کد خبر: 624765
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح کرد
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور تا ظهر امروز پنج‌شنبه را تشریح کرد.
ایسنا: سرهنگ رضا سلبی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا ساعت 13 ظهر امروز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و شرق استان تهران بارش برف گزارش شده است.
 
وی افزود: در محورهای ساوه – تهران و ساوه – همدان در استان مرکزی، محور سقز – دیواندره در استان کردستان، محورهای هراز و چالوس – کرج در استان مازندران، محور فریدونشهر در اصفهان، محور اسالم به خلخال در استان اردبیل، محور سلفچگان در استان قم و محور دیلمان در استان گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.
 
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به محورهایی که بارش باران در آنها گزارش شده افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای استان‌های کرمانشاه، کردستان، مرکزی، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، ایلام، قم، لرستان و همدان بارش باران اعلام شده است.
 
سلبی در ادامه با بیان اینکه در سایر محورهای کشور وضعیت جوی آرام و ترافیک روان است به ایسنا گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای برف‌خیز را دارند باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و نسبت به تامین گرمای داخل خودروی خود نیز اقدام کنند.
 
وی از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین درخواست امدادرسانی در حوادث احتمالی با شماره 120 تماس بگیرند.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار