کد خبر: 625424
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
سازمان نظام پزشکی کل کشور پس از طی کردن فراز و نشیب هائی از انتخابات و رد صلاحیت ریاست سازمان نظام پزشکی قبلی و انتخاباتی که به گفته احمدی نژاد غیرقانونی بود بالاخره با تائید ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی صاحب رئیس شد.

به گزارش شریان نیوز، سازمان نظام پزشکی کل کشور پس از طی کردن فراز و نشیب هائی از انتخابات و رد صلاحیت ریاست سازمان نظام پزشکی قبلی و انتخاباتی که به گفته احمدی نژاد غیرقانونی بود بالاخره با تائید ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی صاحب رئیس شد.

دکتر زالی متخصص عروق و جراح حاذقی که سالها جزءکارشناسان صدا و سیما بود. اما علی رغم تجربه وی در اداره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتصابات عجیب در این سازمان باعث نارضایتی بسیاری از پزشکان و اعضای این سازمان شد که از جمله می توان به انتصاب معاون پشتیبانی اشاره کرد .

وی که به جهات مسائل.... در انتخابات نظام پزشکی گذشته ردصلاحیت شده بود ، به جهت عدم سکونت در تهران چند روز در هفته در این سازمان حضور نداشته و متأسفانه پاسخگوئی لازم به اعضاء این سازمان را ندارد . برخورد غیرکارشناسی ،عدم بهره مندی از مشاوران حقوقی و مالی و انتصاب قائم مقامی برای معاونت پشتیبانی که دارای مشکلات رد صلاحیت نظیر معاونت مذکور را داشته را میتوان از جمله این معایب نامید.

بجاست دکتر زالی با توجه به گرفتاریهای متعدد نظیر طبابت، تدریس و ریاست سازمان یکی از این شغلها را انتخاب نموده تا شاید نسبت به سروسامان دادن اوضاع این سازمان و بر روال برگرداندن آن موفق گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار