیفیت مناسب‌تری برگزار کرد.

رضایی در ادامه اظهاراتش به بیان یک پیشنهاد پرداخت و گفت: شورا در صورت امکان می‌تواند در طول سه ماه حداقل یکبار جلسه فوق‌العاده برگزار کند و در آن به بررسی برنامه‌ها و مصوبه‌هایی که به تصویب رسانده بپردازد.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت سه ماه و نیم از شروع به کار شورای جدید، بررسی برنامه‌های شورا و مصوبات می‌تواند کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات پیش رو در این مدت سه ماهه کند و از این طریق همچنین می‌توان نواقصات کار شورا در زمینه اجرای مصوبات صورت گرفته را بر طرف کرد.

رضایی در ادامه پیشنهاد دیگری هم ارائه کرد و گفت: شورا می‌تواند در یک همایش زمینه حضور اعضای سابق شورا و همچنین شهرداران سابق بوشهر را به عنوان شورا یار فراهم کند.

وی افزود: با همایش مذکور می‌توان ضمن استفاده از تجربیات اعضای شورا و شهرداران سابق، از تلاش آنها در طول مدت خدمت شان تقدیر به عمل آورد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار