کد خبر: 624149
تعداد نظرات: ۴۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵
نگاهي به رفتار اين روزهاي رئيس جمهور سابق!
احمدي نژاد حتي با نرفتنش به دادگاه خبرساز شد و اين هنجار را نيز همانند بسياري ديگر شكست تا نشان دهد هنوز چندان به قواعد پايبند نيست و حتي آنها را جزء قواعد قابل اهميت نمي داند.


نوع رفتار دكتر «محمود احمدي‌نژاد» در انتخابات رياست جمهوري سال 1392 نشان داد كه وي با تيم سازي مخصوص خود، تمايل ندارد دور قدرت را فاكتور بگيرد و بقيه عمر را به استادي دانشگاهي و احيانا مشاوره به دوستان بپردازد. اما همان زماني كه با «يار غار» چندسال گذشته اش براي ثبت نام كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد، عده اي به اين تحليل رسيدند كه وي چنان قاطع است كه مي خواهد مدل «پوتين – مدودف» را در ايران پياده كند. در صورتي كه چنين زمينه اي به هيچ عنوان در كشور وجود نداشته است.

برخورد و رفتار رئيس جمهور سابق در روزهاي پاياني فعاليت هاي انتخاباتي كانديداها در خردادماه و همچنين پس از آن نشان داده است كه هنوز به كرسي رياست جمهوري مي انديشد. بخصوص كه تمايل شديد خود را براي تاسيس دانشگاه نشان داده هر چند با مشكلاتي در اين مسير مواجه شده اما در تصميم خود مصصم است.




احمدي نژاد در قبال موج «روحاني مچكريم» كه همواره در ابتداي دوره هاي رئيس جمهور جديد شكل مي گيرد، گفت كه «فقط شش ماه» صبر كنيد. اين سخن كه در آن بوي بازگشت نيز شنيده مي شود خطاب به حاميان رئيس جمهور جديد و برخي ديگر، گوياي آن است كه خيالتان راحت! حسن روحاني نمي تواند كاري را از پيش ببرد بنابراين مردم بار ديگر به من روي خواهند آورد. اصلا شايد به همين خاطر است كه تيم روحاني سعي دارد به هر شكلي در مسئله هسته اي به توافق برسد تا شايد بتواند نتيجه بازي از پيش طراحي شده را برگرداند!

عامل ديگري كه نشان مي دهد رئيس جمهور سابق هنوز به بازگشت فكر مي كند به «جشن تولد خياباني» در محله نارمك و نوع رسانه اي كردن آن باز مي گردد. اين كار توانست رسانه هاي زيادي از داخل و خارج كشور را به خود مشغول كند تا در لابلاي هر سكوتي، عاملي براي شكستن آن نيز پيدا شود.

البته وي اين روزها بار ديگر در سكوتي معنادار به سر مي برد. سكوتي كه به قاعده، حرف هاي زيادي براي گرفتن دارد و قصد دارد كه آنها را در «روز مبادا» بيان كند. احمدي نژاد نشان داده است كه براي اين كار تبحر ويژه دارد و حتي مي تواند در مواردي برخي ذهن ها را تسخير كند. تحليل گران مخالف وي اين بخش از تبحرش را «پوپوليسم» توصيف كرده اند كه جاي پرداختن دارد.



احمدي نژاد حتي با نرفتنش به دادگاه خبرساز شد و اين هنجار را نيز همانند بسياري ديگر شكست تا نشان دهد هنوز چندان به قواعد پايبند نيست و حتي آنها را جزء قواعد قابل اهميت نمي داند. در آينده نيز بايد منتظر اينگونه شكستن سكوت ها و قاعده ها بود چون وي به هر جهت به بازگشت خود يا تيمش فكر مي كند. احساس واقعي احمدي نژاد اين است كه ماموريتش هنوز نيمه تمام مانده و براي به پايان بردن آن بايد به قدرت بازگردد. از طرفي اگر هم به دادگاه مي رفت شايد به گونه اي قهرمان مي شد. ولي محكوميت احتمالي مسير آينده وي را ناهموار مي كرد.

البته اين تفكري است كه رئيس جمهورهاي پيشين همچون، علي اكبر هاشمي رفسنجاني و محمد خاتمي هم داشته اند. به همين جهت است كه هر بار سخن از انتخابات رياست جمهوري پيش مي آيد، نام و تمايل آنها بار ديگر وسط كشيده مي شود. اما در اين ميان به گمان احمدي نژاد جدي تر از ديگران رفتار خواهد كرد.



مسئله اين است كه آيا احمدي نژاد هنوز در ميان مردم طرفداراني دارد كه بتوانند وي را تا سطح رئيس جمهور بالا ببرند؟ آيا تيم احمدي نژاد تا چهار سال ديگر مي تواند به گونه اي عمل كند كه فضا را به نفعش تغيير دهد؟ آيا بازخورد و خروجي دولت روحاني به سمتي پيش مي رود كه ميل بازگشت به احمدي نژاد افزايش يابد؟

و مهمتر از همه اينكه آيا نوع بازگشت (احتمالي) رئيس جمهور سابق همچون «ديگران» براي جامعه و كشور هزينه نخواهد داشت؟

اصلاح طلبان هم علاقه مند هستند كه احمدي نژاد در ميدان باشد تا وي در سكوت معنادار مظلوم جلوه نكند. در ميدان باشد تا مشت‌خورش را مردم ببينند. اما هم احمدي نژاد و هم اصلاح طلبان يك نگاه مشترك دارند، هر دو مي گويند بازي آينده از آن خودشان است و اصولگرايان بروند استراحت كنند. شايد احمدي نژاد مانند گذشته اصول گرايان را در حد پله اول قبول كند و بعد ..


غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۹۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
110
52
دوستش دارم اما نیاید حرمتش سر جایش است چون به قول خودش ممه را لولو خورد
پاسخ ها
کاظم
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
بهاررفع تحریم وبهار هسته ای روحانی راه بجائی نخواهدبرد این بهار محکوم به شکست وخزان خواهدشد احمدی نژادخواهد آمد
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
يارو دو متر جلوتر پوست موز مي بينه ، باخودش ميگه واي حالا بايد زمين بخورم. با شنيدن اسم شهردار و رئيس جمهور سابق و بر گشتش اكثريت مردم ميگن واي حالا بايد شاهد قانون گريزي ، تورم ، عوام فريبي ،؛ شامورتي بازي ، منزوي شدن ايران در دنيا ، اختلاسهاي كلان ، آمارهاي تقلبي و هزار كوفت و زهرماري را شاهد باشيم.
فاطمه زهرا
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
کم ... نکنه باز ...؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یک نمونه کوچیک از بخوربخورها در دولت محمود که پاک ترین دولت تاریخ بوده! http://www.mashreghnews.ir/fa/news/268371/%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-37-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ماه بود بخدا دکتر لنگه نداشت و نداره... خدا حفظش کنه تا 96 دوباره بیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
کاظم چان خواب دیدی خیره بابا
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
99
154
احمدی نزاد محبوب دل ملت
احمدی نژادکجایی خداکند بیایی
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
هنوز توهم داری
رها
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
صابر متوهم از رو برو
8 سال گند زدن و اختلاس و ... کافی نبود
امین
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
شما یا از طرف دولت احمدی نژاد سود بردی یا اینکه خیلی بی سوادی ؟ که با این همه خرابکاری باز هم می خواهی برگرده...
محمود
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سلام
محبوب دلها بود واقعا خوب بود ولی آخرش کم آورد برعکس خیلی ها که میگن 8 سال خراب کرد من میگم 3 سال خراب کرد ولی دیگه خوب نیس بیاد چون دیگه ولایتی نبودنش معلوم شده و این برای خیلی ها قابل درک نیس ، بابا اگه اصلاح طلبید این آقا را به اسم صولگرا و پیرو رهبری و امام ندانید ، اگه اصول گرایید راحت بگید خراب کرد یه گزینه ی ولایتی بهتر وشجاع تر و ضد آمریکایی خردمند(نه افراطی، نه تفریطی!) درآخر ببینید چی رضایت امام زمان را در پی دارد؟ مقاومت حسینی یا ذلالت با تدبیر؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
77
131
حتی اگراحدی نژادنیایدیادوخاطرش همیشه درذهنهاخواهدبودخدایارویاورش باشد
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یاد ...
مردم ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
یاد اختلاسهای دولتش حتما در یاد خواهد ماند ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
اختلاس در دولت هاي قبل بيشتر بود ولي روزنامه زنجيره اي بر زدشان نبود كرسنت استات اويل جزايري و رئيس مجلس اصلاحات و مهدي هاشمي و كل مجلس اصلاحات
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
83
39
رئیس جمهرر سابق که تابلوی عدالت محوری را علم کرده روستای محقر خود را به نام آرادان با هزار ترفند تبدیل به شهرستان کرده ، برای اینکه شهرگرمسار رسم و عنوانی پیدا کند ده ها میلیار تومان صرف جاده سازی گرمسار قم کرده و از مصوبات افتخار آمیزش تصویب نیروگاه بادی خصوصی دامغان!!!و نیروگاه دولتی گرمسار می باشد!!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بی سواد جاده قم گرمسار در دولت خاتمی کلنگ زده و سی درصد کار شده بود و با همت دولت نهم و دهم افتتاح شد
محمود
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
دادش من قبلا به این آقا رای دادم ولی قبول دارم گند زده اما دلیل نمیشه یه طرفه به قاضی بری فقط برای اینجاها که شما گفتی جاده زده و کار انجام داده؟ تا حالا مسافرت رفتی عزیزم؟ متولد چه سالی هستی از بابت بپرس بهت میگه!
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
66
117
اقای احمدی نژاد خواهد امد. چون ادمی نیست که پا پس بکشد و قطعا" اگه بیاید رای هم خواهد اورد و خیلی ها منتظر هستند. هر چند اقلیتی مخالفش هستند. هر چند ایرادهایی داشت ولی در مجموع خوب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
'انشاوالله این آرزو را به...
سعید
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
احتمال دارد بیاید و دوباره تورم و اختلاس و آمار های دروغ را رونق دهد.
شاید هم زیر دستانش فیلم ضد امام زمان عج (ظهور نزدیک است)را برای بار دیگر بسازند و روانه بازار کنند.شاید هم بیاید و حلبی های پراید را جای گذین طلا کند اون وقت مشکل همه حله و میتونند طلای جدید (حلبی پراید ) خریداری کنند.
شلید هم بیاید و از افتخاراتی که بهش دادن بیشتر بخواهد مثلا به جز ریاست جمهوری خودش بخواهد جای وزرا هم باشد و اگر نشود لیست سیاه بیرون می کشد.
شاید هم بیاید و از دانشکده ی دولتی خوشش نیاید و بودجه آنها را با سفارش خودش یا رحیم مشایی اش به وزیر مربوطه که احتمالا از افراد فامیل یا دوستان هستن ندهد.
البته همیشه مهم اومدنه باید بیاد و ملاک اصلی اینه حالا چه کاری کرده مهم نیست یا میخواد بکنه.مهم داشتن یه رئیس جمهوره به نام محمود .............
سهرابی
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
منظورت اینه که دوباره ...
ناشناس
| -
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
احمدي نژاد دووووووووووووووست داريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
ادمی بود که علمی فکر نمی کرد و همه چیز را می خواست کدا خدا منشی حل کند که نتیجه اش شد تورم و بیکاری جوانان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خداخیرش بدهد من که ازش راضی بودم خدا کنه برگرده
سید محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
49
90
خدا قوت مرد خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
17
29
سلام
شما مثلا رسانه ای هستیم و باید از اخبار اطلاع داشته باشید آن هم صحیح باشد در مورد این قسمت مطلبتان " هنوز چندان به قواعد پايبند نيست و حتي آنها را جزء قواعد قابل اهميت نمي داند." و به دادگاه نرفت باید بدانید وکیا ایشان برای هر توضیحی دادگاه رفت و چون بنا نیست دادگاه با حضور احمدی نژاد شلوغ گردد حضور نیافت. ضمنا دادگاه میتواند احضار کند اگر حضور نیابد
مدیر پایگاه سلام
اتفاقا  وكيل احمدي نژاد هم به دادگاه نرفت
و اگر مي رفت يعني اينكه احمدي نژاد دادگاهي شدن خود را به رسميت شناخته است
امري كه واقع نشد
 
پاسخ ها
بهلول
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
روزنامه جوان اين آقاي ناشناس پيشنهاد پرمغزي دادند كه شما توجه نكرديد . اصلا بهتر است از آقاي احمدي نژاد بخواهيم هيچوقت خودش را آفتابي نكند ، هيچ جايي نرود و هيچ كاري هم نكند . چون به گفته دوستمان هر جا ميرود فقط با شلوغكاري هايش آنجا را شلوغ ميكند !!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آنكه پاك است از محاسبه چه باك؟ راستي چرا دولتپاك از دادگاه مي ترسد!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یک نمونه کوچیک از بخوربخورها در دولت محمود که پاک ترین دولت تاریخ بوده! http://www.mashreghnews.ir/fa/news/268371/%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-37-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
57
30
امام فرمودند : دانشگاه بايد كارخانه آدم سازي باشد . اين جمله را بالاي كارت دانشجويي ايشان هم نوشته اند . ولي دريغا كه دانشگاه هم نتوانست كاري از پيش ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| -
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سخني از مادر عروس
lمحمد توفیقی
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
تو اصلا میدونی دانشگاه چیه و برا چی ساخته شده
فرزاد
| United States
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
همین که از اقای اعتدال پیروی میکنید دلیل بر کم سوادی شماست.... اسم دانشگاه رو لااقل شما نیارید..... اوووو خواهد امد
سلامی خواف
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
23
10
آقای خبرنگار لطفا بخوانیدمی دونید با گفتن یار غار چه گفتید؟ منظورت این است که یار غار ابوبکر هستش که به دلایل مشکوکی با پیامبر(ص) وارد غار شدند یعنی میگی ابوبکر وفادار به پیامبر (ص) و پیامبر (ص) خیلی ابوبکر را قبول داشت . حالا وجه شباهت مشایی به انقلاب با ابوبکر به اسلام وجود دارد ولی هیچ شباهتی به وفاداری احمدی نژاد به مشایی با پیامبر (ص)به ابوبکر ندارد و نداشته است این حرف دروغ محض و از محالات است چون تاریخ به ما ثابت می کند.. اللهم ظلم ظالم بحق محمد و آل محمدو آخر تابع له .. پس شما که وارد رسانه ها می شود ناخواسته اینجوری نگید حلاجی کنید بعد بگید
مدیر پایگاه سلام و عرض ادب
هيچ نسبتي در اين مطلب بين آنچه شما گفته ايد ديده نمي شود
نمي دانم از كجا نام پيامبر بزرگوار (ص) و ابوبكر از اين مطلب استخراج شده است
...


پاسخ ها
بهلول
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
آقاي سلامي محترم لفظ يار غار يك اصلاح و كنايه از يار قديمي و نزديك است . ربطي هم به پيامبر بزرگوار (ص) ندارد. هر چيزي را به هر چيز ديگر كه نبايد ربط داد برادر من .
فتا
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
لطفا مطلبتون را پاک کنید یا سانسور و ویرایش کنید.من شخصا این مطلب را در پلیس فتا پیگیری میکنم.شما به عنوان خبر نگار حق ندارید این موضوع که خودم هم شخصا توجه نکرده بودم را بیان کنید.این کشور اسلامی بر پایه دوازده امام و چهارده معصوم می باشد.وصله کردن هر شخص حالا ببینم در دولت اثر مثبت داشته یا منفی به کسانی که به اسلام خیانت کرده اند درد آور است برای ما که توهین ها را در خبر گزاری هایمان قرار میدهند............
محسن
|
United States
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
38
71
میدان 72 نارمک قلب عدالتخواهی ایران
ما منتظر احمدی می مانیم حتی پای جانمان ایستاده ایم.
پاسخ ها
بهلول
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
آقا بنده در نارمك هستم . بيخود روي محله ما اسم نگذاريد . قلب عدالتخواهي هم نيست .عدالت ميخواهيد برويد پاستور بگرديد . اينجا همان نارمك است كه از قبل بود.
علی
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
واقعا"دوستش داریم..............حتما"خواهدآمد
فرزاد
| United States
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
بهلول.. پاستور قلب عدالت بود.... الان دیگه شده قلب ...
مردم ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
می دونیم دوباره شما ان کار نیمه کاره می خواهید تمام کنید اقتصاد نیمه بیمار را بطور کامل می خواهید فلج و بیمار کنید .
مسلم مهرابی نژاد
|
Netherlands
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
56
25
پول دارترین دولت تاریخ ایران همان بده کارترین دولت تاریخ ایران بود به ریاست دکتر محمود. بتزم مردم میخوانش؟؟؟!!!
پاسخ ها
بهلول
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
داش مسلم قبونت قبل از ارسال مطلب يه نگاهي به حروف صفحه كليدت بنداز . انگار حروف رو جابجا نصب كردي . دو تا غلط تايپي داشتي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
مردم از نظر این نشریه همون ... افرادی هستند که از این بازیها زی نفع هستند
علی حسین سجادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
79
30
ترا خدا نام منفور این آقا (احمدی نژاد...) را دیگر رسانه ای نکنید
پاسخ ها
جمال
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ایران دیگر رئیس جمهوری بهتر از احمدی نژاد نخواهد داشت. هرگز.... منتظرش می مانیم.محکم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
انگار یک نفر مامور شده هر کی داره از احمدی نژاد انتقاد میکنه این زیرش پاسخ میده ما منتظرت میمونیم
خب منتظر بمون ببینیم به کجا میرسی
خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
خیلی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
بي...
ناشناس
| United States
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
ولی باید گفت با ... اقای اعتدال 100% سال 96 رای خواهد اورد.... ضمنا ایشون یه کارایی هم داره میکنه که واسه شما خوب نیست بدونی چون سنت کمه...هه هه
سعید
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
من بعنوان یک دکتر بیصبرانه منتظر دکتر احمدی نژاد هستم
علی خدابخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
62
24
انهایی که به فکر امدن احمدی نژاد هستند بسار ... هستند ،احمدی نزاد چنان اقتصاد ایران را متلاشی کرده شاید تابیست سال دیگر مثل دوره اقای خاتمی نمیشود ،وانگهی رییس جمهور باید قیافه خوبی داشته باشد خوش تیپ باشد تادر مجامع بینالمللی تحویلش بگیرند وبه حرفش گوش بدهند ،نمثل احمدی نزاد مثل کاریکاتور میماند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
بله لیاقت شما رئیس جمهورخوشگل وخوش قیافه ایه که همه پول ملت وبالا بکشه مردم با4تا زبون بازی وحرفای خوشگل سرملت وشیره بماله نه کسی که کنارمردم روخاکابشینه ودردمردم وازنزدیک حس کنه
ببین بعد4سال یه بارمیره جاهاودهایی که احمدی نژادرفت اصلاازقصرش درمیاد
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگرآدمی به چشم است ودهان وگوش بینی
چه میان نقش دیوار ومیان آدمیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
علی خدابخشی به خاطر این کلمات توهین آمیزش در نزد خداوند پاسخی هم دارد؟
ناشناس
| United States
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
خوش تیپی رئیس جمهور مهم تر است یا ... نسبت به وطن... اقای خاتمی .. از امریکا میترسید
ناشناس
| United States
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
این حرف شما نشئت گرفته از عقل کم شماست
اگر ذره ای عقل داشتی میدونستی که این حرفا برای ایم مرد پاک و ساده زیست خوب نیست زد
احمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
... نگو بابا خیال کردی مردم مثل خودت .... موندن؟ برو بچه مردم دیگه هوشیار شدن . احتمالان خودت خیلی خوشکلی که اینجوری به بقیه توهین میکنی اگه تونستی ی سری به دایی بزن از نزدیک ببینتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
62
22
فكر نكنم با بلايي كه سر مردم اومد ( در 8 سال ) يه بار ديگه مردم حاضر شن به دروغ و ريا رآي بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
اگه خدمت های احمدی نژادبه مردم بلابود 4سال دوم بااون هم اختلاف رای نمی اورد
مثلاحالاکه تدبیروامیدرای آورده جزسیاه نمایی وتوهین وتحقیر کاروحرف دیگه ای دیدید
محمد توفیقی
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
خودت 8 سال چی بودی و چی داشتی که حالا این طوری میگی
ناشناس
| United States
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
هیچی که نباشه اقای احمدی نژاد از جنس مردمه
...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
48
24
... ! مگه خوابش رو ببینه ....
605040
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
5
29
آقای علی حسین سجادیان خیلی بیتربیتی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
25
56
دکتر دلسوز مردم است
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
25
61
احمدی نژاد یارمحرومان خارچشم مستکبران انشاءالله خواهدآمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
انشاءالله
payam
|
-
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
38
16
آقای احمدی نژاد
حیف از تو که ارباب وفا را نشناسی
ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی
حیف از اونهمه حمایت رهبری و مردم و بسیجیا که به مشایی و انجمن حجتیه فروختی حیف از تو که خودت رو ارزون فروختی
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
واقعا که احسنت
اگه احمدی نژاد همچنان از رهبر جدا باشه هرگز رای نمیاره
مگه اینکه رسما از امام خامنه ای عذر خواهی کنه
معین
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
دوستانی که دائم از کلمه منفور و اختلاس و... حرف می زنند خبری از بیوت محترم هاشمی و خاتمی و...بگیرند.از طرفی تا دادگاهی تشکیل نشده وثابت نشده تهمت نزنید. میاد یه روزی باز اصلاح طلب های وطن فروش مثل موسوی وکروبی به تته پته میفتن اون وقت پشیمون میشی از حرفات. کسی که تو دولتش این همه اختلاس باشه اینقدر راحت سکوت نمیکنه ونمیاد سراغ انتخابات.از طرفی شما ها که همه را بیسواد خطاب می کنید ایا توهین بجای جواب منطقی شما نشانه سواده.باید قبول کرد که قرار نیست همه سلایق و افکار یکی باشه.دولت کلید داره کشور و داشته هاشو به راحتی واز روی ترس از امریکا به باد میده ودرمقابل کشتار 500زائر حج سکوت میکنه ووزیر خارجه پای صندلی امیر کویت زانو میزنه ونمایندش پشت در های سازمان ملل میمونه وقلب اراک واراکی رو از کار میندازه وتجاوز به دو نوجوان رو مثل اب خوردن بیخیال میشه و....بگمممممممممممممممممممممممممممممم؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
15
46
دکتر احمدی نژاد سرباز ولایت وانقلاب و مرد سازندگی وامیر اکبر ایران است .
خوب سازندگی وتوسعه برای زمانی سبب صرف |ول زیاد میشود مگر همه افادی که |ول در می آورند اول بدهکارند ودچار سختی ولی وقتی طرح هایشان نتیجه داد |یشرفت میکنند ورفاه این واقعیت دکتر احمدی نژاد است ای بی انصاف ها لیاقت شما همین روحانی ترسو است که فقط دنبال سازش است و اوباما را فردی مودب میداند.
حمید
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
14
41
احسنت دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
کدوم دکتر؟ محمود یا حسن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
43
15
فقط تو این کشور هست یه چنین فردی که دهها پرونده و مسائل مالی مخدوش و شاکی داره مدعی هست بازم بهترین گزینه هست و یه عده خودفروخته و بی خبر دنبالش راه بیفتند آخه این ... دیگه حمایت کردن نداره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
21
52
روحانی هم چندان بدنیست البته برای قضاوت خیلی زود است ولی عمرا"به پای احمدی نژاد نمیر سه.
احمدی نژاد دوستت داریم
محمود بیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
17
45
محمود بیا وفا کن بشین باما صفا کن....
محمود چرا تورفتی حسن آورده بدبختی...
محمود چرا نشستی پراید رفته به قحطی..
محمود بیا صفا کن مارا زغم رها کن....
محمود دلارا کجاست پوندو یورها کجاست..
محمود بیا به میدون بگو به اون فریدون..
محمود بگو که هستی نگو که خیلی خستی...
محمود بیا حیا کن این کارارو رها کن ...
حسن میگه هی به ما محمود کرده ویرانه..
خانه را کرده لانه...
محمود باید بیایی جواب بدی به دایی..
پوندو دلارا کجاست بدهیها مال کجاست...
بگی اخه حسن جون مسکن مهر خرج داره..
راه اهنو جاده ها این همه شور غوغا بی مایه که فتیره..
مگه اکبر سد نساخت سردار جنگل نساخت..
مگه ممد پول نداد بلاعوض پس نداد..
بگو محمود همو رو بگو که من حسن جون ..وزیرم شب می خوابید صبح سرحال پا می شد نه مثل اون پیرمد که شب شد بد میخوابید .... بگو که ای حسن جون چایی بریز تو فنجون که شب دارز اسسسسسسسستوو قلندددرررررررر بیدارررر.مرگ بر اسرائیل.
مهدی مهدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
17
43
خدا کند بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
واله منم راضیم بیاید بیاید کمی مردم را بخنداند در این وضعیت کشور مردم تفریح و خنده نیاز دارند چه اشکالی داره خودش گفت من خادم مردمم بیاید و مردم را بخنداند
سعید
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
طاوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
16
49
سلام به قول بابام 8 سال دیگه مردم قدر احمدی نژاد و میدونند...اما به نظر من با کارهای این دولت محترم و با بی ادبی های چبی ها از الان هم مردم قدر احمدی نژاد رو میدونن...سلامتیش صلاوات...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
به خدا من بودم یه مرغداری تاسیس میکردم ... آخه کره زمین که میخواست اداره کنه شبیه تخم مرغ هست دست گرمی میشد شاید مرغها روزی 2 تا تخم هم میذاشتند
سعید
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خخخخخخخخخخخخخ.صلوات نذار اینجا از حرمتش کم میشه.راستی از خودت بگو نه قول دیگروون.
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
رسولی
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بعد اونوقت محمود ... با ادب بود اگه اینا بی ادب هستن؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
11
40
با سلام
جرات و شجاعت آقاي احمدي نژاد در تمام مسائل ، بخصوص ايستادگي در برابر استكبار جهاني همه(اعم از دوست و دشمن) را ترساند .
و نيز سخت كوشي ايشان از هر نظر زبان زد خاص و عام بود .
اگر بگونه اي شفاف و صادقانه در خصوص مسائل جانبي پيش آمده از قبيل مشايي و ... مردم را توجيه نمايد جايگاه خود را حفظ خواهد نمود .
اما يك شرط اساسي دارد و آن اينكه :
اگر در خصوص ولايت و رهبري ، دل آقا را بدست آورد ، قطعا دل مردم با اوست .
اميد كه چنين باشد .
در خواست دارم بنوعي موارد مطرح شده به ايشان منتقل شود و بگونه اي اينجانب از نتيجه مطلع گردم . ممنون ميشوم . اجركم علي الله
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
همه شجاعتش تو شرمنده کردن پدرها بود. پدرهایی که هشت سال نتونستن نونی سر سفره خانواده شون ببرن...
سولماز
|
United States
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
41
16
توانایی های این بشر بی نظیر بود .. نابودی اقتصاد .. گند زدن به سیاست خارجی .. درگیری با مجلس و قوه قضاییه .. میلیاردها اختلاس .. دروغ گفتن در حد ژان کلود وندم !!!! و خلاصه .. درس عبرتی شد هم برای ملت هم برای اون !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اون که یه نفر بود باید اون کسانی که او را معجزه و فرمانده اخر الزمان میدانستند را پیدا کرد
رضا
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اونقدر پول از مردم ...
ناشناس
| -
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سولماز تو چقدر توانا بودي ما نميدونستيم تا حالا كجا بودي اين حرفا رو از حسن ياد گرفتي يا خودت تنهايي نوشتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
توانایهایش را در دولت قبل با اون اقتصاد قوی بدست اورده
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
18
7
زمانه زمان احمدی نژاد نیست ایشالاه یکی بهتر از ایشون وهم تراز سعید آقا بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
38
13
موافقان احمدی نژاد یا انقدر این مرد پول تو کیسه تون ریخته که خبر از بدبختی دیگر مردم ندارید یا سر سفره خانواده تون ... میزارید که هنوز نفهمیدید این مرد مریض با ایران چه کرد . ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آخه درک نمیکنند اونهمه پول که بهشون داد فقط چاپ اسکناس بود 5 برابر نقدینگی اسکناس چاپ کرد یعنی از جیب مردم زد و تو جیبیه عده خود فروخته ریخت تا حمایت شان را جلب کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
این بد بختیها مربوط به دوره هاشمی وحاتمی هست من یکی از افرادی هستم که دردوره احمدی نژاددربدترین مناطق کشور که شما نام آنرامردم بدبخت گذاشته ایدهم صاحب مسکن وخانه شدم یادم هست که درزمان خاتمی موبایل جزءکالاهی لوکس بشمار میرفت وامثال هاشمی وخاتمی وبه اصطلاح خودشان قشر نامبارک با کلاسها ازآن استفاده میکردند ولی در زمان احمدی نژادهمان بدبختهای دوره هاشمی وخاتمی وحتی بچه های 5یا 6ساله نیز صاحب موبایل شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
درسته اکثر محرومین هم صاحب خانه وهم صاحب ماشین شدند روحانی فکر میکنه فقرا هم مثل اوباید درقصراتومبیل ومبلی که ازتخت...نرمتر است بنشینند به والله این کار بزرگی برای فقرا ومحرومان بود حالا اگر روحانی شب تاصبح بگوید احمدی نژاد کار نکرد فایده ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
شما موضوع ها را از جلو نگاه می کنید مثلا موبایل اما نمی دونید با همین کارا سرتون کلاه گذاشت موقع انتخابات دوره دوم اومد پول سهام عدالت به مردم داد و رای خرید ....و بعد تیشه زد به ریشه اقتصاد ایران و در اخر سیب زمینی پخش کرد بین مردم
مختار
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
حرف دهنتو بفهم همه میدونن اونکه برای مال بیت المال دهن گشاد کرده شمایین این وصله ها بحمدالله نه به دکتر احمدی نژاد بیچسبه نه به طرفدارای حق یواش یواش جمع کنین در کیستونو بدوزین دیگه خوردن مال مردم بسه بهار نزدیکه به امید پیروزی دکتر احمدی نژاد که تنها ریسس جمهوری است که مدرک دکتراش واقعیه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
36
8
سلام به همه جوانندگان :احمدی نژاد ...خرفهای نسنجیده,اقدامات کارشناسی نشده,نافرمانی از رهبری و مجلس ولجبازیهای بچه گانه,نصب و عزلها یش , ثابت کرد که شخصیتی درحد ریاست بر ملتی متمدن مانند ایران را ندارد .البته من در دو دوره به احمدی نژاد رای دادم چون اولا در دوره اول زیاد بد نبود ثانیا در دوره دوم 2 کاندید دیگر از او بدتر بودند.احمدی نژاد گروهی بیسواد و بی اعتقاد مانند ... را دور خودش جمع کرده بود چون خودش کم سواد بود.خلاصه جهلش بر علم و جهدش میچربید.از او بهتر در این مملکت زیادند که باید از آنها خواهش کنند که کاندید ریاست جمهوری شوند .آنقدر ... بود که به عنوان رئیس جمهور و نماینده ملت ایران پشت تلویزون گفت :من حاضرم بعنوان کارگر در کارخانه های مصر کار کنم یعنی همه ملت ایران حاضرند کارگر مصریها باشند.پس حالا برود همانجا کارگری و نوکری مصری ها را بکند..کسی را که بعنوان قهرمان کارآفرینی معرفی کردو ماشین احمدی نژاد را به مبلغ 2میلیارد تومان خرید ... بیش از 3هزار میلیاردی ازآب درآمد و....مثنوی از 70من کاغذ فراتر میرود اگر بشرحم ماجرا..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عمو حسین حرفهایت کاملا درست ولی باور کن اگه با تمام فلاکتی که برای کشور درست کرد اگر ... بازهم او را قهرمان هزاره سوم میدانستند بابا با چه زبانی بگوییم رئیس جمهور باید از تمام ظرفیتهای کشور استفاده کنه و به بهترین صورت کشور را اداره کنه آخه من نوکر شمایم منو به فضا بفرستید آب رو بریز اونجا که میسوزه و هزاران حرف بی ربطی که در شان رئیس جمهور نیست ما را 8 سال مضحکه دنیا کرد بسه دیگه بعضی دوس دارند بازم تمسخر بشند
صابر
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
نمویگوئیم انتقاد نکنید ولی جوانمردانه انتقادکنیداحمدی نزادشخصی است که رهبری خطاب به جناب روحانی گفتند که امیدواریم به مانند دولت سابق خدمت کنیدبا توجه به اینکه افق ودیدگاه رهبری وسیع است چیری که واضح است اینست که ازایشان انتظار تحول آنچنانی نمیروددرثانی معظم له زحمات شبانه روزی ایشان راستودندامیدواریم رسانه ها بخصوص مسئولین محترم روزنامه جوان هراز گاهی این مستندات را که رهیری بارها به طور کم سابقه ای ازدولت احمدی نژادبیان کردند رادرنشریات خوددرج نمایند
کاظم
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برادر عزیز آنچه که شما آنرا لجبازی می نامیدبیشتر برازنده افرادی ازقبیل مطهری علی نماینده همیشه مخالف دکتر لاریجانی وباهنر وغیره میباشد که با بی انصافی ومانع تراشی برسر راه دولت وانتقادهای مغرضان وکینه توزانه
وبا استیضاح رئییس جمهور ووزراءوقت وانرژِی دولترا هدر میدادند ریاست برمجلس لاریجانی همانند...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
6
19
آقایان معصوم فقط پیامبران وامامان هستند.
بعد بگید فجایع دولت هاشمی و خاتمی رو
ناراحت نشین 6 ماه دیگه ... حسن در میاد
غفور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
32
9
احمدی نژاد ... است، با رای و پشتیبانی اصولگرایان روی کار آمد، اما نه تنها به اصولگرایان بلکه به ... و رای دهندگان و ملت خیانت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آنان که اصولگرایی رابدنام کردند امثال ل... و یا م... بودندکه همیشه سد راه دولت بودند
زهرا سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
13
30
اجازه بی حرمتی و قضاوت نادرست راجع به اقای احمدی نژاد رو به عنوان یک مسلمان ایرانی به شما نمیدم و متن تون رو محکوم میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
سرکار الیه کى باشند که بخوان اجازه بدن؟
آقای احمدى نزاد از اعتماد آیت الله خامنه‌ای سو،استفاده کرد و صلاحیت بازگشت ندارن.
امید رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
5
26
اگر دکتر بخواهد برگردد ضروریست موضوعات دو سال آخر مسئولیتش را تصحیح نماید در غیر اینصورت، مومنین به انقلاب اسلامی گزینه دیگری را مد نظر قرار خواهند داد ولو اینکه رای هم نیاورد. مومنین به انقلاب اسلامی پیروان رهبرند و با هیچکس عقد اخوت دائمی نبسته اند. اما فتنه گران بدانند ما ایشان را دوست داریم و برایمان قابل احترام است. سالها با روشهای مختلف ایشان را مسخره کردند، آخرش چه شد؟ استقامت مومنین بیشتر شد. ولی تا زمانی که استکبار و صهیونیستها از ایشان به بدی یاد می کنند و او را دشمن خود معرفی می نمایند باهاش هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بیشتر این موضوعات ساخته وپرداخته مخالفین باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخابات بخصوص درسال اخرجهت تخریب وترورشخصیتی دکتر بود که با این عوام فریبی تاحدی موفق شدند ولی ماه برای همیشه پشت ابر نخواهد ماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
با اينكه من صد در صد طرفدار دكتر احمدي هستم و معتقدم اكنون هم 100 برابر كليد و شاه كليد مي ارزد و ولي بايد اشكالات دوسال آخر را خوب تجزيه و تحليل نمايد و اجازه پيش آمدان و تكرار آنها را ندهد %
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
6
25
مظلومیت وظلمی که به ایشان شد تاریخی است ومتائسفانه این روش همان روش تزویر وشیطنت اموی است که درآشوب وفتنه 88وعاشورای حسینی آن سال با رقص وهلهله واختلاط زن ومرد نمود پیدا کرد وبسیاری از مسئولین ازقبیل لاریجانی وباهنر که میتوانستند فتنه را خاموش کنند رهبری رادر آن مقطع حساس تنها گذاشتند ولی الان مدام دم از ولایت میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آنها میدانند احمدی نژاد اگر بیاید روحانی باید کاسه وکوزه خودراجمع کند به همین خاطر شبیه فتنه گران دست به اتهام وتخریب چهر ه ای دکترنموده اند تاسدراه حضوراودرسال 96شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
چقدر ساده ای اینها احمدی نژادرا خار چشم خودمیدانستندوهنوزم که هنوزه به مرگ اوراضیند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
لاریجانی مطهری وباهنر چه در ... و چه در مانع تراشی برسر راه دولت نقش کلیدی واساسی داشتند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
30
10
با اومدنش باز بدبختی ها از اول شروع میشه !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| -
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
آره ديگه جلوي خلاف گرفته ميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بدبختی برای اصحاب فتنه وامثال هاشمی وخاتمی و...شروع میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
4
27
سياه نمايي روحاني به حاي گزارش ١٠٠ روزه هم يك ظلم بزرگ به دولت پاكدست و خادم ملت نهم و دهم بود.
ايشان با وقاهت تمام اعلام كردند عليرغم داشتن بيشترين درآمدها در بين دولتهاي گذشته بيشترين بدهي به بانكها و بيمه ها و شركتها را داشته و طرح هاي نيمه تمامي كه تا ١٦ سال ديگر هم تمام نميشود را باقي گذاشته .
اين سياه نمايي يعني اينكه دولت احودي نژاد همه درآمد مملكت را در اين هشت سال خورده است و هيچ كاري هم نكرده است.
اما ايشان كه ملت را ن... حساب كرده بايد جواب دهد .
١- چرا هيچ اتهام دزدي و اختلاس بيت المال برعليه احمدي نژاد وجود ندارد.
٢- اين هشت سال چگونه اداره شد درحالي كه هيچگاه از نداريم و بدهكاريم و خزانه خالي است و نميتوانيم و تعطيلي طرحهاي عمراني خبري نبود .(آن چيزي كه در اين سه ماهه هرروز ميشنويم)
٣-انهمه طرح هايي كه نيمه تمام است كه بايد ١٦ سال كار شود تا تمام شود با كدام پول شروع شده است؟
٤- آن همه طرح هايي كه در هشت سال گذشته انجام شد با كدام پول بود؟
٥- ٢٠٠ هزار ميلياردي كه به قول شما دولت بدهكار است صرف چه كاري شده است؟
٦-در ٨ سال گذشته هيچگاه خبري از انبار خالي نبود و اقلام مورد نياز مردم در بازار فراوان بود چه شد كه در اين سه ماهه انبارها خالي شدند؟
در صورتيكه پر كردن انبارها با اقلام وارداتي حد اقل سه چهار ماه يول ميكشد. و پول هم ميخواهد . چطور ميشود با خزانه خالي و در اين مدت كم انبارها را پر كرد ولي با بيشترين در آمد ....؟؟؟
٧-پرداخت عمده بدهي هاي خارجي كه ميراث دولتهاي سازندگي و اصلاحات بود از كدام منبع بود؟
٨- ذخيره ٥٥ ميليارد دلاري در صندوق ارزي چيست و از كجاست و چرا به حساب نمي آيد؟
٩- چرا به دروغ و با شانتاژ طرح هاي مسكن مهر و هدفمندي يارانه ها را كه بيشترين خدمت به قشر مستضعف و صاحبان اصلي انقلاب بود را عامل اصلي تورم معرفي ميكنيد؟ آيا اين طرح ها عامل تورم است يا بدهي هاي صدها ميلياردي آقازاده ها و مرفهين بي درد (كه در دوران سازندگي و اصلاحات به آلاف و علوف رسيدند)به بانكها كه به دستور آنها بازار ارز و سكه و كالا هاي اساسي و مسكن و خودرو بهم ريخته ميشد؟؟؟
و .......
اين داستان تا زماني كه رهبران و اصحاب فتنه ٨٨ وجود دارند و نفس ميكشند ادامه دارد.
الملك يبقي مع الكقر ولا يبقي مع الظلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ر... برادر موسوی وکروبی ومستعد ایجاد فتنه است
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
9
24
ما خواهان اسشتیضاح روحانی به خاطر تهمتها وحملات ناجوانمردانه به احمدی نژاد از طرف مجلس هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
احمدی نژادبخاطر خدا ومحرومین هم که شده دراین مناظره باید نهایت استفاده راجهت حضور درانتخابات ریاست جمهوری آینده بنماید
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
5
25
روحانی که نمیتواند چرا وعده صدروزه میدهد که بعد با بی انصافی وفرافکنی تاوان ناتوانیش را دیگران بدهندواوبدلیل شکستش دیگران را متهم کند ماخواهان استعفای وی هستیم--روحانی استعفا استعفا
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
3
26
احمدی نزاد رئیس جمهور توانمند محبوب ومردمی بار دیگردرسال 96با کوله باری ازتجربه خواهدآمد
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
21
3
تو چهار سال نمیشه این همه ... را شست تورو خدا یه فرصت هشت ساله بدین تااین ... پاک بشه بعد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
توهمین صدروز ثابت شد که کلید زنگ خورده روحانی به کار نمی آیدوهمه اش کاسه چه کنم چه کنم بدست گرفته این مثلا"رئیس جمهور یک کشور است که از روزی روی کار آمده نه تدبیر وامیذ بلکه یکسردلسردی وناامیدی را به جامعه تزریق ومثل مفلوکها بدنبال اوباما راه افتاده وخودش هننری نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
توهمین چهار سال که شما میگوئید هیچ کار نمیشود کرد درهمان 4سال اول به برکت ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد حقیر صاحب ماشین وخانه شدم که دردوره خاتمی ... همنمیشد خرید چه برسد به خانه وماشین
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
24
مردم فهیم وبصیر ایران بزودی متوجه اتهامات ناحق مغرضان به دکتر محمود احمدی نژادخواهند شد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
23
مردم فهیم وبصیر ایران بزودی متوجه اتهامات ناحق مغرضان به دکتر محمود احمدی نژادخواهند شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
18
این تهمتها بیشترجنبه سیاسی داشته وجهت تخریب چهره دکتر وممانعت ازحضور ایشان درانتخابات 96است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
16
این تهمتها بیشترجنبه سیاسی داشته وجهت تخریب چهره دکتر وممانعت ازحضور ایشان درانتخابات 96است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
18
این تهمتها بیشترجنبه سیاسی داشته وجهت تخریب چهره دکتر وممانعت ازحضور ایشان درانتخابات 96است
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
3
15
این توپ دکترکه دربالا می بینیدانشاءالله در دروازه روحانی جای خواهد گرفت
علی امیدواردلداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
22
1
او نه به قواعد ونه قانون معتقد است .هشت سال بدون قانون کشور را اداره کرد.و در نرخ تورم به مقام اول جهان رسیدیم.
پاسخ ها
مهشید
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
چرا خالی لیوان را میبینید تورم چهار سال اولش تک رقمی شده بود
صدرا
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
بله زمان دكتر احمدي نژاد نرخ تورم اگر3 بوده باشه الان روي 300 ه دوست عزيز
دكتر روحاني هيچ كار مثبتي انجام نداد .فقط اومد و فقط حذف كرد و چيزي جايگزينش نكرد نمونش همون مسكن مهر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
17
4
آقای احمدی نژاد چقدر بخاطر دفاع از شما حرف خوردیم .چقدر بمون گفتن ساده ها-بی تجربه ها- نفهم هاو....
چرا...؟چرا یک خورده با دقت تر عمل نکردید؟!چرا زبان و ادبیاتتان را غنی نکردید؟!حالا هم که رفتید کلی به ما حرف می زنند.می گویند پشیمان نیستید؟دیدید دادگاهی شد؟دیدید چه حرفهایی برایش می زنند؟ دیدید....دیدید....؟!
از اینکه به شما رای دادم پشیمان نیستم .از این ناراحتم که چرا یک ذره به فکر هوادارانتان نبودید!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
چرا از فعل معكوس استفاده مي كنه راست مي گند جبهه اصلاحات مثل ... مي مونند ابتدا حمله مي كنند و اگر ديدند طرف نمي ترسه ...حال كه شما با حمله مستقيم نمي تونيد حريف مردم و ياران احمدي نژاد شويد .مي خواهيد با استفاده از افعال معكوس او را تخريب كنيد
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
15
4
اقا بدبختی دیگه بسه!!!
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
19
3
افسوس شایسته مردمیست که از گذشته خود درس نگیرند و اشتباه خود را تکرار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
افسوس فقط شایسته مردمیي نيست که از گذشته خود درس نگیرند و اشتباه خود را تکرار کنند بلكه شايسته مردمانيست كه در جهالت و لج بازي به سر مي برند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
2
15
بیا بیا فقط دکتر جان داری میای اول این ....دور وورترو لطفا کات کن بعد بیا .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
3
24
احمدی نژاد بهترین رئیس جمهور ایران بود و خدماتی که به مردم کرد هیچ وقت از یاد نخواهد رفت کسی بود که آمده بود عدالت را در بین مرم جاری کند که نگذاشتند
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
2
18
سلام به امیدخدا چهارسال دیگر حماسه ای برای حفظ تداوم انقلاب اسلامی و راه امام همه دریک صف ریاست جمهوری دکتراحمدی نژاد مرد بسیجی ومخلص وزحمتکش ایشاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
10
1
حاجی سید آقای دکتر دیگه کافیه هرچند در نوع خودت حرفی بودی برای گفتن اگه بهت دیکته نکرده باشن خوب بود یه ابی گل الود کردی که همه ماهیگیر شدن وماهیگرای قدر دستشون رو شد دمت گرم هرچند اصلا از مدیریت هیچی سرت نمیشد میخواستی جهان و با انسان کاملت اداره کنی ما که فقط اون 8 سال شما درد دیدیم ولی حداقل می فهمیدیم نیش عقرب نه از کین است طبیعت ذاتش این است حالا این یکی دکتر ببینیم ذاتش چون است
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
13
1
شما را به خدا دیگر اسم ... (که سالی 5/1و سالی 5/2 میلیون شغل درست می کرد !!! و .......) را که ادای رجایی را در آورد و هزاران میلیارد به اقتصاد ضربه زد و بی حجابی و دهن کجی به مراجع عظام و مکتب ایرانی و مجله موهن خاتون و قهر 11 روزه با رهبری و بی اعتنایی یک هفته ای به حکم رهبری و دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون و تکرار ادبیات ریاکارانه فرقه انجمن خجتیه و لوث کننده مفاهیم متعالی همچون رجعت و.... را دیگر نیاورید ! احمدی نژاد تنها باید محاکمه شود و بس ! البته اگر عدالتی باشد !البته اگر باند م... و ج... پ... بر م!! و ح... پ... بگذارند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
1
11
مثل اینکه این رسم روزگار است که هر کس
دنبال عدالت باشد باید از پشت سر تیغ شمشیر را احساس کند . احمدی نزاد پا روی دم بعضیها گذاشت..و لی به اشتباه کشیدنش ..او تنها بود و در اواخر کار را رها کرد ..اکر اشتباه خود را رفغ کند وتایید رهبری را بکیرد باز هم مردمی خواهد شد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
8
5
خدا حافظ ... که سالی5/2 میلیون شغل درست می کردی!! !!! خدا حافظ لجبازی کننده با رهبری و مراجع عظام ، خدا حافظ حامی سرسخت حلقه انحرافی مشایی و ب...! ........
پاکدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
12
2
احمدی نژاد متاثر از حلقه انحرافی اش در دولت دهم با بی اعتنایی یک هفته ای به نامه رهبری درباره مشایی و بویژه از اواخر1389با قهر 11 روزه و آغاز لجبازی زیر پوستی با رهبری و سپاه و اصولگرایان از فردای قهر11 روزه تا آخر دولت دهم ، دل همه خانواده شهدا را خون کرد و به شهیدان خیانت کرد و ملت از احمدی نژاد بیزار است و آمارهای دروغین اش هرگز از یادها نمی رود ! احمدی نژاد با این عوامفریبی ها دیگر نمی تواند جایی در دل مردم باز کند ! ، شما را به خدا دیگر اسم این ...(که سالی 5/1و سالی 5/2 میلیون شغل درست می کرد !!! و .......) که ادای رجایی را در می آورد ودستکم دهها هزار میلیارد تومان از بیت المال اختلاس ... و رواج ... بی حجابی و دهن کجی به مراجع عظام و مروج مکتب باستانگرایی صهیونیستی و چاپ مجله مبتذل خاتون ! بر ضد حجاب از بیت المال و دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون و تکرار ادبیات اغواگرانه فرقه انگلیسی انجمن حجتیه برای لوث کردن مفهوم مقدس انتظار موعود و رجعت با ساخت CD و تشدید رواج استعمال قلیان و سیگار میان جوانان و....... را دیگر نیاورید ! احمدی نژاد تنها باید محاکمه شود و بس ! البته اگر عدالتی باشد ! البته اگر باند متظاهر م... ور... و و ج... پ... بر انحراف و حلقه پ... و... .بگذارند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
اينا رو از كجات در اوردي مردك
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
اينارو از كجاتدر اوردي مردك كه اينقدر قاطع صحبت ميكني؟
پاکدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
6
3
احمدی نژاد متاثر از حلقه انحرافی اش در دولت دهم با بی اعتنایی یک هفته ای به نامه رهبری درباره مشایی و بویژه از اواخر1389با قهر 11 روزه و آغاز لجبازی زیر پوستی با رهبری و سپاه و اصولگرایان از فردای قهر11 روزه تا آخر دولت دهم ، دل همه خانواده شهدا را خون کرد و به شهیدان خیانت کرد و ملت از احمدی نژاد بیزار است و آمارهای دروغین اش هرگز از یادها نمی رود ! احمدی نژاد با این عوامفریبی ها دیگر نمی تواند جایی در دل مردم باز کند ! ، شما را به خدا دیگر اسم این ...(که سالی 5/1و سالی 5/2 میلیون شغل درست می کرد !!! و .......) که ادای رجایی را در می آورد ودستکم دهها هزار میلیارد تومان از بیت المال اختلاس ... و رواج ... بی حجابی و دهن کجی به مراجع عظام و مروج مکتب باستانگرایی صهیونیستی و چاپ مجله مبتذل خاتون ! بر ضد حجاب از بیت المال و دوستی با ریچارد فرای کهنه جاسوس پنتاگون و تکرار ادبیات اغواگرانه فرقه انگلیسی انجمن حجتیه برای لوث کردن مفهوم مقدس انتظار موعود و رجعت با ساخت CD و تشدید رواج استعمال قلیان و سیگار میان جوانان و....... را دیگر نیاورید ! احمدی نژاد تنها باید محاکمه شود و بس ! البته اگر عدالتی باشد ! البته اگر باند متظاهر م... ور... و و ج... پ... بر انحراف و حلقه پ... و... .بگذارند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خواهشا ...دوباره میاریمش دکتر عزیز را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
2
20
درود بر محمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
درود بر رجايي زمان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
3
19
درود بر محمود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
4
18
محمود دوووووووووووووووووست داریم
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
3
17
احمدی می آید ان شاالله
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
8
2
از خدا می خواهم آنچه شایسته تست عطا کند .نه آنچه آرزوی تست. زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی های تو بسیار.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
10
2
همه بدبختی مردم ایران از زمانی شروع شد که این بنده خدا سرو کله اش پیدا شدمیدانید چرا سازمان برنامه وبودجه را حذف کرد؟برای اینکه کسی سر از کاراش در نیاره .... .اگر باز هم دوست داریدمچاله شوید این ....را وارد صحنه کنید یادتان نرفته باسیب زمینی فریب تان داد بلا فاصله با گران کردن دوباره از شما چند برابش را پس گرفت باز هم بگید احمدی نزاد مثل اینکه دلتان تنگ شده بنزین100به700را یادتان رفتهو.....
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
2
11
....--- به آمریکایی ها اصلا رو نمیداد دمش گرم 96منتظریم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
2
11
به نظر بنده هیچ رییس جمهوری مثل احمدی نژاد من نه دیدم که به فکر مردم مستضعفان باشد با ان پشتکاری که داشت در هر زمینه مسکن راه سازی هسته ای کشاورزی وغیره ...
باعث توقف وپیشرفت مسکن نیروگاه هسته ای و در اینده نه چندان دور شکست 1+5 خواهیم بود ورای مردم از دست خواهد داد احمدی نژاد خواهد امد
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
2
11
این احمدی نژاد نبود ک این همه تورم و گرانی رو آوردن...اینها آدمهایه کله کنده ای بودند ک مخالف احمدی نژاد بودند ....و ب غیر از آن از شانس بد دکتر زمان اجرای هدفمندی یارانش افتاد همزمان با اجرایه سیاست های اوباما برای تحریم ایران....ک بیشترین تاثیر بر تورم همین تحریم ها بودند...خلاصه هیچ کسی مثل دکتر کار نکرده و نخواهد کرد ...دوست داریم دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
بنازم
محمد
|
United States
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
3
15
خیالتان راحت دکتر دوباره می آید ورای بالایی می آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
من جونمم واسش ميدم
سيد حميدرضا موسوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
4
10
دكتر چه بياد چه نياد براي هميشه در اذهان عمومي ماندگار شد ولي اگر بياد قطعا دوباره 20 ميليون راي رو شاخش دكتر بيا جلو پات فرش پهن ميكنيم نوكرتيم تو خيلي چيزها رو كه خار چشم دشمنها بود رسم كردي تو غرور و سربلندي به اين ملت دادي انرژي هسته اي فقط با نام احمدي نژادها راه اندازي ميشه نه بدست يك عده وطن فروش خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
وطن فروشي كاراي كوچيكشونه
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
3
10
برای اولین بار در طول تاریخ پای رئیس دولت (محمود احمدی نژاد) به روستای ما که از مناطق محروم کرمان است باز شد. کاش سایر روسای جمهور به جای سرمایه گذاری برای شهرهای بزرگ که فقط و فقط برای جمع کردن آرای مردم است به فکر مستضعفین هم بودند
خالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
3
11
از دولت جدید بگو چی دیدی
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پرچمش بالاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
گران كردن خودرو در زماني كه هيچ خريداري ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
4
12
احمدی نژاد برمیگرده چون این مذاکرات به جایی نخواهد رسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
3
10
وضع نظرات و لاک رو ببین جوانآنلاین خود میفهمی زیر مقاله ای که سعی کردی از دکتر بد بگی چه خبر و فقط خدا میدونه نظرات ور هم مثل مقاله مغرضانه تایید کردی یا نه
عکس احمدی نژاد هنوز رو دیوار خونه های مردم طبقه مستضعف هست از خدا بترس
احمدی نژاد اگر هیچ خدمتی نمیکرد وفقط گفتمان مقاومت ور تقویت کرده بود باز بهتر بود از دو........
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
3
10
اگه محمود بده این یارو که ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
3
8
خداییش برای فرهنگیان اقدامات مثبتی داشت و از بعد مادی کمکشان کرد که مثل الان با فقر وبیچارگی زندگی نکنند ضمنا بد نیست از زحمات آقای حاجی بابایی هم تشکر کنیم .
خسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
11
احمدی نژاد خودش پاکه پاکه چند دولت پی در پی علیهش بودن چیکار میکرد بیچاره نمونش رفسنجانی خاتمی کم کسی هستن اینا مملکت دست این ... مرد میخاد جلوشون وایسه هشت سال نتونستن زمینش بزنن اگه کوچکترین مدرکی بود که احمدی نژاد فلان کرده الان روزنامه های اقایون نابودش میکردن بیچاره رو یه کلمه بنویسید پایان مدارا تو اینترنت ببینین یتیم های رفسنجانی چیا در حقتون کردن کی
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
4
10
زمان احمدی نژاد هر چی نداشتیم یه ذره غیرت ملی داشتیم نه مثل بعضی از این اقایون به خاطر قدرت مملکتو به اشتون فروخت.......به امید بازگشتش
از مردم فهیم خراسان جنوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
3
12
با سلام آقای احمدی نژاد رِییس جمهور محبوب از خدا میخواهیم که باز خداوند بزرگ به شما توان وقدرت بدهد که باز به صحنه باز آیید از زحمات گذشته شما سپاس گذاریم.خدا قوت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
3
12
هیچ ریییس جمهوری مثل امدی نژاد نبود.
الهی که بیاد و یه بار دیگه آمریکا رو به زانو دربیاره
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
3
12
انشاا... میاد وکور میکنه اونایی رو که نمیتونن ببینش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
2
13
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنامن خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه بازهم خواهيم شنيد ولرزه اندام کساني که دم از ظهور منجي ميز نند اما وحشت از ظهور اورا دارند .کساني که حاج محمود آنان را رسوا خواهدکرد.بهارخواهدامد بانامي که او اززبانش جاري مي شود وقدرت هاي غربي عربي منطقه آزنام او هراسان خواهند شد.به زودي وبه خواست اراده ملت درجوامع بين لمللي بازهم نام اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلناراخواهيم شنيد. به نام خداوند مردان جنگ

دليران چون شير و ببر و پلنگ

به نام خداوند مردان دين

ز شک رفته مردان اهل يقين

به نام يلان محمد نژاد

که شد شورشان غبطه گردباد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
عاليه
عشق
|
United States
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
3
12
ااز آنجائیکه علم امامت ندارد خالی از اشتباه نیست ولی واقعا یارو یاور دلسوز فقراست.دوستش دارم.
ابول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
3
13
ما دوستش داریم ومنتظر امدنش هستیم.
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
3
12
رییس جمهور مورد علاقه من همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
2
13
همه مردم ایشان را ازصمیم قلب دوست دارند ما منتظر ش هستیم انشاا... بیاد
ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
6
0
خاك،خاك ٧عالم بر سرتون،احمدي نژاد اين مملكتو به باد داد،البته از ي مشت بيسواد انتظاري بيشتر از اين هم نيست
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
خاک عالم برسر تو که انقدر ....مثلا باسواد. نظرتو مثل آدم بگو چرا توهین میکنی آقای تحصیل کرده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
1
10
ایول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
1
3
سلام .مسلمان پپشت مسلمان من فقط به احمدی نژاد رای می دم .....فکر بد نکنید دوستان بقیه ام مسلمان اند ولی از همه بهتر اقای دکتر محمود .............یکم فکرکنید چی براتون کرد بعد حرف بزنید... ...............
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
2
7
باسلام.
شما چقدر در نوشتن سر رشته داريد؟
نوشتن كار هركسي نيست
شما با اسم بي طرف بودن جناب اقاي دكتر احمدي نژاد رو تخريب كرديد .
سايت هاي اينترنتي جاي ابراز عقيده شخصي نيست .اينارو بايد در دفتر خاطراتتون بنويسيد
ضمنا شما چه طور سياست كشور رو زير سوال مي بري ؟شما در نوشتتون به عينه احمدي نژاد رو يه قدرت طلب معرفي ميكني كه براي تشكيل قدرت اومده.شما با اين حرفتون مملكت رو شاهنشاهي و باند بازي معرفي ميكنيد
مردم دوست دار محمود احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
1
16
منتظریم تا باز برگردی به صحنه وعده ما 96
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
منتظریم تا باز برگردی به صحنه وعده ما 96
صمد از یاسوج
|
France
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
6
اقای احمدی نژاد اگه هزار بار هم برای ریاست جمهوری ثبت نام کنه رای فقیران ومحرومان از ان خودشه
صمد از یاسوج
|
France
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
2
5
اقای احمدی نژاد اگه هزار بار هم برای ریاست جمهوری ثبت نام کنه رای فقیران ومحرومان از ان خودشه
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
1
13
زنده باد احمدی نژاد.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
12
مرد بود تمام کسایی که فکرشا نمیکردم خونه دار شدن روحانی فقط وقتشا صرف تعریف کردن از خودش می کنه و بس
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
10
اختلاس های این دولت نو پا که بد تره که هنوز همه آنها رسانه ای نشده پدیده بیمه و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
همایش مبارزه بافساد میذارن تا رکورد 17هزار میلیارد رو بزنن
محسن و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
9
1
احمدی نژاد با مشکلی که به خاطر مشاحی درس کرد و با رهبر گرانقدر انقلاب مخالفت کرد بی شک حامیان خودشو توی اصلاح طلبا از دست داده و مسلما اصولگرایان هم دل خوشی از او ندارند با این اوصاف بره کشک سابی خیلی بهتره
حمید اسلام آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
1
5
برای اینکه آقای احمدی نژاد انشاالله سر کار بیایید برای سلامتیش بلند صلوات
بی شناسنامه بیسواد تازه به دوران رسیده ترسو عقل سالم در بدن سالم برید به حهنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
1
6
روحانی فقط اومد تا یه جان دیگری به این اصلاحطلبان بده و بره و الکی پرچم عدالت رو توی دستش گرفته
به امید محمود
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
2
11
حداقل به خارجی باج نمیداد
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
3
13
حداقل به خارجی باج نمیداد
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
1
6
بیاوماراپیروز هسته ای کن
روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
5
در تمام کشور ها اختلاس هست ایران هم یکی از آنها اختلاس ر... چه ارتباطی به احمی نژاد دارد وعده احمدی نژاد افزایش 120 هزارتومانی یاران هست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
6
دکتر احمدی نژاد استوره ای به یاد ماندنی در تاریخ جهان،یک رییس جمهور مقتدر وقدرتمند،با فن بیانی اعجاز گونه.او از قلبها وارد میشود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
3
13
داش محمود تنها رئیس جمهوری بود که تو جیب مردم پول گذاشت اینا وجود ندارن یک ریال بیشترش کنن
فرهاد خیامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
3
10
انشاء الله دکتر محمود احمدی نژاد دوباره بر می گردند و مشتی بر دهان کفار می شوند
خداوند مادر شما را رحمت کند که سلاله ای پاک از خود برجای گذاشت
احمدی ، رجایی دیگر است
دولت او دولت خیبر است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
1
4
احمد ... دوباره خواهد آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
2
8
سلام یه سوال؟رئیس جمهورکنونی باین همه پشتیبانی که داره چرا ازدولت سابق که هیچ پشتیبانی نداشت ضعیف تره ؟؟؟
هااااااا...
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
3
6
امروز ملت ایران بیش ازهر زمان دیگری از دروغ بیزارند وارزوی بزرگ ان این است که کشتی طوفان زده انقلاب واسلام بعد از هشت سال تنش به ساحلی ارام باز گردد
علی عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
2
13
ما جمعی از مهندسان بی صبرانه منتظر دکتر محمود احمدی نزاد هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
2
11
عکس جوانی آقای دکتر خیلی به حاله ، شبهات زیادی به غربتی ها میدهد ، بنازمت آاقای دکتر ، اصلا کوتاه نیایی ، زیرا تو برای مدیریت جهان خلق شده ایی . باید همه جهان را مثل ایران به آبادی بکشانی .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
1
13
احمدی دوست داریم بیابیا
مظاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
1
12
با سلام امید به خدا جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد خواهد آمد من که عاشقشم
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
1
11
امیدوارم 96 دوباره در لباس ریاست ببینمش...
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
1
13
به جون هر چی مرده احمدی بر میگرده
آدم اگه منزوی باشه بهتره تا کفش دشمنش رو واسه گرفتنه حقش دستمال بزنه
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
5
انشاال... در میدان خواهد بود ...
بیا احمدی منتظریم ...
دمش گرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
8
انشا الله که میاد و رای میاره..
امیز
|
United States
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
5
خیلی دوست دارم بیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
1
8
احمدی نژاد حامی قشر متوسط و ضعیف جامعه حتما رئیس جمهور انتخابات 96 خواهد بود
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
9
شما دوستان باسواد وباکلاس دولت تدبیر ؛ منتظر ما بیسوادها ( طبق نظر خودتان ) درسال 96باشید وببینید که چه میکنیم لطفا کسی حرص و جوش نخوره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
9
انشاالله احمدی نژاد برگرده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
1
8
مخالفان احمدی نژاد یه عده پولدار هستن که جلوشون رو گرفت تاذبخور بخور نکنن،البته امام معصوم هم نیست ولی بین بد و بدتر باید انتخاب کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
1
6
هر کی پا روی دُم کله گنده ها و شکم سیر های مملکت بذاره ، همه جور تهمت و دروغ پشت سرش در میارن و براش پاپوش درست میکنند.
طرفداراحمدینژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
1
9
راضی بودیم وهستیم.دعامیکنیم دردوره بعدبیاداحمدینژاددوستداریم
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
8
زمان که اقای دکتر در مقام رییس جمهور بود یارانه ۴۵ هزار تومان و بنزین ۷۰۰ تومان ولی اقای روحانی همن یارانه رادارد قطع میکند و بنزین ۱۰۰۰ تومان
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
بنزین کارتی 100 تومان
بنزین آزاد 400 تومان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
2
6
کدوم اختلا ص اون بدبخت همه دزدی هارو رو میکرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
6
احمدی نزاد دوست داریم ادم کارکن نه ... تخت نشین که به فکر قشر صعیف نیست بیا یک باردیگه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
7
به نظر من اگه دکتر محمود بد بود اینقدر از اومدنش ترس نداشتند . دکتر خداییش خوب بود ولی ایشالا دوره بعد باید در برخی از کارهاش اصلاحاتی را انجام بدد.
کاظم احمدي تراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
7
هيچ وقت تو هيچ دوهه از تاريخ يک فرد ثروت مند نتوانست يک فرد فقير از لحاظ اقتصادي رو درک کنه
پس فقط خدا ميدونه که دکتر کي بوده
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
9
حیف کهتاسال 96 سنم به 18نمی رسه وگرنه بهش رای مردونگی میدادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
7
مرد واقعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
6
مرد واقعی دکتر محمود
خالقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
1
8
خداپشت پناهت ،قربونت برم احمدي نژاد ،مامنتظرت هستيم
شهرام چ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
1
8
فقط میتواننم بگویم ای حامی عدالت ا ای سرباز مهدی خداکند که بیایی
روحانی در حال انقراض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
1
10
احمدی نژاد قهرمان ملی هست. اینو گذر زمان مشخصتر میکنه
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
1
4
هنوزخیلی داری
دل ثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
1
8
محمود جون خیلی اقایی
منتظرت میمیانیم که بیایی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
1
5
عزیزانی که از روحانی دفاع میکنند یک سفر خارجی روحانی رو نام ببرند؟؟؟
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
1
6
sبا سلام خدمت دوستان/ اگر آقای احمدی نژاد در سال96 کاندید ریاست جمهوری شود من ظمن رای دادن به ایشان تمام سعی خودم را برای جلب نظر دوستانم که به او رای بدن را انجام خواهم داد زنده باد احمدی نژاد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
1
8
sبا سلام خدمت دوستان/ اگر آقای احمدی نژاد در سال96 کاندید ریاست جمهوری شود من ظمن رای دادن به ایشان تمام سعی خودم را برای جلب نظر دوستانم که به او رای بدن را انجام خواهم داد زنده باد احمدی نژاد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
1
8
بیاد عالی میشه من بی صبرانه منتظر اون روزم که برم پای صندوق های رای و به دکتر محمود احمدی نژاد رای بدم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
1
10
تمام خانواده ، دوستان، اشنایان، اقوام
بیصبرانه منتظر اون روزی هستیم که دکتر برگردن به صحنه ریاست جمهوری
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
1
11
انصافا هر چی بود عشق دست دادن به ساکسونها آنقدر گیجش نکرده بود که دستاورد فروشی کنه ما دوستش داریم بی صبرانه منتظریم بشرطی که تابع و مطیع مقام معظم رهبری باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
1
8
صدتا لایگ
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
1
11
احمدی نژاد مرد بود جیگر داشت , انشالله به لطف خدای منان دوباره میبینیمت در سمت ریاست جمهوری دکتر.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
1
10
ما منتظریم منتظر که بیاید.
درود بر احمدی نژاد مردم دوست و حامی مستضعفان
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
9
ما منطزر شما خواهیم ماند جناب دکتر احمدی نپاد ما در دوره بعد به شما ری خواهیم داد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
9
تو روخدا دوباره بیا این دولت روزبه روز داره زمین گیرترمون میکنه من قول رای بالا بهتون میدم تورو خدا ما رو ازاین زندگی نکبت بار نجات بده
کوثری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
1
8
بییاد
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
1
10
احمدی نژاددوست دارییییییییم .امیدوارم که برگردی
ارسطواقایاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
11
احمدى نژاد مردی بود بزرگ طرفدار مردم ضیف بود
پاسخ ها
معلم
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
دشمنان احمدی نژاد مفت خور های حکومتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
1
9
احمدی نژاد منتظریم
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
9
احمدی نژادطرفداره مردم ضعیف بود بخاطره همین پولدارا باهاش مخالفت میکردن اومده بود دمه بعضیاروقیچی کنه که چوب لاچرخش کردن ...
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
1
8
احمدی نژاد دوست داریم دلمون برات تنگ شده 96 یادت نره مامنتظریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
1
9
كسي بيايد كه به داد ملت برسد عدالت را برقرار كند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
9
خدا م... رو لعنت کنه که بنده مخلصی مثل احمدی نژاد رو بدنام کرد
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
9
دریک جمله بیگم اقای دکتر احمدی نژاد دوست داریم واقعا ازتهی دلم میکم خدانگهدارت باشیی
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
9
صد درصد رای میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
4
ی سوال دارم از طرفدارای احمدی نژاد
چرا ازش طرفتاری میکنید دلیلتون چیه خوب فکر کنید
ی سوالم دارم از طرفدارای روحانی
چرا ازش طرفداری میکنید دلیلتون چیه خوب فکر کنید
همیشه به فکر مردم باشید نه به فکر ی حزب خاص که مثلا فلانی طرفدار فلان کسک هست و فلان کسک ازش طرفداری میکنه
کارنامه ی افراد رو ببینید ببینید در دوران کدوم برای مردم شرایط بهتری بوده ایران با عزت تر بوده مردم لحظه ای تورم نداشتن
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
آقای احمدی نژاد تک بود و او خواهد آمد سال96
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
1
7
صله علی محمد بوی رجایی امد.نمیدانم چرا مردم از کسی دفاع میکنن که هیچ کاری نکرد برای مردم فقط وفقط به اسمه تحریم هارا برداشتن مردم ایران را دلیل کرد.نمیدانم شاید این نظره من پخش نشه ولی چرا از احمدی نژاد دفاع میکنیم دلیلش چون احمدی نژاد برای عمل اومده بود نه حرف های ... که هر روز امروزا اعلام میشه تورم اومد زیره ده درصد اومد زیره فلان قدر.ایا واقعا درست است؟
ایا میدانید سرعته پیشرفت علمو صنعت ایران از ژاپن جلو افتاده بود؟چرا احمدی نژاد:بخاطره مسکن مهر.سهامه عدالت پوله نفت تو جیبه مردم.بخشیدن زمینهای دولت به کشاورزان.نو سازی مدارس.باشگاههای ورزشی در هر شهرو شهرستان.دادن تغذیه به مدارس.راه افتادن کارخانه های زیادی.احمدی نژاد به ایران خدمت کرد همه میدونید ولی نمیدونم چرا سرتون رو مثله کبک بردین زیره برف.واقعا ببینید قلبتون با کیه.اون زمان هم به ضدپیامبر تبلغیاته زیادی میشد ولی ادمای کمی باورش داشتند.درود بر رهبر انقلاب
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
1
8
احمدی نژاد بیا به خدا همه مردم دلش با توه.باور نداری نظر سنجی کن.موسوی هم زیاد پرید اما اخرش بازنده شد روحانی هم بازنده است.بیا این مردم خواستاره توست.بیا وزندگی دوباره به ایران وایرانی ببخش.چرا احمدی اولین ماهواره در ایران زمانه احمدی نژاد.بیمه شدن همه مردم حتی زنها.احمدی نژاد بیا که چشمه همه مردمه فقیر به راهه توست.انانکه تو رانمیخواهند ثروتمندان هستند.تورا به خدابرگرد
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
1
9
احمدی نژاد بیا به خدا همه مردم دلش با توه.باور نداری نظر سنجی کن.موسوی هم زیاد پرید اما اخرش بازنده شد روحانی هم بازنده است.بیا این مردم خواستاره توست.بیا وزندگی دوباره به ایران وایرانی ببخش.چرا احمدی اولین ماهواره در ایران زمانه احمدی نژاد.بیمه شدن همه مردم حتی زنها.احمدی نژاد بیا که چشمه همه مردمه فقیر به راهه توست.انانکه تو رانمیخواهند ثروتمندان هستند.تورا به خدابرگرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
11
از برگشت دوبارشون ممنون میشم اقای روحانی به هیچ حرفش عمل نکرد تورم۳۳درصدبیکاری افتضاح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
تورم تو دولت احمدی نژاد 33 درصد بود
الان هم 22 درصد هست
تو دولت احمدی نژاد بود که همه چیز بالا رفت یادتون رفته؟
منتظر احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
1
7
اقای احمدی نژادبیاکه دلمان برای دولت توتنگ شده به امید آن روز. ..
فقط احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
1
6
به امید روزی که آقای احمدی نژاد برگردند مامنتظر ان روز هستیم
Husein
|
United States
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
1
6
سلام احمدی نژاد محبوب دل فقرا وخار چشم منافقان دوستت داریم .بنده مهندس تکنولوژی عمران هستم وعاشق سخت کوشی دکتر احمدی نژاد هستم.
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
1
7
من اگه محمود بیاد خداکند که بیاد حتما بهش رای میدم
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
1
7
آقای دکتر احمدی نژاد در سلام و تبریک سال نو شما شهید راه عدالت هستید . هر چقدر به تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن نگاه می کنم بدیلی برایتان نمی یابم . نام تو در تاریخ ایران اسلامی جاویدان خواهد بود. زنده باشی
جعفر شفیع زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
1
6
احمدی نژاد بعد رهبر عزیزمون تنها مردیست که جلوی امریکا و غرب ایستاد و انها نتوانستند خواسته های ننگین خود را عملی کنند اما ...
کنار بروید تا باعرضه ها وارد میدان شوند .بی سواد و جاهل کسانی هستند که تمایل به اشتی با امریکای فراماسون را دارند.
سلامی دوباره بر دکتر احمدی نژاد
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
7
عاشقتم احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
2
4
زنداداش احمدی نژاد
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
8
دکتر تورو خدا بیا که از دست این هاشمی و ...نجاتمون بدی .
تورو خدا بیا که روحانی گدرمون و درآورد . توروخدا بیا که آقا تنهاست . من یک رای ندارم من حداقل با اقوام و خویشانم برای شما 800 رای داریم . میدانم که با 40 میلیون رای رئیس جمهور میشوی و رهبر عزیزم را یاور خواهی بود .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
1
7
اولا آقای روحانی از وقتی آمدن شروع کردن به تخریب آقای احمدی نژاد که دزدید.برد.خورد.خزانه خالی بود.دولت بدهکاربود.همه میدونن تهمت های زیادی به دولت قبل زدن گیریم اصلا درست بودایشان که بدون مطالعه کلید دستشون نگرفته بودن کلیدو اوردن واسه باز کردن همین حرفاولی خودشونم فهمیدن که واقعادولت قبل چقدر زحمت واسه این مملکت و مردم کشید ...حداقل چقدر بیکار مشغول کارشدن که برعکس تو این دوره هر روزبه بیکاران اضافه میشه هیچ تازه برای سال آینده شنیده شده که تعدیل نیرو خواهند گذاشت به هرحال خدا عالمه وخودش کمک کنه به این مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه که همین یارانه گوشه ای از زنگیشون و میچرخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
6
4
واااااای از این همه ...متاسفم برای کسایی که منتظرن هنوز
ملک محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
6
5
یعنی واقعا باز می خوان تشریف بیارن و دوباره گند بزنن به همه چیز. توصیه می کنم مردم رو دست کم نگیرید....
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
9
واقعا انقدر که من از دولت روحانی ناراضی هستم از دولت احمدی نژاد ناراضی نبودم چون احمدی نژاد واقعا به نفع مردم کار میکردن ودر زمان احمدی نژاد آرامش بیشتری نسبت به الان داشتیم اگه احمدی نژاد برگرده من دوباره بهش رای میدم
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
1
7
بهترین گزینه برای همه مشکلات و معضلاتی که روحانی به وجود اورده ،اومدن دکتر احمدی نژاد هست، من از همه میخام واقع بینباشن ،چرا دهن بین شدین چرا نمیخاین اون عینک خوش خیالی رو بردارین، اقا من الان نمیگم فامیل احمدی نژادم ،من یه کاسبم وبازاری،دفتر هشت سال پیشو که با الان مطابقت میدم میبینم روحانی فقط بدتر کرده بهتر نکرده، من وضع بازاریم دوره احمدی نژاد فوق العاده بود ، میگن تحریم ها برداشته شد و توافقشد و ازاین حرف های واهی، خب این برای من نون شد، این برای درامدشد،برای ما چرخه اقتصادی شد، مردم نون برا شبشون پیدا نمیکنن، یه سری ام که دارن دارن از گشنگی میمیرنا منتهی چقدر امیدوار به این برجام و سایر کلمات خوشگلی مثل این هستند، روحانی کاری که نکرد هیچ ،داره اون یارانه رو هم که یه عده بیچارها باهاش میگزروندن هم ازدستش میگیره، اره این بود کمک و ازدست گرفتن روحانی که شعارش بود برا ملت خوش خیالش، حالا اینا به کنار نمیدونم جواب اون همه شهیدایی که برای دفاع مقدس و خصوصا برای برنامه هسته ای دادیم چه خواهدداد، واینو بگم این اون چیزی نبود که من و یا همه انتظار داشتیم ،من خودم به روحانی رای دادم ولی خیلی پشیمانم به هزار دلیل..
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
4
3
متاسفا
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
1
8
سلام دوست داریم ما منتظر برگشت شما هستیم ودر اکثر شهرها وروستاها منتظر برگشت شما هستن شما خیلی کارهای مثبت هم داشتید البته بعضی ها انصاف داشته باشن ببینن.مامنتظر شما هستیم.
طرفدار احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
6
به نظرم اون کسانی که فکر میکنند احمدی نژاد بد بود یا شبیه کسی رفتار میکنه سخت در اشتباهند والا تو دولت اقای احمدی‌نژاد بازار خوب بود کسی نداریم نداریم نمیکرد و ملتشو خوار و خفیف نکرد الان اقای روحانی چه دسته گلی به سر مردم زده بیا پروژه گفتگو با کتخدا هم ... این چه سیاستیه که ملت از روحانی ناراضی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
5
قربون قدم هاش
کسی که به فکر روستاهاست. به فکر مردم فقیره.

کسی که دستاورد جوونارو نفروخت
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
9
عشقست حاج محمود
به کوری چشم دشمنان و خاینان حاجی میاد
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
7
خدایی زمان حاج محمود گرونی بود،اما بازار خوب بود ،پول تو دست مردم بود.به چهار تا روستا رسید،سر زده دست خیلیارو رو کرد، اما آخرش لج بازی شد،ولی انصافا خوب بود
نجات ریسی
|
United States
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
6
با سلام دولت روحانی فقط برای قشر پولدار کارایی دارد وگرنه مافقرا زیر پای پولدارها داریم له میشیم هیچ کسی به فکر ماها نیست ما توان اینکه بچه هامون راازگشنگي نجات دهیم نداریم تاچه رسد پول دوادرمان و دکتر کار که نیست اگرهم باواسطه بازی کاری گیر میآریم اونم ميگن یک سوم قیمت زمان احمدی نژاد باید کار کنی از اون طرف هم جنسها ده ها برابر گرانتر شده‌اند این یعنی چه؟
نجات ریسی
|
United States
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
7
فقط احمدی نژاد
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
7
بهترین و پاکترین دولت من به شخصه اقای احمدی نژاد خیلی قبول دارم و مخصوصا دید وسیع ایشون به محرومان و ایجاد ساخت و ساز و ابادانی در کشور و هشت سال زحمات بی وقفه ایشون را فراموش نخواهیم کرد منتظر برگشت شما هستیم دکتر.
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
2
7
با سلام محمود جان من از سیاست سر در نمیاورم و انسان ساده ای هستم ولی چیز هایی را که در دوره شما در زندگیم حس کردم میخواهم به زبان بیاورم.دکتر جان من اگر سالهای سال کار میکردم نمیتوانستم تا اخر عمر خانه خریداری بکنم ولی شما با طرحی که به اجرا در آوردید این راه را برایم هموار کردید و من نیز صاحب خانه ای شدم و با یارانه کوچکی که به این مردم بزرگ دادید دیگر حداقل خیلی از فقرا برای بدست آوردن نان خشکشان دیگر خود فروشی نمیکنند.و با دادن سهام عدالت ابروی خیلی ها را حفظ کردید تا انها برای بدست اوردن اندکی پول دست به گدایی نزنند.شما میدانستید که امریکا شیطان بزرگی هست و برای همین با انها مذاکره نکردید و در مقابل عربستان عزت ملت شریف ایران را حفظ کردیدوشما خیانت کاران کشور را معرفی کردید و ما کم لطف بودیم و از شما حمایت نکردیم ... و در اخر از طرف همه کسانی که به شما افترا گفته اند و اشتباه خودشان را به گردن شما انداخته اند می خواهم بگویم که به خدا دیگر ملت اگاه شده و برای توجیه اشتباههایشان زور نزنند چون راه به جایی نخواهند برد د دکتر جان از شما به عنوان یک طرفدار کوچک عاجزانه تقاضا دارم که به پست ریاست جمهوری برگردید و دل طرفدارانتان را شاد کنید البته شما در قلب طرفدارانتان جای دارید
سید علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
1
6
احمدینژاد مردی از جنس فولاده . دکتر در انتخابات 96 هم در صحنه نباشی تا عبد در قلب مردم ایرانی تواین 8 سال اندازه 30 سال پیرشدی ازبس سفر استانی رفتی خدا قوت.. برات ارزوی سلامتی میکنم ومن الله توفیق ارادتمند ومخلصت . سید علیرضا سیاهپوشان
عشق ایران اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
5
احمدی نژاد کارهای بزرگی انجا داد....مشگلات اقتصادی که در چهار سال دوم پیش اومد به خاطر فنته دروغ تقلب در انتخابات بود...
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
2
2
متاسفانه به ندرت نظر کارشناسانه داده می شه و هر کسی نظر خودش رو بدن هیچ سندی بیان می کنه
پیشنهاد می کنم یه سر بزنید سایت ویکپدیا دوره اقتصادی ۸۴ تا ۹۲ تا بهتر و منصافه تر صحبت شود
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
2
دکتر محبوب ترین ریس جمهور مجلس بود
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
2
5
تخریب کردن دکتراحمدی نژاد اگر صدهزار برابر اینم بشه چون مردم نسبت به دوره حالا راحت تر زندگی میکردن و نون سر سفرشون حس میکردن مطمئن باشید به ایشان رای خواهند داد بیخود هزینه نکنید بنده خدارو خرابش کنید قضیه شده مثل اون که خدا اینجا خندش میگیره که من اگر بخوام دست یکیو بگیرم بلندش کنم تمام مردم زمین بسیج بشن برای پایین اوردنش نمیتونن یا بلعکس پس بیخود تلاش نکنید که ایشان اگر نباشن اصلا کسی برای رای دادن نمیاد به امید پیروزی دکتر احمدی نژاد در بهار 96
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
1
4
سلام،موقعی که دولت قبل طرح هدفمندي یارانه ها را اجرا کرد به میزان قابل توجهی مصرف برق، گاز، بنزین و همه اقلامی که قبلا شامل یارانه غیر نقدی میشدکاهش یافت و هر خانواده ای با دریافت یارانه نقدی حداقل می توانست همه قبض هاشو پرداخت کنه، اما این دولت بیشتر از اون مقداری که یارانه پرداخت میکنه فقط روی قبض گاز کشیده، یعنی نسبت به دولت قبل بیشتر از اون مقداری که دارهپرداخت میکنه داره از مردم میگیره و هر روز داره به خاطر پرداخت یارانه ها میناله و با این قبیل فرافکنی ها داره نقص های خودشو پنهان میکنه، چرا این دولت روی این موضوع اینقدر مانور میده؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
2
5
انشاالله سال 96منتظراقای دکتراحمدی نزادمدافع عدالت وعدالت خواهی هستیم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
2
5
خدا کنه دوباره سال 96 برگرده . به خدا خسته شدیم این دولت هیچ کار مفیدی نکرده . فقط خیر سرشون برجام کردند که ای کاش نمیشد که الان هر بدبختی داریم از این برجام کفتیه .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
2
6
احمدی نژاد تو لیاقت داری که رئیس جمهور باشی همینن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
2
6
احمدی نژاد تو لیاقت داری که رئیس جمهور باشی همینن
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
3
دوره احمدی نژاد غرور و روحانی ننگ
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
3
1
افراد روشن فکر و معتقد و دور از تعصب متوجه تفاوت دوران ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد و دکتر روحانی خواهد شد و متوجه میشود که دکتر احمدی نژاد متوجه چه قشری بود و دکتر روحانی برای چه قشری تلاش میکند.
کدام به وعده های خود عمل میکنند.چه کسی گفت 90 روزه همه چیز درست می شود، بهشت می شود و تاکنون بهتر که نشد، هیچ؛ بدتر هم شد
اگر دکتر نبود همچنان آقا زاده ها بودند و مسکن مهر نبود ، یارانه نبود و ...
پس چه کسانی هستند که بر علیه دکتر تبلیغ میکنند
معلوم است
مطمئن هستم ادم بهتر از دکتر احمدی نژاد هست ولی بین این افرادی که در حال حاضر در سیاست میشناسم نمیبینم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
2
2
به نظر من اگر آقای احمدی نژاد بیان اولی کاری که می کنن میان و بر روی نقاط ضعف این دولت دست می گذارند مانند قضیه کرسنت و پرداخت غرامت بابت وجود آقای زنگنه در صورت محکوم شدن ایشان در پرونده کرسنت
و حتی در زمان آقای احمدی نژاد گرونی که بود درست
ولی رونق هم بود
اما در دولت سالمندان منتظریم که آمریکا کی تحریمها رو بر می دارن تا ما بیاییم و یک نفسی و یا به قول خودشون آقتاب تابان رو ببینیم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
2
4
یه سری ها عرضه پول دراوردن ندارن میندازن گردن احمدی نژاد شمایی که مخالف دکتر هستی نشستی خونه و میگی گرونیه انتظار داری بیاد لقمه بگیره بذاره دهنت.نمیتونی پول دراری بعد میگی احمدی نژآد بد بود
farid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
2
4
درود بر احمدی نژاد . تو را بخدا قسمت میدیم بیا و این نیروهای قراردادی های شرکت نفت رو که خودت کارشون رو درست کردی و قراردادی شون کردی رسمی کن تا از شر این برده داری نوین خلاص بشن چون واقعا این بی عدالتی در پرداخت حقوق ها کمرمون رو شکسته و هر چی هم به آقای به اصطلاح ژنرال میگیم اصلا انگار که نه انگار . بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دکتر جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
2
4
درود بر احمدی نژاد مرد بزرگ تاریخ.....درود بر احمدی نژادها
زمان احمدی نژاد هیچ کشوری جرات نمیکنند به ما توهین کند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
معلمی هستم ازیکی ازشهرهای مرزی کشور ولی گشت وگذار به نقاط مختلف زیاددارم وکسانی راعاشق دکتر احمدی نژاد دیدم که قبلا دشمنش بودن ولی الان لحظه شماری میکنن تا خرداد 96 بیاد وباعشق به اورای بدن زنده باد دکتر عزیز ومایه افتخار ایران وایرانی
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
4
دکتر جان بی صبرانه منتظرتیم...
دوران شما اوباما سال نو رو به ایران تبریک میگه جرعت تو گفتن به ایران رو نداشت اما حالا کشور ده هزار نفره جیبوتی هم برای ما شاخ شده...
امیدوار به اینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
2
2
با سلام به همه
به نظر من در سال 96 اگر اقای احمدی نژادرا رد صلاحیت نکنندبه طوریقین رئیس جمهور خواهد شد درسته بعضی ازکارهای احمدی نژاد مورد قبول بعضی ها نبودولی عزت ایرانی در جهان حفظ بود ولی دوران ریاست جمهوری روحانی چی؟حتی عرب ها هم اجازه به خودشون داده اند درباره ایران وراجی کنندواین قابل پسند نیست. میخام بدونم حادثه منا که دردوران روحانی اتفاق افتاد چی شد؟؟/درصد بیکاری که دراین دوره بیشتر شده تا دردوران اقای احمدی نژاد/قراربود اقای روحانی تحریم هارا بردارد چی شد؟؟/
به نظر من اقای احمدی نژاد سیاستمدار نترس وباهوشی واجازه نمیده حق ایرانی پایمال بشد

به امید ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد(نامزد مردمی)
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
4
0
امیدوارم که احمدی نژاد کاندید نشه چون اینجوری بازهم ما بچه مذهبی ها و ولایی ها به هیچ جا نمی رسیم، چون بازهم ما بجای اینکه همه ی آرامون رو یه جا جمع کنیم تا مقابل گزینه هایی چون روحانی و امثال اون بایستیم، دو دسته میشیم، یعنی موافقین احمدی نژاد و مخالفینش، و یادمون می ره که مهم تر از این مخالفت ها و موافقت ها، اتحاد بر سر نیامدن امثال روحانی و خاتمیه که میخوان در لباس میش، گرگی بشن و فاتحه ی دین و مملکتمونو بخونن. چرا که اسممون مسلمونه ولی کوچکترین اتحادی باهم نداریم و همیشه چوب همین پراکندگی و فراموشی ها مونو میخوریم، نمونه ش انتخابات دوره ی قبل که از میون اصلاح طلبا یکی بنفع دیگری کنار کشید تا همه ی آرای اون ها بسمت روحانی بره و اتفاقا هم شد.ولی نه ما مثلا بچه مذهبیا تونستیم در مورد یکی از کاندیداها باهم توافق داشته باشیم و نه هیچ کدوم ازون آقایون حاضر شدن بنفع اسلام و ولایت کنار بکشن، اون ها بر سر ناحق اتحاد دارن و ما بر سر حق متفرقیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
4
0
ان شا الله دکتر عارف رئیس جمهور بعدی خواهد بود
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
3
عزت ایران در دوران احمدی نژآد ...خدانگهدارش باشه
علی اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
0
با سلام و درود خدمت کلیه دوستان عزیز،خدماتی که دکتر محبوب و مردمی احمدی نژاد عزیز در خصوص جمع کردن کلیه شرکتها و پیمانکارها در خصوص بکارگیری نیرو ی قراردادی انجام دادجای تشکر داشته و کلیه نیروهای قراردادی را دارای شناسه در ریاست جمهوری نمود. خداوند نگهدارش باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
1
به خاطر حمایتش از دانشگاه و فکر دانشجو نخبه برای انجام پروژه هایی مثل سد سیاه بیشه و ساخت ماهواره بهش احترام میذارم. و علی رغم چیزهایی که بعضا دربارش میشنوم میتونم بگم که یک حس خوبی نسبت بهش دارم
خراسان شمالی
|
United States
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
1
4
ماخراسانی هاسخت منتظرهستیم محمودجان
امیر شریعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
0
2
بیا دردت بجانم که مفاسد اقتصادی دارن پوست مردم ضعیفو قلفتی میکن- بیش از 90 درصد کرمانشاه پشتتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
0
1
انشا الله این بار مردم خوب قضاوت میکنند و کار را به کاردان می سپارند به هر رای اکثریت قابل احترام است رییس جمهور چه خوب چه بد چون انتخاب اکثریت است محترم است و دموکراسی یعنی همین
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
1
3
دوستش دارم یه دنیا
عاشق دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
2
خدا لعنت کند مخالفای نادان و بی تدبیرشو.
جات توی قلب ماست مرد همیشه دوسداشتنی وغیرتی. خدا حافظ و نگهدارت باشد.منتظرتیم دکتر با تدبیر مملکت.
محید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
2
دکتر بیا تا برات جون بدیم ما برای امدن تو لحظه شماری میکنیم دکتر دوست داریم
شرمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
سلام
من از کسانی بودم که همش احمدی نزاد رو می کوبیدم و فحاشی میکردم ...
اما کم کم که از دوران حضورش دور میشم بیشتر قدرش رو میدونم
محمود جان شرمنده ام حلالم کن مرد بزرگ
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
دکتر احمدی نژاد لایق ریاست است
هرچه باشد از روحانی بهتر است
نوري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
2
هرچي بودوين فروش نبود مردعمل بودولي نمي گذاشتن معاويه سفتان كه كاركندبرگردد به اون رأي ميدهم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
2
3
دولت روحانی تو بهداشت ودرمان خوب ،جیب پزشکان را پرکرد . کجاست این کلید.کلید که دست آمریکا باشه به درد نمی خوره باید باهمت جوانان نخبه کشور را اداره کرد به قول امام خامنه ای ، رهبر فرزانه باید خود کشور را اداره کنیم (اقتصاد مقاومتی ) ، نه اینکه به غرب وابسته باشیم.
سعيد عيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
2
افكار امام را منادي باشيم
در قافله نيك نهادي باشيم
گر عشق امام و رهبري در دل ماست
حق است كه احمدي نژادي باشيم
آقاي دكتر احمدي نژاد بنده و دوستان همفكر خود در استان شهيد پرور ايلام آمادگى خو دمان را براى حمايت از جنابعالى در انتخابات اخير رياست جمهورى اعلام مى داريم.و اين را بدانيد اگر لياقتى باشد من شما را بعنوان پدري ارزشمند براى خود تلقى مى كنم و آرزو دارم كه در بدنه دولتى كه به اميد حق و به كمك راى قاتع مردمى در آينده به پا مى شود در بدنه دولت شما به عنوان يك خادم دلسوز قرار بگيرم....
احمد حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
1
2
احمدی نژاد برگردد که تومار مخالفان امام زمان ع را درهم بپیچی وکار اصلاح طلبانی که این مملکت را در واقع آنها از موسوی فاسد تا هاشمی که بزرگشان است به این روز انداختند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
2
احمدی نژاد درسته یکم خراب کاری کرد ولی خداییش دل جرئت خیلی زیادی داشت بیشتر ایشون برای پیشرفت علم تلاش میکردند .امیدوارم که ایشون برگرده من یکی از طفداراش هستم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
2
سلام آقای احمدی نژاد بی صبرانه آمدنت هستم نود درصدهمدایها به شما رای خواهندداد ما که از دولت روحانی خیری ندیدیم دولت دوستار ثروتمندان فقط به فکر خارجیهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
1
2
احمدی نژاد مرد مبارزه با فساد و حقوقهای نجومی و مسئولین دزد است و روحانی حامی مدیران حقوقهای نجومی و تمام مدیران دزد است.
خودتون انتخاب کنید به دشمن دزد رای بدیم یا دوست دزد؟!

من هنوز تصمیم نگرفتم ولی به نظرم احمدی نژاد از روحانی بهتر باشه.
یاعلی
ایل خمسه نیریز یاراحمدی استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
1
2
انشااله حاج محمود می اید به کوری چشم دشمنان قسم خورده انگشت شمار داخلی وخارج نشین سال 96 با رای بالا ودوستان امام ورهبری وشهدا وانقلاب شاد ودشمنان مایوس خواهند شد وعده ما یکی از جمعه های خرداد 96پای صندوق های رای انشا اله
جواد
|
Sweden
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
1
2
یک تنه به جنگ رفسنجانی و دار و دستش رفت... کروبی بیسواد رو له کرد...با برادران ... ام الفساد شاخ به شاخ شد..و .....

درود بر تو احمدی نژاد...مرد خدا...با تقوا
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
1
1
تورو خدا نیا دکتر ما همه از تند روی وبی سیاستی های تو خسته ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
1
1
فقط احمدی نژاد ایران را آباد کرد خودتان خبرندارین مرد مرد روحانی بااون کلیدش زندگی مردم ایران را قفل کردتوهم که دیگه هرچی تلاش کنی نتونی بازش کنی بااین همه تحریمزمان احمدی نژاد هم پیشرفت داشت ایران هم مردمش تورفاع بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
1
2
به امید خدا سال 96 احمدي‌نژاد یکه تاز عرصه انتخابات است
همه منتظردكتراحمدي نزاد حامي محىومان هستيثم به اميدخداي بزرك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
3
نوروزي ازميانه
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
دشمن همیشه سعی در تخریب حریفش داره. اگه به تاریخ برگردین معاویه علیه العنه هم امام علی (ع) و هم امام حسن (ع) و تخریب میکرد. گوینده هر چی میخواد بگه شنونده باید عاقل باشه. احمدی نژاد عزیز منتظرتیم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
زشت ترین رییس جمهور ایران بودش ومعادل خارجی ایشان دونالد ترامپ میباشد
زرندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
1
به کوری چشم ....دکتر می آید و رئیس جمهور می شود.
البته اگر آقای روحانی نامزد بشه.
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
1
دورود بر احمدی نژاد یاور مظلومان
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
1
دورود بر احمدی نژاد یاور مظلومان
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
1
احمدی نژادعالی بود....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
1
سلام بر آقای محمود احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
فریب کاری دیگه بسته شما که می کفتید دولت برای 45 هزار توان که به بدبخت ها و پیر مرد و پیرزنی با این یارانه زندگی می کرد خواب پریشان می دیدید ولی چهار سال 13 هزار فیش حقوق نجومی را نمی دیدید لعنت خدا بر شما مزدوران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
نه اینکه این دولت فرشته است حامیاشتان در سال 88 برای فیش های حقوقی شان کشور به آتش کشیدند برین ... شین کلک بازها و دورغ گو ها
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
1
1
به جون هرچی مرد احمد بر میگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
0
سلام دکتر محمود احمدی نژاد ؛ حیثیت از دست رفته و تباهی خون شهدا را به ملت عزیز ایرانی برگردان. نه از اقتصاد نه از تکنولوژی نه از عمران (ساخت و ساز مسکن ، پل ها ، زیرگدرها ،جاده ها ا...) از هیچ چیزی حتی برای دلخوشی خبری نیست .از بیشترین فعالیت شما جمع اوری کردم تا اینجا 65 سی دی شد قسم میخورم 5 میلیون رای برای شماوتا از آلبوم کاری خود قرار داده و دوستدارانت را شاد کنم .مدیر عامل سهام عدالت دولت شما بودم نگذاشتند سود سهام بیرون بیاد اما من کارم رو بلدم ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
1
ای کاش بیایید دلمان برا دعای فرجش تنگ شده است ای مرد استبکار ستیز برگردد دوستت داریم بخاطر شجاعتو حامی مستعضفان بیاانرژی هسته ای را احیا کن
دایی علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
با سلام.توجه توجه.عزیزان به یک نکته توجه کنید .اینکه اگر میخواهیم درباره دولتی حرف بزنیم با انصاف ونگاه منصفانه قضاوت کنیم.مثلا دولت آقای احمدی نژاد قوتهای فراوانی داشت وضعفهایی هم داشت .مثلا مسکن مهر قوت بود وکم نظارتی ضعف آن.مثلا واقعا در دولت احمد نژاد به خصوص دوره ی اول روحیه جهادی وانقلابی در کشور موج میزد.عزیزانی که میگویند دولت احمد نژاد کاری نکرد فقط بلند شوند وببینند پیشرفت علمی کشورمان را در آن دوره.اما دولت محترم آقای روحانی هم خدماتی داشت وضعفهایی.مثلا وزارت بهداشت آقای روحانی وکنترل اوضاع قیمت هاازقوتهای ایشان است.ونگاه مداوام ایشان به غرب ومذاکرات بیهوده وفیشهای حقوقی نجومی واستفاده خیلی کم از نیروها ی انقلابی ...از ضعفهای ایشون میباشد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
0
یعنی اینقد مردم ایران بدبخت شده اند که دوباره ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
احمدي ن‍ژاد بايد محاكمه بشه
به اين دليل كه به زندگي خيلي از افراد آسيب زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
0
رای ما دکتر روحانی حامی ملت ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
دمش گرم به یمن این بابا پراید هفت میلیونی رو بیست ملیون میخرین پژو دوازده ملیونی رو سی ملیون میخرین خوبه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
با سلام دولت احمد نژاد روي همرفته براي قشر زحمت كش و طبقه كارگر و...خوب بود البته ضعف داشته واشتباه كرده از جمله 13 روز سكوت و دور زدن ولايت و.. ولي قاطع بودن در اداره مملكت ومديران ووزيران مي ترسيدند بلخره هر دولت نقاط ضعف و قوت دارد قوتش عبارت است احداث مسكن مهر وبيمه كردن كارگران ساختماني و قالي بافي و هنر مندان و.. وروحيه جهادي و انقلابي داشتن و ضعف اش از جمله نظارت نداشتن به مسكن مهر و.. قوت اش نسبت به دولت روحاني بيكاري و ركود كمتربود حمايت خانواده ها از يارانه بگير ها از جمله قوت ولي دولت روخاني از اول مخالف به پرداختن يارانه در صورتي كه حقوق هاي بالا در زمان آقاي روحاني حداكثر شد(نجومي) البته فقط قشر سرمايه دار حامي دولت روحاني است وتحليل رفسنجاني و روحاني يارانه كرفتن را ضعف جامعه حساب مي كننى نهايتا
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
زنده باد بهار ...
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
0
ای رهبر عزیز
کمکمان بنما
دیگر تخریب بس است
شما که میدانم شخصا چه افکار بلندی دارید
این شخص یک مخرب است
با تشکر
دلسوز
|
United States
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
0
نمیدونیم کی احمدینژاد میخاد خرد کنه که اینجور داره میفریتش برای دوباره ریاست جمهوری ثبت نام کنه هرکس هست دوستش نیست دشمنش .چون میدونه که احمدینژاذ ده درصد هم رای نمیاره..دکتر جان از من بی عقل بیواد میشنوی اصلا دیگه تا ده دوره فکر ریاست جمهوری نکن.وبزار تو افکارت باشه که محبوبی.چون میدونم بعد رای گیری ضربه روحی بدی میخوری.واینها که میگن بیاوارد شو ورای میاری دوست نیستن ودشمنت هستن.ومیخان ضربه خوردنت ببینن.اخه خودت یه شب دوساعت وقت یزار وافکارتون برگردون به سال 89تا نود دیگه نمیای ثبت نام کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
عزيزان لطفا نظرتان را بعد از مناظره بگيد يک طرفه قضاوت نکنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
مناظره هم برگزارشود روحانی بازنده مناظره واجمدی نژاد برنده است.چون روحانی چیزی برای گفتن نداره.
محمد میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
واقعا نظر من حقیر درمورد احمدی نژاد بسیار موافقم ایشان یکبار ویگر حامی ما ادمهای عقیر وبدبخت باشد که ایشان را ما روی چشم خودمان میراریم
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
1
ما تو خانواده احمدی نژاد دو ست داریم. چون خیلی اقا ست انشاالله در دوره انتخاباتی 96به یاری خداوند در میاد انشاالله اون ستاد که ما تو آذربایجان غربی تکاب باز مکنیم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
1
واقعادلاور بود کجاااااااایی بیاااااا دکتر
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
2
با احترام و عرض ادب
درود برجناب آقای دکترحاج محمود احمدی نژاد دوست داشتنی - بی صبرانه منتظر حضور حضرتعالی در عرصه انتخابات 96 هستیم - یا زهرا
علیرضا اسمانی
|
United Kingdom
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
1
دکتر احمدی نژاد به من اموخت سرفه جویی را چون به هیچ روشه دیگری نمیتوانست به ملت ایران صرفه جویی رو یاد بده یارانه رو واسه همین گذاشت ولی بخدا خیلی خدمت کرد خدا کنه بازم برگرده و دست نیازمندارو بگیره . میدونی دوره احمدی نژاد چند تا خانواده خانه دار شدن اون فقط با 20 میلیون با وام 4 درصد الان میتونی بخری؟ ما مردمو ایران قدر کسی که بهمون خوبی کنرو نمیدونیم که میریم میچسبیم به کسایی که فقط به نفع خودشون دارن تلاش میکنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
1
درنظام جمهوری اسلامی به غیراز رهبر وبیت امام خمینی ره یک شخص دلسوز نسبت به مردم مخصوصا قشر ضعیف وجوددارد که آقای دکتر احمدی نژاد میباشد،انشالله خواهدآمد و بینی خائنین رابه خاک خواهدماند.
مهدی مروت
|
Canada
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
1
بیا ما پشتتیم خودم و رفیقام طرفدارتیم.96
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
0
خیانتی که8سال احمدئ نژادبرملت کرد.هیچ دولت دیگری نمیتواندبکند.سرمایه دارترین.وبدهکارترین دولت قرن شد.بخداحیف هست.یه بیسوادی مثل احمدی نژاد رییس جمهور ایران شود.چندقلم.که توذهنم هست رامیگم1زمانی که دولت گرفت.دلار904تومان بود.زمانی که دولت ازش گرفتن.دلار3400هزار.....2بنزین100تومان.بود.1000هزارشد..3گوجه350 بود.2000هزارشد...4سیب زمینی200تمان بود.2500شد....پراید7میلیون بود.18میلیون شد.شیرخوردنی لیتری250تومان بود..3500شد.ووووووووووهزاران.فقط دروغ به مات بیچاره.ازهاله نوربگیر.تا.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
1
فقط " دکــــــتر احــــمدی نـــــــژاد"
عشق " دکــــــتر احــــمدی نـــــــژاد"
جانم فدای سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
2
باسلام . زمانی که اقای احمدی نژاد رییس جمهور بود مشکل اقتصادی نداشتیم ولی الان معادن سنگ اهن سنگان بیشتر نیروهایش را اخراج کرد ودوماه تعطیل شد بهنظر شما مردی که زنو سه بچه داره چه طور باید خرج ومخارجشو بده با پول رایانه . که دولت تدبیر هی میگه به یکی میدیم به یکی نمیدیم دولت اقای احمدی نزاد اصلا فقیر ودست تنگ نداشت ولی اما .....
تعجیل درفرج مظلوم عالم صلوات
زنده باد ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
1
0
اميد آن است که هرگز دجالي بر سر قدرت نباشد. اما هميشه بايد ميزان راي ملت باشد. اگر بعضي‌ها از همين حالا ناخواسته با ريختن آب به آسياب دشمن، عقب ماندگي اين مملکت را با بازي احمدي و حسني پيش گرفته‌اند، خيلي حواستان جمع باشد. اين ملت است که انتخاب مي‌کند. راه پيروزي چه با حضور اين و چه آن و ... خدمت به اين ملت است. با سعي و تلاش خود (وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ) با خدمت به مردم، سعادتشان را تضمين کنيد. علت آن افتضاحات اول دوره احمدي نژاد گم کردن راه توسط خيرخواهان ملت و ريختن آب به آسياب دشمن بود. آن افتضاحات آخر کار احمدي نژاد و اطرافيانش فراموشي همين مطلب بود که با خوردن ميلياردها تومان حق مردم، حق خدمت خودشان به مردم را در هر دوره‌اي از بين برده‌اند و خداوند بر اين امر وافق است. شاهد و ناظر هم اوست.
آقايان حسني و احمدي پناه چرا درخواست بررسي اموال و ثروت خودي‌ها را در دستور کار قرار نمي‌دهيد؟ همه ما در نزديکترين کسان خود يکي از آنها راداريم، پس بعيد است گول بخوريم. نه فقط مسئولين که هر کدام از شما ملت اگر مي‌خواهيد بدانيد که هستند از بغل دستي خود بپرسيد. آيا اين ثمره خون شهدا است؟
ناشناس2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
ای بابا شما چقد ساده هستید مگه در زمان روحانی اختلاس وجود نداره من فقط یه نمونش رو مثال بزنم که 800میلیار توسط دوتاکارمندبانک ملت انتقال داده شده به یکی از بانکهای کانادا وخودشون هم فرار کردند لازم به توضیح است بدونیداین یه موردیک چهارم اختلاس 3000میلیاری بوده وموارد دیگه هم هست پس زیاد به دولت روحانی ننازیت
ناشناس2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
باید بگم که دولت دکتر احمدی نزاد براساس عدالت بوده به عنوان مثال دررابطه با استخدامیها اون موقع توسال89اموزش وپرورش براساس خروجیاش400000نفر روازطریق ازمون استخدام کرد ولی دردوات روحانی درسال95 که 36000نفر بازنشته شدن تنها 5000 نفر رو استخدام کردن وامسال باز هم بازنشتگان رو بکار میگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
سلام بر رهلری سلام برملت مظلوم سلام براحمدی نژاد کلید صدروزه رو که یادتونه
ناپرویزشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
سلام بر رهلری سلام برملت مظلوم سلام براحمدی نژاد کلید صدروزه رو که یادتونهرهبری جانم فدات محمود بیاد گندزدایی میکنه برات
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
قوربون هرچی مرده ...............احمدی بر می گرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
2
درود به آقای دکتر احمدی نژاد ما منتظرت هستیم. کاندید شدن از تو رای از ما . برگرد تا ایران بیش از این عزتشو از دست نداده برگرد میهن عزیزمون رو نجات بده. برگرد که خوار و خفیف شدیم جلوی دشمن . ما سالها جنگیدیم خون ها پای ایران با عزت ریخته شد اما حالا مجبور شدیم دست دوستی سوی دشمن بریم. ما ایرانی سربلند چون گذشته می خواییم که اسمش لرزه به تن دشمن می انداخت. آقای احمدی نژاد قطعا پیروز انتخابات 96 شما هستید.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
به نظر من اقای دکتر بخشایش نماینده سابق اردستان بهترین گزینه برای تصدی سمت ریاست جمهوری هستند
مهدى دولتى mda
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
اكر صداوسيما دخالت نكند ويك طرفه خبر سازى نكند آمدن احمدى نزاد به يك قضيه ديكر ربط دارد .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
کسی که مردم دوست بودمردم هم اورادوست دارنداماازاقایان سیاسی هیچ بفکرقشرهای مردم نیستنداحمدی سیاسی نیست
ماکسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
1
احمدی نژاد هر چی بود ترسو نبود.
اگر حادثه منا در زمان احمدی نژاد اتفاق می افتاد قطعا عربستان رو به غلط کردن مینداخت.
زمان احمدی نژاد بودجه صنایع نظامی بالا بود. شاید بزرگترین و مهمترین تولید داخلی ما تولیدات نظامی باشه. (دست به هر تولید دیگه ای در ابعاد کوچک و بزرگ، پای تولیدات چین رو که ابعادشون خیلی خیلی بزرگه رو میکشونه وسط و واقعا نمیشه با چینی که تقریبا نیروی کارش مجانیه! رقابت کرد.) وقتی که بودجه تولیدات نظامی بالا بره چرخ مملکت خوب میچرخه و وضع اقتصادی مردم بهتر میشه. چرا؟ چون وزارت دفاع و سپاه بعنوان بزرگترین کارفرمای صنایع نظامی باعث به رونق افتادن فعالیت بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ مهندسی تو کشور میشن که در شرایط فعلی (دولت روحانی) خیلیاشون ورشکست شدن یا رو به ورشکستگی میرن. شرکت های مهندسی امکان اشتغال قشر وسیعی از دانش آموخته های رشته هایی مثل مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، فیزیک و ... رو ایجاد میکنن. (دانش آموخته هایی که خیلیاشون این روزا دنبال خروج از کشور افتادن.) وقتی وضع اقتصادی این قشر خوب بشه طبیعتاً پول خرج میکنن، خونه میخرن و ... که اینا باعث میشه چرخ اقتصادی کشور هم خوب بچرخه و ...
متأسفانه خائنینی هستن که بخاطر سیاست بازیهاشون با این مسأله مخالفت میکنن. اخیراً هم این خائن گفته بود که چه دلیلی داره بودجه کلانی واسه صنایع نظامی باشه و ...
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
1
عرض ادب خدمت دکتر محمود احمدی نژاد ؛ دکتر اگر بابت حضور در دوره ریاست جمهموری تمایل داشتید رای 3 میلیون شما با من ، نه شناسنامه میخریم ، نه نهار میدیم، نه وعده کار به کسی میدیم و نه هیچ چیز دیگر .به عنوان مدیر عامل سهام عدالت دوره قبل ، وبه عنوان مدیر عامل شرکت آبزی پروری و به عنوان یک حسابدار و یک شیلاتی و یک وبلاگ نویس و دارنده بزرگترین رزومه فعالیتی شما از روز ابتدا تا انتها جمع 3 میلیون رای برام از ماهیگیری با پره 1500 در دریا خیلی راحت تره . با معرفی خدمات و فعالیت شما به صورت تخصصی چشم و گوش همه هم شنوا هم بینا خواهد شد .دکتر .مسیولین دفتری شما به اینجانب ok بکنند شاهکار مرا خواهیید دید .با تشکر شماره تماس من ، 09115905625 کاظمی برای بار دیگر اعلام آمادگی میکنم دکتر محمود .
الحزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
ای احمدی نژاد تروخدا برگرد همه مردم خوزستان نزری کردن که احمدی نژاد برگرده وهرکی بگه بده گوه میخوره بلانسبت ازشر روحانی والی ازداخل روحانی نیست شیطانی است خدا عاقبتش را بخیر نکند انشاءالله
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
1
فقط احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
1
چاکریم کی می ایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
1
هنوز حامی احمدی نژاد هستم اما دوست ندارم اون اسطور ه بت شکن بعد 8سال فساد که اومد شعار اللهم عج لولیک الفرج داددر این دوره شکست بخوره ما میدونیم که سال91 مقصربچه سوسول ها منافق بود که سال88 به خیابانها ریختتند روی خارجی ها را بالا بردند تاایران تحریم سخت کردنند تحریم هاسال91 به اوج رسید چوب باطوم ها هم کار رهبر بود اما مردم که این چیزها را نمیفهمندفکر میکنند کار احمدی نژاد بوده احمدی نژاد یک اسطوره تاریخی که خیلی ها درک نمی کنند
ببو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
1
قبل ازاحمدی نژادسالیانه28000نفردرتصادفات ایران فوت میشدندیکی ازدلایل{چون تصادف جرحیه دست نزنیدتاافسربیادکروکی بکشه}خب تواین فاصله زمانی که ثانیه به ثانیه برانجات هم میهنان مهم بودخیلیهافوت میشدندامابدستوردولت اقای دکتراحمدی نژادکه بتصویب مجلس هم رسیدمیتوان قبل ازرسیدن افسر
مصدومان را سریع بدرمانگاه رساندومداواکردواورژانسهاهم قبل ازاغازفراینددرمان اجازه ندارندبدلایل مالی یاعدم وجودکروکی یاشاهدیا...تعلل کنندبعدازابلاغ این دستورامارفوتی به19000نفررسید.حال خودتان درموردایشان قضاوت کنید.
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
فقط و فقط آقای دکتر احمدی نژاد عشق است عشق
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
در ایران رئیس جمهوری بهتر از آقای احمدی نژاد وجود ندارد. امیدوارم در سال آینده بتواند برای بار دیگر ریاست جمهوری ایران را بر عهده بگیرد و به ملت عزیز ایران خدمت کند. انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
2
توروخدابيا محموددددددد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
1
خدا کنه مردعدالت یارولایت محبوب قلوب مردوم انقلابی ایران دکتر محمود احمدی نژاد بیاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
1
ماکوردادوسش داریم
سیاوش فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
1
0
محموداحمدی نژاددرمدت هشت سال به کشورلطمه زد. بیش از این باسیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازی نکند.کشورداری اسباب بازی نمی باشد.بهتراست سرش به کار خودش باشد. کت مقدس ریاست جمهوری را بر تن همه کس نمی پوشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
1
0
نظرما نظررهبراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
1
درودبرروحانی.شک نکنید.که درانتخابلت 96.دکترروحانی بازهم خودش هست.روحنی.باردیگررئس جمهورخواهدشد.بدون هیچ شکی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
با سلام به ارواح طیبه شهدا
احمدی نژاد کجایی کاسه صبرمان لبریز شد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
2
با سلام به ارواح طیبه شهدا
احمدی نژاد کجایی کاسه صبرمان لبریز شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
2
احمدنژاد را قبول دارم. باید بیاد واسه ریاست جمهوری. سیاستش عالی بود. پایه خود اتکایی اقتصاد مقاومتی بود.
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
کاضم جون اینا خواب نیست (هموطن).وانگهی اگه دکتر نتونست وطنمونو باب دلت در بیاه علتش اینه ک من و تو هیچ کمکی بهش نکردیم. کردیم؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
1
راستیتشو بخواین ،کشور از وقتی که بانک مرکزی تو سال 91 تحریم شد ذیگه روز خوش ندیده.اینکه احمدی تژاد بده ،اصلا درست نیست چو تا قبل از تحریم سوئیفت همه چی خوب بود.واینکه بگیم روحانی بده ،بازم درست نیست چون وقتی ایشون دولت بدست گرفتن وضعیت بدجور قمر در عقرب بود.اما تنها اشکالی که میتوان از ایشان گرفت این هست که حسن جان تو که میدونستی وضعیت اینجوریه ،چرا کلید نشان دادی و اومدی.بهتره اینو هم بدونی که انداختن مشکلات جامعه بر سر احمدی نژاد ،هیچ دردی را دوا نمی کند
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
1
واقعا برای اونایی که چشم هاشونو میبندنو دهنشونو باز میکنن و میگن هشت سال بدبختی بس نبود ؟؟ ،،، متاسفم ..چقد ادم باید احمق باشه که از اول کارای یک ادم شریف و زحمت کش رو نبینه من فقط تو خونمون یک کتاب از ایشون دارم نزدیک 300 صفحه خدماتی است که از سال 84 تا 88 انجام دادنه از جمه سد سازی برق راه سازی خدمات رسانی به شهرستان ها 88 به اینور هم که تا سال 90 کار هاشون رو کردن و بعدش بقیه نزاشتن . اونهایی که کلا میگن اقای احمدی نژاد کاری نکرده از تو خونه ی لوکس و از زیر لحاف تشکشون دارن نظر ارسال میکنن توقع داشتن بیاد ماساژشون بده نداده الان ناراحتن.. چرا متوجه نیستین زمان اقای احمدی نژاد کاری کرد همه نفس کشیدن همه!! فقط به اونایی فشار اومد که مغرور و پر توقعن . توقع داشتن کل بودجه رو بیاد بریزه تو حلقوم تهران و کلان شهر ها بقیه هم هیچی. درضمن در مورد اختلاسی هم که صورت گرفت صفراش خیلی کمتر از کیلو کیلو صفرهایی که الان تو دولت حاضر تو دادگاها دارن جمع میکنن بوده مشایی بد بختم یک کلام گفت با مردم اسرائیل مشکل نداریم بعدش نرفت باهاشون... بزنه و بگه بخنده هممونو بی شخصیت کنه و عزت و اقتداری که تا سال 92 داشتیم دود کنه بفرسته هوا . سال های اخر ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد هم وقتی یک سری بی ... تو این مملکت بیان جم کنن ببرن قایم کنن بخوان بد جلوه بدن تو رو نسبت به مردمت همین میشه شما ها کور شدین خوبی هایی که کرد رو ندیدین بعدم بیاد همون ادم به عنوان سبد کالا و مهربون نشون دادن چهره خودش بده دست مردم و کاری کنه تا 2 سال ملت با شرف ایران مسخره عام و خاص تو نت و همه جا بشن که چه صف هایی بسته شده بود و چه محصولاتی هم میدادن مرغی که بو گندش تا یک هفته تو خونه بود برنجم انگار دمپایی توالت رو چرخ کرده بودن . از قدیم میگن .... کی داد غریبه !!! دولت محترم اقای احمدی نژاد وقتی اومد تا 3 سال دنبال پرتقال فروش نبود کارشو شروع کرد مثل بچه ای که نمی خواد درس بخونه هی بهونه نگرفت حالا مداد ندارم حالا دفتر ندارم اصلا مشکل از نیمکت مدرسه اس !!!کارشو شروع کرد تو سه سال تموم 900 روزه که این مملکت داری با دنده عقب میری و هی وای میسی هی وضو میگیری هی تیمم میکنی امیدوارم جواب این رفتار شرمانه تو ببینی که مردمو خار و خفیف کردی از اینکه خانواده ام به تو رای ندادن خوشحالن میفهمی خوشحال چون میدونن دین بدبختی های مردم گردنشون نیست .
وفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
1
درود بر احمدی نژاد
از خنده جاهلان نخواهم ترسید بر این زمانه خواهم خندید من برسر عشق پاک خود میمانم تا کور شود هرآنکه نتواند دید.این شعری بود از محمود جون...
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
دکتراحمدی نژادطرفدارفقراست بادادن یارانه میخاست فقیرهااراباثروتمندان یکسان کندولی نقشه هایش نقش براب شد.حالامیادتابایاری خداوپشتوانه ملت درراستای عدل وعدالت جامعه بتازد..انشالا
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
آقا حرفمو پس می گیرم.حساب اون دنیامون به اندازن کافی پره.نمیخوام جواب دادن به روحانی و احمدی نژاد هم بیاد روش.والسلام.امیدوارم هر دوشون موفق بشن
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
من جوان 18ساله ای هستم امسال حق رای دادن به من داده میشود انش الله که اسم اقای احمدی نژاد رو تولیست ببینم من فقط به عشق اقای احمدی نژاد تا اون روز صبرمیکنم یاعلی....
سید غلامرضا قاضی میرسعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
با سلام.دو ویژگی در وجود ذاتی شخصیتی جناب دکتر احمدی نژاد نهفته هست که ایشان از سایرین متمایز می کند 1) جسورانه و مصرانه در هدف گذاری 2) حرکات محسوس و ملموس عامه پسند درقبال خواسته عموم مردم . اگر کارگزاران ذینفع شرایط موجود که به اصطلاح رفع نقص 8 ساله این شخصیت عمل می کنند پس ازگذشت 8 سال حالا چرا؟ واقعا با تخریب افراد در زمان استفاده از آن تخریب بدون طی طریق مراحل قانونی و صرفا حرکات نمایشی عرفی چه چیز را داریم ثابت می کنیم؟ در قانون اساسی بازخواست- سوال از رئیس جمهور-حتی تا سرحد عزل آن پیش بینی شده .لابد شکست برجام دکتر روحانی هم در پایان دوره اش مطرح و بازخورد جدی و رسانه ای می شود آقایان انقلابی؟ وطن دوست؟ نکات مستتر درتار و پود این کشور را کشف کنید که عامل اصلی ساری بودن تمام مشکلاتیست که ما در کشور انقلاب اسلامی برانگیخته شده از خون شهدا و... داریم حداقل آزاده باشیم (ادای خون خواهی چشم بادامی های متاثر از بمب اتمی هیروشیمای ژاپن را در بیاوریم که انسجام و وحدت ملی ژاپن امروز در مقابل آمریکا زور آزمایی فکری-صنعتی و... می کند)
مهدی بلوچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
1
1
خدا از این...و این داروسته اش را نگذرد
...
ملت ما تحقیر کردند در جهان و قدرت هسته ما را فروختنند.
به دشمنان اسلام .
به خدا قسم هرکه در سال 96 به روحانی یا در کل اصلاح طلبان رای دهد به خود و خانواده خود و به ملت و سرزمینش خیانت کرده....
رای ما فقط دکتر قالیباف
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اقای دکتر جان امام زمان به دادمانبرس
سید غلامرضا قاضی میرسعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
1
با سلام.کندن تمامی تونلهای خطوط مترو تهران شدنی بود-پایین آوردن پهباد آمریکایی بر فراز آسمان ایران شدنی بود-گذاشتن نامه مکتوبی از سپاه بر روی کرسی میز چند گزینه ای کاخ سفید شدنی بود- امن نگه داشتن تمام مرزهای کشور از گروه تروریستی داعش شدنی بود-بر سر کرسی یک توافقنامه هسته ای بین المللی شش قدرت جهانی نشاندن بدون احتساب ثمرات آن شدنی بود-مطرحیت ایران به عنوان سه قدرت منطقه ای روسیه-ایران -چین در حل مسائل سوریه شدنی بود-و....... حال مسائل ساده تر و پیش و پا افتاده تر از آنها چون کنترل حقوقهای نجومی -حل اقتصاد کشور -رفع کامل اختلاسهای مرحله ای و...... نشدنی است؟
هروقت اراده ملی و انسجام ملی البته در سطوح کلیه کارگزاران تابعه قوای سه گانه بر اهداف مورد نظر تعلق گرفت آن کارها و برنامه ها شدنی شده و می شود و خواهد شد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
1
دکترجان توراخدا بیاتاماراازدست کلیدسازرها بکن 4سال است هیچ درامدی نداریم بی صبرانه منتظریم 80درصداذربایجان یه دونه ماشین دارم میفروشم برای تبلیغ حضرت عالی.قیمت پیاز200تومان سیب زمینی 300تومان گوجه 100تومان این قیمتهادردولت تدبیروامیدمیباشد یه کشاورز بدبخت به سرپرستی 5 نفره چطوری اداره کنه.کاربران محترم قضاوت بکنید.
علی ساعی اذرشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
سلام‌ به ملت ایران و درود بر مقام معظم رهبری بخصوص یار وفادارش اقای دگتر محمود احمدی نژاد همچنان ارادت خواسی داریم رئیس جمهور صد در صد احمدی نژاد می باشد جانم فدای رهبر
سمیه ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
1
سلام خیلی دوست دارم که شما شخصا رییس جمهور شوید من یک جوان ایرانی یکی از طرفداران شماهستم ان شالله که شمانیز همان طور که تصور می کنیم اینده ی این کشور را بسازید نه مانند دیگران که سرشان رامانند کبک زیر برف کرده اند وفکر می کنند که دیگران نیز مانند خودشان ...می باشند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
1
دکتر واقعا نمونه بود هر دولتی اختلاس داره خداشاهده زمان احمدی نژاد اینقدر کار بود که پیمانکاران کارگر نداشتن الان چی کار به گیر نمیاد از عید 95 تا الان 3ماه سر کار نبودیم جمعی از برادران جوشکار
دوست داریم احمدی نژاد فقط بیا
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
1
1
اگر کانامه هشت ساله ریاست جمهوری او را نگاه کنیم " او نه سیاستمدار خوبی بود " نه افتصاد دان توانمندی بود " و نه در طول خدمتش برای مردم وکشور خدمت شایسته ای انجام داد " او فردی جنجالی و استقلال فکری ندارد و باید از دیگران خط ومشی بگیرد " اگر به عنوان یگ شهروند بخواهم به او نمره بدهم از 20 به او 20-
خواهم داد " البته این دیدگاه من است و به سایر دیدگاههای مردم بزرگوار احترام می گذارم "
امید دارم در انتخابات سال اینده دکتر علی لاریجانی شرکت نماید " او فردی تحصیل کرده با دیدگاه والا و اندیشمند و سیاست مدار خوبی است آرزو می کنم این مسعولیت را قبول کند
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
1
0
برای شما متاسفم " چرا هر کس انتقادی درست میکند ان را تهمت تاسزا و افترا میدانید و در سایت نمی گذارید " البته رشد سیاسی ملت ما انقدر بالاست که حتی یک سبزی فروش رشد سیاسی بالایی دارد" شما به طرفداری احمدی نزاد این سایت را گذاشته اید و فکر میکنید بار دیگر احمدی نزاد رنگ کرسی ریاست جمهوری را می بیند " حتی اگر بخواهد نماینده مجلس هم شود او رای نخواهد اورد "
حالا فقط خودتان را افراد ناشناس معرفی و از نابودگری او تمجید میکنید "
زنده باد رهبر بزرگ حضرت امام خامنه ای که آب سردی بر سر او ریخت که دیگر فکر و خیال خام نکند "
برای شما متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
دنیا فقط احمدی نژاد برزیلته ابادان دوستار شما
Ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
1
احمدي نژاد دوست داريم♥️♥️♥️
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
1
به نظر من دولت احمدی نژاد فعالترین دولت ایران بود زحمات زبادی کشیده شد اما دولت روحانی 4 سال شعار بیهوده کدوم وعده هاش عملی شد کدومش.؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
1
اقا عاجزانه خواهشمندام در انتخابات 96 شرکت کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
1
اقا عاجزانه خواهشمندام در انتخابات 96 شرکت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
1
0
احمدی نژاد یا روحانی همه سر وته یک کرباسند فرقی ندارد همه...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
1
دولت اعتدال یا دولت شعار؟اوووو به بیشتر حرفهایی که زد عمل کرد و وعده ی صدروزه به کسی نداد همیشه در تلاش بودو تلاش بودو تلاش نه در خارجو سمینااااااااارو شمال...آی مردم هر موقع میخواید کسیو انتخاب کنید واسه منصبی بینید چقدر به خودتون نزدیکه از همه لحاظ اون که واسه ی لحظه ام گشنگی نکشیده باشه نمیتونه شمارو سیر کنه و فقط شعار میده نمونش کاملا واضحه....اووو می آید و بازگشت همه به سوی اوست....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
1
امریکایی ها نظر ندن با اون ترامپ دیدیم چطور رای میدین. رئیس جمهور ما همه دکترن ولی اونا همه بنا و کارگر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
1
واقعا این دولت چکاری کرده از وقتی اومده فقط صحبتش مذاکره بوده هنوزم ادامه داره
محمد کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
2
سلام.آقای احمدی نژادتوراخدا بیایید.مردم شمارادوستت دارند.چون شمامردم دوست داشتید.واقعابه ملت خدمت کردین.خدایارویاورتان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
2
درود بر احمدی نژاد
محسن شیخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
1
سلام جان هرکی گه دوست داری بیا کشورمانجات بده ...
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
1
باسلام رفتن پاي صندوق رأي فقط فقط فقط به عشق دكترمحمود احمدي نژاددر غير اينصورت اكيداممنوع به بقيه هم كاري ندارم
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
2
باسلام رفتن پاي صندوق رأي فقط فقط فقط به عشق دكترمحمود احمدي نژاددر غير اينصورت اكيداممنوع به بقيه هم كاري ندارم
سیامند کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
2
تنها احمدی نژاد است که میتواند روبروی امریکای جنایتکار وکشورهای غربی و اسراییل بایستد کل کشور به اقای احمدی نژاد ایمان دارند فقط محمود احمدی نژاد دوستت داریم تاج سر مایی
محمود گلسرخ
|
Italy
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
1
دکتر احمدی نژاد دوست دارم فقط در انتخابات شرکت کن 96 ترا به قرآن
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
3
دولت اعتدال و امید بغیر از ناامیدی و شعار دروغین بر مردم بی گناه چیزی نداشت و غنی سازی دوره احمدی نژاد هم متوقف کرد ای لعنت بر این مفسدان خدا نشناس خون مردم رو کردین تو شیشه
احمدی نژاد هرچی بود مرد بود مردم دار
انشاالله بیاد تا بهشون ثابت بشه رای بالا دروغ نبود
حسینعلی زابل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
3
جان مادرت دکتر سال۹۶کاندید شو
محمد جواد اسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
ای محمود جان کجایی که اقتدار ایران رو این ... به باد داد بیا تا مردم جان دوباره بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
فقط احمدی نژاد تمام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
سلام اقای دکتر محووداحمدی نژاد امیدوارم که درانتخابات شرکت نمایی وانشااله هم خداداری وهم این ملت که شما ثبت نام نماییدچون میزان رای مردم است مردم ازکلید حسن خسته شده اند ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
احمدی نژاد خواهش میکنم نیا که امدنت مایه دردسر هس .
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
توروخدا بیا دکتراحمدی‌نژاد توروقرآن
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
فقط احمدی نژاد چون به همه مردم خانه داد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
فقط احمدی نژاد چون به همه مردم خانه داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
یک نفراصولگرای عاقل کم داریم . که فک نکنم احمدی نژاد باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
یک نفراصولگرای عاقل کم داریم . که فک نکنم احمدی نژاد باشه.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
زنده بادا حمدی نژاد
...
بازنشسته فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
خدا وکیلی خوب کار کرد ولی خوب هم ...
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
من عاشق راه کار های اقای دکتر احمدی نژاد هستم تو رو خدا برگرد تا امام زمان ما عزیز دل ما اقای خامنه ای دل گرم تر شود من عاشق احمدی ام ولی برای رهبرم سر هم میدهم
جانم فدای رهبر ام
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
احمدی نژاد خیلی دوست داریم منتظرحضورت تو انتخابات وبرنده شدنت هستیم
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
احمدی نزاد دوس ت داریم
علی
|
United States
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
احمدی نژاد شجاع ترین و پاک ترین رییس جمهور ایران
دکتر اعضای بدنم و میفروشم برات تبلیغ میکنم
فقط بیا
بزار از دست این دست پرورده های غرب و اشرافی و باسواد نماهای بی دانش رها شیم
دکتر بیا کشور رو نجات بده
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
گیریم.احمدی نژاد بد بود.روحانی چکارکرده؟ازوقتی سرکاراومده.رکود.بیکاری.اخراج کارگران از کارخانه ها.و....پس نتیجه میگیریم.احمدی نژاد نسبت به روحانی خیلی بهتربود.
روشن فکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
فقط من موندم ؟چرا تو دولت احمد نژاد دزدی اختلاس رونمایی شد؟ چرا تو دولت های قبل و بد از فساد اختلاس حرفی وسط نیومد اقا به خدا اگه احمدی نژاد بد بود یه مشت دزد و مفت خور نمیریختن سرش خرابش کنن یادتون نرع ایران هیچی نبود مرده بود احمدی نژاد زنده کرد منکه عاشقشم مخصوصا عاشق جرات و روراستیش و معرفتش ادم بودنش
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
سلام 8 سال از بهترین دوران زندگیمون رو واقعا نابود کرد
بدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
نظرات را که میخوندم . با اینکه مقاله مال خیلی وقت پیشه . به این باور رسیدم که اگه دکتر کاندید بشه قطعا رای میاره . و احتمالا بقایی هم همینطور . زنده باد دکتر
عسگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
سلام. احمدی نژاد ان خدمتی راکه به روستاهاکرداززمان امامان تابهال بی سابقه بودوخریدفروش کاسبی درجریان بودهمه مردم مشغول کاربودن وقتی روحانی امد پول ازمردم جم شدجمعیت شهرهای کوچک وروستاها خانه نشین شدن وعده کمی پولدارکوچ کردن به شهرهای بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
سلام به حق امام زمان هر که لایق ریس جمهور شه دعای شب وروز من اینه خدا برس به دادمون اژ این‌گرونی
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
سلام دوستان بی تعارف هر کدوم که دارید از هر کاندیدی حمایت میکنید در واقع توی سر کار آمدن اون ذینفع هستید پس خودتون رو گول نزنید و.... به هرکسی دوست دارید رای بدید و کسی رو به رای دادن برای یک جریان یا یه شخص خاص تشویق نکنید چرا که شاید وجود افراد حاضر برای یه نفر خوب باشه ولی واسه دوستاش معلوم نیست که خوبه یا نه.
سجاد ابدال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
اقا بحث نکنید سرزمین خیش را خسروان دانن.
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
خیلی خوشحال شدیم . به امید پیروزی دکتر احمدی نژاد عزیز
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
با امدنت اصلاحات این حزب سران فتنه 88 رو نابود کن انشالله
عمو مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
بعضی ها انگار حافظه شون خیلی ضعیفه یا خوابن یا خودشونو زدن به خواب خیانتی که این اقای احمدی نژاد به ایران کرده حکومت مغول نکرده
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
فقط احمدی نژاد هیچ کس نمیتواند جای او راپر کند اون فقط فکر مردم بود
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
سلام من به شخصه طرفدار دکتر احمدی نژاد هستم و بهش رای خواهم داد و مطمن باشید ریس جمهور کسی نیس جز دکتر احمدی نژاد.
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
0
خدا کند ک بار دیگر کشور منزوی نشود ....کاس گرگ صفتان نیایند
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
انشالله احمدي نژاد ميايد كور بشه چشمي كه ديدن احمدي نژاد راندارد
محمدناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
0
دوستت داریم آقای احمدی نژاد عاشقتیم مطمعنیم فقط شما بفکر مردم هستی آرزومونه رییس جمهور فقط شما باشین
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
دکتر جان اگه ما الان زیر سقف خونه مون هستیم اول از لطف خدا و بعد از کرم شما به امید بازگشت ... ( محمود احمدی نژاد)
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
ان شاالله هر کس امد به فکر حل کردن مشکلات مردم باشد نه فکر خودش که خدا وجود دارد
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
اوني كه خواستيم همون شد احمدي نژاد ثبت نام كرد وانشاالله بيشترين رأي رامياوردتبريك به اوناي كه منتطر امدن احمدي نژاد بودن
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
خواه یانخواه رای زنجان وارومیه برای احمدی نژاده حتما جاهای دیگه هم همینطوره
سردار بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
خدا کنه بیایی خدمتگذار مستضعفانی خار چشم فتنه گرانی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
آقای احمدی نژاد ی دونه هست و ما امید داریم ک برگرده ب ریاست جمهوری
جعفر مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
سال 82 امام خامنه ای کرسی آزاداندیشی را ابلاغ کرد اند. اگر من به آن دومینو اضافه کنم. نشانه انتقاد پذیری بودن من است. دولت‌های خاتمی و دولت احمدی نژاد و دولت روحانی انتقاد پذیری نیستند.
بنیامین
|
United States
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
1
بابا شما روحانی براتون خوبه که اختلاس های چندملیاردی .دادن نفت به روسیه و انگلیس به مدت 20سال مستجری مردم .نبودن کارم وضیت مردم زیر خط فقر .خو من از شما یه سوال دارم.مگه نمیگین تو دولت احمدینژاد دزدی بود چرا کارم برای بود.مگه تو ایک دولت کم دزدی شده؟؟؟
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
من کاری به این کارها ندارم که مردم چی میگن ولی همین آقای احمدی نزاد کاری کرد که کسانی نون شب نداشتن بخورن حالا شب موقع خواب راحت می خوابند از قدیم گفتند شکم سیر را چه خبر از شکم گرسنه
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
احمدی نژاد واقعا دلسوز مردم بود.انشاالله خدا کمکش کنه رییس جمهور بشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
عه بابا باید یه ریس جمهور دیکه از احمدی و روحانی قوی باشه بیاد.شما همه ملت نباید ده بار فیلم تکرار نگاه کنید .همین که باید یکی دیگه بیاد ببینیم چی میشه.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
سلام دوستان
احمدی نژاد کمترین کارش این بود که باج نداد صرفا جهت اطلاع بعضیا که دم از قانون ریاست جمهوری میزنن ؛کمی اشکال داره⁉
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
من طرفدارولايتم احمدي نژاد خيلي به فکر مردم محروم بود اما روحاني فقط پولدارا دوستش دارند چون طبقات پولدار واز مردم محروم جدا کرد واصلا مردم محروم بايدبميرن برا همين پولدارا طرف روحانين اين عدالته؟احمدي نژاد هيچ کاريم که نکرده باشه همينش خيليه خوب که روحاني روبه چالش مي کشه دمت گرم که اومدي حتي اگر راي هم نياره زنده باد دکتر احمدي نژاد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
ما عاشق احمدی نژاد نیستیم. دشمن روحانی هم نیستیم.
طرف حقیم...

احمدی نژاد ۶۴ تا دونه سانترفیوژ زمان خاتمی رو کرد ۱۹ هزار سانترفیوژ،
⛔ روحانی ۱۹ هزارتا رو با مذاکرات پیچیده کرد ۵ هزارتا!!! ✅ احمدی نژاد غنی سازی ۳.۵ درصد رو رسوند به ۲۰ درصد، ⛔ روحانی غنی سازی ۲۰ درصد رو رسوند به ۳.۵ درصد. ✅ در زمان احمدی نژاد چرخه فناوری هسته ای از صفر تا صد بومی شد،
⛔ زمان روحانی فردو تعطیل، کارخانه آب سنگین تعطیل، هسته رآکتور اراک تخریب، نطنز نیمه تعطیل، تحقیق و توسعه محدود و.... ✅ زمان احمدی نژاد ذخیره اورانیوم به ۱۲ تن رسید
⛔زمان روحانی همه رو دارن اکسید میکنن تا به ۳۰۰ کیلو برسه! ✅ زمان احمدی نژاد انرژی هسته ای و فناوری فضایی داشتیم البته بخاطرش تحریم هم شدیم،‍ ⛔زمان روحانی، هم انرژی هسته ای تعطیل شد و هم فضایی و هم تحریمها افزایش پیدا کرد!
✅ در کل احمدی نژاد ۶ بار از طرف آمریکا تهدید نظامی شدیم ،
⛔ تو دو سال زمان روحانی تا الان ، ۱۴ بار تهدید نظامی شدیم از طرف آمریکا و اسرائیل و حتی عربستان! ✅زمان احمدی عربستان جرأت قلدر بازی برای ایران نداشت ⛔ زمان روحانی عربستان هم ، مارو تهدید نظامی میکنه و کشتیمون رو بازرسی میکنن و آقای ظریف به جاش، پست های جدید مسئولین وهابی عربستان رو بهشون تبریک میگه و یه بار هم جرأت محکوم کردن نداشته. ✅ زمان احمدی نژاد یک ربع تیم غربی دیر اومد جلسه، جلیلی برای تنبیه اونا دو ساعت رفت قدم زدن و دوساعت تمام اونا توجلسه منتظر جلیلی نشستن، ⛔ ولی غربی ها، ظریف رو یک بار به بهانه جلسه هماهنگی بین خودشون یک ساعت پشت در نگه داشتن. ✅ احمدی نژاد بعد از ترور دانشمندان هسته ای، عکس شهدا رو گذاشت رو میز مذاکرات و غربی ها رو مجبور به محکوم کردن ترور کرد . ⛔ زمان روحانی ، سفیر قانونی مارو به سازمان ملل راه ندادند و برخلاف توافق ژنو تحریم ها رو اضافه کردند و ظریف عکس العمل دیپلماتیک نشان نداد..... ✅زمان احمدی نژاد با ترفند های پیچیده پول های بلوکه شده رو وارد کشور میکردن.
⛔زمان روحانی انرژی هسته ای رو تعطیل کردن تا بلکه با هزار منت و التماس ۷ میلیارد دلار از پولهای خودمون آزاد بشه، اونوقت غربی ها پولها رو از یه حساب مسدود ریختن به یه حساب مسدود دیگه تا ایرانی ها با چمدون و ذره ذره برن از امارات بیارن
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
نوکرتم محمودجون.دردوبلات توسرهرچی مفت خوره
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
سلام بر سه سید حسینی خمینی و خامنه ای رئیسی
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
باز نشستها احمدی نزاد امد
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
اگه احمدی نزاد یارانه نقدی مردم رو به هرنفر 300000تومان برسونه
موفقییتش صددرصده چون وضع معیشت مردم !!!!!!!
پس به امید موفقییت دکتر احمدی نزاد.......انشاالله
نازنین زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
من خیلی دوست دارم احمدی نژاد بیاید.چون به نظر من بهترین رییس جمهور بود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
دوستت دارم آقای احمدی نژاد گل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
دکتر احمدی نژاد خیلی دوستدارم بازهم بیا ما فقط بشما رای میدهم شما که مارو خانه دار کردی.
عبدالحکیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
خیلی از محمود احمدی نژاد شکر گزاریم دلش به حال ملت فقیر میسوزه خدایا احمدی نژاد را سربلند و پیروز بگردان در انتخابات اینده موفقش کن( خدایا چنان کن سر انجام کار که تو خشنود باشی وما رستگار)
رحمت الله ریگی
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
دکتر احمدی نژاد خیلی دوستدارم بازهم بیا ما فقط بشما. رای میدهم شما که مارو خانه دار کردی.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
احمدی نژاد تنها رئیس جمهور بعد جنگ بود که به پایین دستها توجه و آنها را از فقر 100 درصد نجات داد خدا پشت و پناهش باش 100 نفر از اقوام فقیر ما خانه دار شدند به این میگن اقتصاد تورم بخوره تئ سره ... و طرفداران سرمایه پرستش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار