کد خبر: 624780
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مهدی پاکدل معتقد است کارگردانی فیلم سینمایی "فردا" او را به یکی از آرزوهایش در سینما که کارگردانی بود، رساند.
خبرگزاری مهر: مهدی پاکدل معتقد است کارگردانی فیلم سینمایی "فردا" او را به یکی از آرزوهایش در سینما که کارگردانی بود، رساند.

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که این روزها اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم سینمایی "فردا" کسب می‌کند با بیان این مطلب که چند روز از شروع فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی او می‌گذرد، گفت: چند روزی است که گروه فیلمبرداری کار خود را در شهر فومن استان گیلان آغاز کرده است و 80 درصد از فیلمبرداری این فیلم سینمایی در منطقه شمالی کشور و 20 درصد در تهران انجام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که به زودی اسامی بازیگران این فیلم سینمایی اعلام خواهد شد، بیان کرد: نگارش فیلمنامه، کارگردانی و طراحی صحنه "فردا" مشترکا برعهده من و ایمان افشاریان است به همین دلیل نمی توان "فردا" را فیلمی دانست که تنها برای من است.



پاکدل در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر بازیگرانی که برای اولین بار کارگردانی را تجربه می کنند، خود نیز در این فیلم سینمایی بازی می کند یا خیر؟ گفت: دوست داشتم وقتی به عنوان کارگردان فعالیت می کنم تمام تمرکز خود را بر روی کارگردانی قرار دهم به همین دلیل هیچ نقشی به جز کارگردانی و طراحی صحنه در "فردا" ندارم.

بازیگر نقش ابوطالب در فیلم سینمایی "محمد (ص)" درباره اولین تجربه کارگردانی خود در سینما توضیح داد: هرچند تنها چند روز از آغاز فیلمبرداری می گذرد اما باید بگویم در حال پشت سر گذاشتن تجربه خوبی هستم و دنیای فیلمسازی تجربه جالبی است. من سال ها در حوزه بازیگری فعالیت کردم، اما همیشه علاقه مند به کارگردانی بودم و خوشبختانه می توانم بگویم برای اولین بار در حوزه سینما به آرزوی خود رسیدم. طی سال های گذشته بازیگری وقت من را برای فعالیت در عرصه کارگردانی گرفته بود.

پاکدل در پایان گفت: "فردا" روایت یکی از داستان های مولانا است که به‌روز شده است. خوشبختانه هرکدام از بازیگرانی که فیلمنامه را خواندند از آن استقبال کرده و بازی در این فیلم را پذیرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار