کد خبر: 624077
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
آيت‌الله ممدوحي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكيد بر اينكه تعهد غرب در تفاهمنامه ژنو به اندازه مقاومت ماست، گفت: غربي‌ها هميشه مبنايشان دروغ و تقلب بوده است و ما بايد حواسمان را جمع كنيم كه با چه كساني مذاكره مي‌كنيم.
زينب صناعي
آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص اظهارات متناقض برخي مقامات غربي مبني بر عدم پذيرش حق غني سازي ايران اظهارداشت: آن كساني كه از طرف جمهوري اسلامي ايران براي مذاكرات رفتند را همان طور كه رهبري نيز تاييد كردند ما هم بايد تاييد كنيم چرا كه آنها تا جايي كه توانستند سعي و تلاش خود را انجام دادند و با دست پر با طرف مذاكره كننده صحبت كردند كه اميدواريم خداوند بيش از پيش كمك آنها باشد.
 

وي با تاكيد بر اينكه غربي ها هميشه مبنايشان بر تقلب، دروغ و نادرستي است، تصريح كرد: البته ما اين مسائل را مي دانيم ما بايد حواسمان را جمع كنيم كه با چه كساني داريم مذاكره مي كنيم.
 

به گفته عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، غرب هيچ تعهدي نسبت به ما ندارد و به اندازه‌اي كه ما قدرت داشته باشيم و مقاومت كنيم براي ما ارزش قائل مي‌شوند.
 

آيت‌الله ممدوحي با اشاره به اينكه اميدي به غربي‌ها نداريم، افزود: آنها بارها در امتحان شرکت کرده و همیشه با تخلف، به شكل غلطي رفتار کردند البته به جز نيرنگ از غربي ها توقعي نيست چرا كه تا امروز با مردم ايران اينگونه رفتار كردند ولی باید حواسمان جمع باشد و خط مستقیم خود را رها نکنیم.
 

وي با بيان اينكه غربی‌ها و آمریکایی‌ها در این مدت یا دروغ گفته‌اند و یا ظلم و قلدری کرده‌اند، اضافه كرد: آنها هیچ زمانی یک ذره به نفع ما قدم برنداشته‌اند، بنابراين ما از تجربه دلیل بهتری نداریم.
 

عضو مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: براي موفقيت هاي بيشتر در اين عرصه بايد در مسير فرمان مقام معظم رهبري گام برداريم همان طور كه تا كنون نيز اينگونه بوده و به اصول پايبند بوده‌ايم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بسیجی
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
اگر شما راست میگوئید چرا خاوری را فراری دادید این هشت سال کشور دست شما بود هشت سال...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار