کد خبر: 626055
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه مهمترین مشکل فلسطینی‌ها در شرایط کنونی قطعی برق است، تاکید کرد: عامل اصلی قطعی برق در شهرهای فلسطینی، اسرائیل است.

 "صفا" محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه تاکید کرد: دلیل اصلی قطع برق در شهرهای فلسطینی، اسرائیل است و ما در حال حاضر با برقراری تماس‌هایی سعی در تامین برق برای شهروندان فلسطینی داریم.


وی با اشاره به اوضاع بسیار وخیم فلسطینی‌ها در شهر رام‌الله به خاطر شرایط بد آب و هوایی تاکید کرد که برای فراهم کردن نیازهای اساسی شهروندان تلاش‌هایی صورت گرفته است.


عباس عنوان داشت: فلسطینی‌ها با تلاش زیاد با چنین شرایط سختی مقابله می‌کنند. در حال حاضر نیازهای اولیه و مهم از جمله آب و مواد غذایی فراهم شده و تنها مشکل ما قطعی برق است.


وی در خصوص اوضاع انسانی در نوار غزه نیز عنوان داشت: شرایط در غزه بسیار سخت است لذا کمک‌های فوری از جمله مواد غذایی، گاز و خودروهایی برای انتقال آب به این منطقه ارسال کرده‌ایم و از طریق اسرائیل و با حمایت قطر سوخت را نیز به نوار غزه وارد خواهیم کرد.


عباس پیشتر در تماسی تلفنی از نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب خواسته بود تا برای کمک‌رسانی به فلسطینی‌ها در نوار غزه که در شرایط بحرانی به سر می‌برند، اقداماتی اتخاذ کند.

بنا به گفته منابع فلسطینی، اسرائیل با ورود مواد سوختی به غزه از طریق سرزمین‌های اشغالی موافقت کرده و محموله‌های سوختی به غزه رسیده است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار