کد خبر: 624776
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
وزیر کشور از احتمال ارائه لایحه بازنگری طرح حجاب و عفاف به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
 
 
خبرگزاری مهر: عبدالرضا رحمانی فضلی در مورد آخرين وضعيت اجراي طرح عفاف و حجاب در كشور گفت: اين موضوع فرهنگي است و قطعا بايد در شوراي اجتماعي روي آن برنامه ريزي و سياستگذاري شود، دستگاهها بايد بر اساس مصوبات شوراي اجتماعي اين طرح را اجرايي كنند.
 
وي افزود: اين موضوع همچنان در دستور كار شوراي اجتماعي كشور است و تاكنون 2 جلسه درباره اجراي اين طرح برگزار کرده ایم تا متناسب با مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مسئوليتهاي همه دستگاهها در اجراي اين طرح احصا و شفاف شود كه در ميان دستگاهها قطعا نيروي انتظامي هم مسئوليتهايي خواهد داشت.
 
وزيركشور گفت: هر دستگاهي بايد خودش وظيفه اش را در اجراي اين طرح بشناسد و براي اجراي آن متعهد باشد و در حين اجرا به وزارت كشور گزارش دهد ولي متاسفانه در برخي از موارد دستگاهها وظايف خود را به درستي انجام نمي دهند.
رحمانی فضلی در پاسخ به اينكه آيا امكان حذف اين طرح وجود دارد گفت: تا وقتی این طرح مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است اجرا می کنیم. البته در جلسه قبلی شورای اجتماعی اين موضوع بحث شد تا اين طرح و اجراي آن متولی داشته باشد، شاید لایحه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی بدهیم تا اين طرح بازنگری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار