کد خبر: 624224
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
شینده ها حاکی است عده ای از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهران با ارسال پیامک هایی که محتوای آن فشار بر تصمیم عباس آخوندی است قصد دارند وی را از مسیر صحیح تصمیم گیری برای انتخاب رئیس دوره ششم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خارج نمایند .


به گزارش شریان نیوز، شینده ها حاکی است عده ای از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهران با ارسال پیامک هایی که محتوای آن فشار بر تصمیم عباس آخوندی است قصد دارند وی را از مسیر صحیح تصمیم گیری برای انتخاب رئیس دوره ششم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خارج نمایند .

بررسی محتوای این پیامک ها که از یک شماره 0912112 ارسال شده است نشان می دهد افراطی گری و انحصار طلبی ریاست نظام مهندسی ساختمان برای عده ای از نان شب هم واجب تر شده است که مبادا در دولت تدبیر و امید کسی خارج از حلقه تدبیر و امید به نظام مهندسی ساختمان جلوس نماید!

طرفداران این پیامک مخالفین رئیس فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند و اعتقاد دارند که اگر تغییری ایجاد نشود زمین آن ها به آسمان دوخته نمی شود و نظام مهندسی ساختمان مثل چهار دوره قبلی شورای مرکزی ( 89-74) نمی تواند موفق باشد و این در حالی است که بررسی کارنامه آنان در نظام مهندسی ساختمان نشان می دهد که ارسال کنندگان پیامک های تهدیدی و تحبیبی به وزیر راه و شهرسازی کارنامه موفقی در بین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها ندارند و وجودشان بستگی به همین هیاهوهای سیاسی و رسانه ای ضعیف دارد .

پرواضح است که اگر انتخاباتی بوده که بوده و اگر نظر اعضای هیئت عمومی گرفته شده که انجام شده و سه نفری از بین اعضای جدید انتخاب شده در نتیجه این سه نفر از بطن اعضای نظام مهندسی ساختمان هستند ، پس جای سئوال اینجاست که نگرانی و محبت بیش ازمادر این ارسال کنندگان پیامک برای گندم ری است یا احیای نظام مهندسی ساختمان .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار