کد خبر: 624879
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
محمد دادکان جمعه شب مهمان بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو بود و به پرسش‌های میثم زمان‌آبادی پاسخ داد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مهمترین قسمت از صحبت‌های خود گفت: با هیچ گروه سیاسی مشکلی ندارم و مراسم ختم مادر مرحومم که از همه گروه‌های سیاسی در آن دیده می‌شدند، می‌تواند صحبت مرا تایید کند. رئیس جمهور فعلی مشکلی با من نداشت؛ اما آقای صالحی امیری نفوذ زیادی در ایشان داشت و موفق حضور من در فوتبال نبود. این را من بعدا متوجه شدم.

دکتر دادکان در بخش دیگری از گفتگوی دیشب گفت: در همه ابعاد توانسته‌ایم مدیر بسازیم بجز ورزش. در دیگر کشورها قهرمانان المپیک رئیس کمیته ملی المپیک می‌شوند. در کشور ما چرا نباید این اتفاق بیفتد؟ من معتقدم آنها که برای انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شده‌اند باید جای خود را به دیگران بدهند. به نظر من به جای این آقایان باید یک قهرمان ملی یا قهرمان المپیک انتخاب شود. این حرفها را به این دلیل می‌گویم که معتقدم آقایی که الان رئیس کمیته ملی المپیک است حتما باید برود و می‌رود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در میان درد‌دل‌های فراوان خود گفت: آقای کیومرث هاشمی و آقای علی‌آبادی آن زمان که فوتبال تعلیق شد خواستند همه چیز را گردن من بیندازند و از واژه اجنبی‌پرست استفاده کردند و گفتند دکتر دادکان در آغوش خارجی‌هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار