کد خبر: 625800
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگران سازمان رفاه شهرداری تهران اعلام کرد؛
معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگران سازمان رفاه شهرداری تهران از اعطای وام ازدواج و اعطای جهیزیه ارزان قیمت به زوج‌های تهرانی خبر داد.
 
بتو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر با اشاره به اجرای این طرح در قالب شکوفائی عشق اظهار داشت: این طرح شامل چند محور بوده که از آن جمله می‌توان به برگزاری برنامه‌های مشاوره به زوج‌های جوان و آموزش مهارت‌های زندگی به آنان به صورت کارگاهی و کار گروهی و با حضور اساتید مجرب اشاره نمود.
 
وی کمکی به تهیه اقلام ضروری جهت آغاز زندگی را یکی از مهم‌ترین موارد مهم این طرح عنوان کرد و افزود: اعطای جهیزیه ارزان قیمت و ارائه کالاهای اساسی با قیمت پائین‌تر از بازار یکی دیگر از اقدامات سازمان رفاه شهرداری تهران با همکاری مراکز خیریه و سمن‌های فعال در حوزه ازدواج و دسترسی به خدمات ازدواج آسان است ضمن اینکه در صورت عدم توان مالی شهروندان مبلغ اولیه جهت تأمین جهیزیه از سوی شهرداران مناطق پرداخت می‌شود.  
 
معاون توسعه رفاه اجتماعی واحد گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران اعطای وام با همکاری بانک شهر را از دیگر موارد در نظر گرفته شده جهت تسهیل ازدواج زوجین دانست و گفت: متاسفانه این طرح هم اکنون تنها در منطقه 2 اجرا شده و سایر مناطق به دلیل عدم اعتبار کافی قادر به پرداخت این تسهیلات نیستند.  
 
بتو با بیان احداث تالارهای یاس و الزام هر منطقه به ساخت یک تالار جهت برگزاری مجالس شهروندان از سال 86 به ساخت 13 تالار تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: زوج‌های جوان با بازیگری مراسم ازدواج خود در این تالارها از تخفیف حداقل 30درصد برخوردار خواهند شد.  
 
وی با بیان توافقات صورت گرفته شهرداری تهران با 2 تالار در این خصوص، دریافت معرفی‌نامه از شهرداری منطقه محل سکونت را شرط ضروری بهره‌مندی از این خدمات عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات رایگان به شهروندان کم توان مالی از موارد در نظر گرفته شده دراین طرح است.  
 
معاون توسعه رفاه اجتماعی واحد گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شهروندان جهت بهره‌مندی از مزایای این طرح و کسب اطلاعات بیشتر به مراکز خدمات اجتماعی رفاهی و مراکز 22گانه شهرداری مراجعه نمایند.  
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار