کد خبر: 625750
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
شجونی با بیان اینکه در طول انقلاب خیلی به عسگراولادی حمله کردند که تاجر و پولدار هستند و... و حال اینکه ایشان نه تاجر بود نه سرمایه‌دار بود، اظهار داشت: ایشان خودش هیچی نداشت.
 
 
نماینده ولی فقیه در کمیته امداد بود و اگر حقوقی رهبری به ایشان می‌داد، همان بود.
خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به سوابق طولانی مبارزاتی مرحوم عسگراولادی در پیش از انقلاب گفت: من در زندان بودم و ایشان هم در زندان بودند. در همین خیابان فردوسی یک مکانی برای ارتش بود که مرحوم عسگراولادی و دیگران در یک سالنی محاکمه می‌شدند و من و 12 نفر روحانی در سالن دیگری در کنار آن محاکمه می‌شدیم.
 
وی با اشاره به مورد اعتماد و محبت بودن مرحوم عسگراولادی برای حضرت امام(ره) افزود: ایشان به خاطر فرمایش امام که با هم ائتلاف داشته باشید در سال 42، جمعیت‌شان را به موتلفه اسلامی تغییر دادند. ایشان همواره یار امام و رهبری بودند و ما نیز به ایشان ارادت داشتیم.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: عسگراولادی از اول پاک و درست بود و در زندان هم درس دینی و تفسیر خواند و مورد احترام بود.
 
شجونی با بیان اینکه در طول انقلاب خیلی به ایشان حمله کردند که تاجر و پولدار هستند و... و حال اینکه ایشان نه تاجر بود نه سرمایه‌دار بود، اظهار داشت:  ایشان خودش هیچی نداشت. نماینده ولی فقیه در کمیته امداد بود و اگر حقوقی رهبری به ایشان می‌داد، همان بود.
 
وی دار و ندار مرحوم عسگراولادی را یک خانه کلنگی خواند و تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی پارسال می‌گفت می‌خواهم این خانه را بکوبم و بسازم  ولی به دلیل اینکه واقعا پول نداشت آن خانه همان‌طور مانده است.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی از هر جهتی پاک و پاکیزه بودند، تصریح کرد: ایشان از ابتدا عاقبت به خیر از بودند. عسگراولادی کاری نکرده که آدم برایش عاقبت به خیری بخواهد. آدمی که در وصیت‌نامه‌اش نوشته یک رکعت نماز قضا ندارم و یک روز روزه هم بدهکار نیستم، معلوم است چه طور آدمی بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار