کد خبر: 624746
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
رئیس جدید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با برشمردن شروط تاسیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا، گفت: اگر قوای حاکمیتی تاسیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا را به مصلحت بدانند، حتما این کار انجام خواهد شد.
 
خبرگزاری مهر: رئیس جدید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با برشمردن شروط تاسیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا، گفت: اگر قوای حاکمیتی تاسیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا را به مصلحت بدانند، حتما این کار انجام خواهد شد.
 
غلامحسین شافعی گفت: با توافقات انجام شده میان ایران و گروه 1+5 فضای مثبتی بر اقتصاد ایران حاکم شده است که به نظر می رسد بتواند منجر به جذب سرمایه گذاران خارجی، اشتغالزایی و رونق و توسعه اقتصادی شود.
 
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: هم اکنون بسیاری از شرکای قدیمی ایران در حال بازگشت به کشور هستند و به نظر می رسد که با فعال شدن پروژه‌ها، بتوان شاهد روزهای امیدبخش در اقتصاد ایران بود.
 
وی با بیان اینکه سیاست استفاده از ابزار اتاق‌ها و شوراهای مشترک برای جذب سرمایه گذاری خارجی در دستور کار اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران قرار داد، تصریح کرد: تشکیل اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا نیز در هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بررسی شده و البته راه اندازی چنین نهادی نیازمند استعلام نظرات بخش حاکمیتی کشور است.
 
به گفته شافعی، چنانچه تشخیص داده شود که راه اندازی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امریکا به نفع کشور است، حتما این کار صورت خواهد گرفت. اما انچه مسلم است مصلحت اندیشی در این میان، بهترین نتیجه را می دهد.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار