کد خبر: 624771
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
لاریجانی در دیدار با سلطان قابوس:
رییس مجلس در دیدار با پادشاه عمان، دیدگاه سلطان قابوس را درباره تحولات منطقه همسو با ایران خواند و گفت: بحران سوریه فقط از طریق مذاکرات سیاسی حل می‌شود.
 
 
ایسنا: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه (14 آذر) در دیدار با سلطان قابوس ضمن اشاره به روابط ممتاز و برادرانه دو کشور، این روابط همواره رو به گسترش خواند و گفت: دستاوردهای سفر اخیر سلطان قابوس به ایران در سطح روابط دو جانبه و منطقه‌ای و بین‌المللی ارزشمند و پر حاصل برشمرد.
 
در این ملاقات لاریجانی دیدگاه سلطان قابوس را درباره تحولات منطقه همسو با ایران در جهت خیر و صلاح منطقه توصیف و در ارتباط با اوضاع در سوریه یادآور شد: بحران جاری در سوریه فقط از طریق مذاکره قابل حل بوده و گزینه سیاسی تنها راه حل بحران در آن کشور است.
 
سلطان قابوس ضمن ابراز خرسندی از تحول به وجود آمده در روابط، آن را به سود روابط منطقه‌ای و بین‌المللی برشمرد و ابزار امیدواری کرد که هرچه سریعتر کشورهای منطقه فضای مثبت به وجود آمده در روابط ایران با خود را مغنتم دانسته و باب همکاری‌ها را با ایران پیش ببرند که خیر و صلاح کشورهای منطقه در همین امر نهفته است.
 
وی تصریح کرد: توافق ژنو موفقیت مهمی بود که انجام شد در قضیه سوریه لازم است با همکاری هم این مشکل را حل کنیم تا منطقه به ثبات برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار