کد خبر: 626036
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
معاون پارلمانی دولت دهم گفت: مناظره بین احمدی نژاد و روحانی بستگی به شرایط و جهات مختلف دارد که باید بررسی شود ولی به نظر من خوب است در گزارشی که به مردم داده می شود ،انصاف و عدالت رعایت شود.
لطف الله فروزنده معاون پارلمانی دولت گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری مناظره احمدی نژاد و روحانی اظهار داشت: مناظره بین احمدی نژاد و روحانی بستگی به شرایط و جهات مختلف دارد که باید بررسی شود ولی به نظر من خوب است در گزارشی که به مردم داده می شود ،انصاف و عدالت رعایت شود.

وی ادامه داد: ما همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم ولی در مقابل از دولت هم انتظار می رود با توجه به شعارهایی که داده دولت را برای همه مردم بداند؛چه کسانی که به وی رای دادند و از او حمایت کردند و چه کسانی که به وی رای ندادند.

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: اگر بی انصافی صورت بگیرد طبیعی است کسی که خدماتی انجام داده بخواهد که توضیح دهد و گزارش واقعی از عملکردش به مردم ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید مراقب بود که در این بین جامعه دو قطبی نشود، بلکه انسجام و یکپارچگی ملت ایران در هر شرایطی حفظ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار