کد خبر: 625801
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل مس کرمان بازی سختی داریم، مس تیم خوبی است، اما تا این هفته از مسابقات نتوانسته، نتایج مد نظرش را به دست آورد.
فارس: علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران اظهار داشت: مقابل مس کرمان بازی سختی داریم، مس تیم خوبی است، اما تا این هفته از مسابقات نتوانسته، نتایج مد نظرش را به دست آورد.
 
وی افزود: این تیم در نیم‌فصل دوم مسابقات آغاز خوبی داشته و قطعاً فردا پرپسولیس در برابر این تیم بازی آسانی ندارد.
 
دایی در زمینه بازیکنان محروم و مصدوم تیمش اظهار داشت: امید عالی‌شاه به دلیل مصدومیت و علی عسکری نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار نیستند، ضمن اینکه قاسم دهنوی نیز به دلیل مشکلاتی که با باشگاه سپاهان داشت، نمی‌تواند تیم را در این دیدار همراهی کند.
 
وی ادامه داد: قاسم یکی از بازیکنان خوب ما است، دوست داشتم وی در این دیدار می‌توانست، تیم را همراهی کند، زیرا وی چندین سال در کرمان بازی کرده و از این تیم شناخت خوبی داشت، البته ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای خالی وی را در این دیدار پر کنند.
 
دایی در زمینه اعلام حکم کمیته انضباطی و محرومیت دو جلسه‌ از نشستن بر روی نیمکت پرپسولیس گفت: من در این زمینه گفتنی‌ها را صبح امروز گفته‌ام و حرف‌هایم را زده‌ام و دلیلی نمی‌بینم که یک‌بار دیگر این صحبت‌ها را تکرار کنم.
 
سرمربی پرپسولیس در پاسخ به سئوالی در زمینه عدم موفقیت تیمش در مسابقات خارج از خانه در این فصل از مسابقات گفت: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن، پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه به بی‌کیفیتی و کم‌کیفیتی زمین و چمن مسابقه بر می‌گردد، البته نقاط ضعفی هم داریم که باید از این پس در بازی‌های بیرون خانه آنها را برطرف کنیم.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار