کد خبر: 624748
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
شرکت یونیورسال در پی مرگ پل واکر بازیگر سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» تولید هفتمین فیلم این پروژه را به طور موقت متوقف کرد.
 
 
خبرآنلاین: شرکت یونیورسال در پی مرگ پل واکر بازیگر سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» تولید هفتمین فیلم این پروژه را به طور موقت متوقف کرد.
 
یونیورسال در بیانیه‌ای که چهارشنبه منتشر شد، گفت: «در حال حاضر همه ما در یونیورسال خود را متعهد به حمایت از خانواده پل (واکر) و خانواده بزرگ «سریع و خشمگین» شامل بازیگران، عوامل تولید و فیلمسازان می‌دانیم.»
 
شرکت تولیدکننده مجموعه سینمایی موفق «سریع و خشمگین» ادامه داد: «در این مقطع احساس می‌کنیم وظیفه داریم تولید «سریع و خشمگین 7»‌ را برای مقطعی متوقف کنیم تا بتوانیم با در نظر گرفتن تمام گزینه‌های در دسترس، مجموعه را پیش ببریم.»
 
یونیورسال در پایان گفت: «خود را متعهد می‌دانیم طرفداران «سریع و خشمگین» را مطلع نگه داریم و در جریان اطلاعات بیشتر قرار بدهیم. تا آن زمان می‌دانیم که تماشاگران هم مانند ما سوگوار دوست عزیزمان پل واکر خواهند بود.»
 
واکر و و شریک تجاری‌اش راجر روداس شنبه عصر به وقت محلی کمی پس از شرکت در یک مراسم خیریه در سانتا کلاریتا در شمال لس آنجلس دچار سانحه رانندگی و هر دو کشته شدند.
 
واکر قرار بود همراه دیگر بازیگران و عوامل تولید هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» یکشنبه به آتلانتا برگردند تا فیلمبرداری این فیلم پرهزینه را از سر بگیرند که در آن مسابقات اتوموبیل‌رانی خیابانی حرف اصلی را می‌زند. فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» برای تعطیلات روز شکرگزاری به طور موقت متوقف شده بود.
 
گفته می‌شود بخش زیادی از فیلم ماه ژانویه فیلمبرداری شد. واکر و باقی گروه قرار بود برای گرفتن صحنه‌های اضافی به ابوظبی بروند. این فیلم قرار بود 11 ژوئیه 2014 اکران شود.
 
واکر 40 ساله در شش فیلم قبلی «سریع و خشمگین» نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال را بازی کرد.
 
یونیورسال سه‌شنبه اعلام کرد درصدی از فروش «سریع و خشمگین 6» در شبکه نمایش خانگی را در اختیار «Reach Out Worldwide» موسسه خیریه واکر قرار خواهد داد.
 
واکر این موسسه را پس از زمین‌لرزه هائیتی در سال 2010 برای کمک به قربانیان این حادثه راه‌اندازی کرد.     
 
در همین حال، اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی چهارشنبه به طور رسمی علت مرگ واکر در حادثه رانندگی را «جراحت‌های ناشی از ضربه و سوختگی» اعلام کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار