کد خبر: 623955
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 تا روز دوشنبه (11 آذرماه) از برگزاری این آزمون در روز جمعه 16 اسفند 92 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 تا روز دوشنبه (11 آذرماه) از برگزاری این آزمون در روز جمعه 16 اسفند 92 خبر داد.

دکتر حسین توکلی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 از بعد از ظهر سه شنبه (5 آذرماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان این آزمون در روز دوشنبه 11 آذرماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 برای پذیرش دانشجو در هشت گروه آموزشی و 267 کد رشته امتحانی منحصرا در یک نوبت در روز جمعه 16 اسفندماه 92 در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

توکلی درباره نحوه ثبت‌نام در این آزمون، تصریح کرد: هر یک از داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون باید با مطالعه دقیق اطلاعیه مربوط و رعایت ضوابط و همچنین مطالعه اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و کد رشته‌های امتحانی جدید تا روز دوشنبه 11 آذرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش، خاطر نشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز شنبه (9 آذرماه) تعداد 52 هزار و187 داوطلب نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار