کد خبر: 623937
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: از رئیس جمهور تقاضا داریم به منظور جلوگیری از سوء برداشت‌های به وجود آمده از واژه با ارزش "سرهنگ"، به صورت شفاف بفرمایند که منظور از سرهنگ‌ها چه کسانی هستند، تا پایانی بر سوء استفاده برخی‌ها برای هجمه و تمسخر علیه حافظان اسلام و انقلاب و ملت باشد.

خبرگزاری فارس: جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: از رئیس جمهور تقاضا داریم به منظور جلوگیری از سوء برداشت‌های به وجود آمده از واژه  با ارزش "سرهنگ"، به صورت شفاف بفرمایند که منظور از سرهنگ‌ها چه کسانی هستند، تا پایانی بر سوء استفاده برخی‌ها برای هجمه و تمسخر علیه حافظان اسلام و انقلاب و ملت باشد.

دانشجویان حامی عدالت اسلامی، ضمن تشکر از رئیس جمهور و هیئت دیپلماتیک به منظور تلاش برای ایجاد مشی جدید در عرصه بین المللی و همچنین تقدیر به دلیل اهتمام به دیدار مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در این بیانیه خطاب به رئیس جمهور آورده است: چندی است که در برخی بیانات از تعبیر «سرهنگ‌ها» استفاده می‌شود که در ذهن مخاطب تجسمی نامناسب از این واژه مقدس نقش می‌بندد، برخی واژه‌ها و تعابیر در  تاریخ انقلاب اسلامی برای ملت شهیدپرور ایران عزیز و اسلامی و حتی در پهنه جهانی انقلاب خمینی(ره) علاوه بر بار حقوقی، دارای ارزشی اعتقادی و احساسی است، از جمله این تعابیر می‌توان به همین واژه اشاره کرد که بعد از دفاع مقدس پیشوند نام بسیاری از شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفت یا بهتر است بگوییم بسیاری از سرهنگ‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در راه دفاع از انقلاب، امام و مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همان سرهنگ‌هایی که پیکرشان به پیکار مین‌ها رفت، پیشانی‌شان سجاده گلوله‌های قناصه کافران قرار گرفت و اروند جسم‌شان را به امانت برد، همان‌هایی که حالا مجبورند سالها بر رو صندلی چرخدار بنشینند تا صندلی ژنرال‌ها برای خدمت آماده و مهیا باشد، همانهایی که آلودگی گاز خردل و اعصاب سال‌های سال است زندگیشان را مشمول قانون طرح زوج و فرد قرار داده است با این تفاوت که نه زوج و نه فرد دیگر به حالشان فرقی نمی‌کند.

همان‌هایی که حالا مادرانشان بهترین ستارگان خود را دادند ولی حالا فقط همان 3 ستاره سردوش فرزندشان برایشان به یادگار مانده است.

از شما تقاضا داریم به منظوری جلوگیری از سوء برداشت‌های به وجود آمده از این واژه با ارزش، به صورت شفاف بفرمایید که منظور شما از سرهنگ ها چه کسانی هستند، تا پایانی باشد به سوء استفاده برخی‌ها برای هجمه و تمسخر علیه حافظان اسلام و انقلاب و ملت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
1
سلام.
چقدر زود موضع گیری کردی ؟؟ میزاشتید 4 سال دیگه!!!
محمد
|
-
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
0
منظورشون از اين كلمه(سرهنگ) حمله ... به خاطر انتخابات 88ميباشد يه جورايي ميخواد تنرشون رو از نيروهاي انقلاب رو نشون بده چرا كه از سال 76 تاخالا چندين بار تيرشون(هم حزبي هاشون)به سنگ خورده.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
منظور ايشان سرهنگ جان كري است اودرنيروي دريايي امريكا سرهنگ بود بقول خودمان ناخدايكم دريايي
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
يكي از خواص قدرت براي دنياپرستان. آغاز ... آنان است كه همين كار . مايه سقوط اين گروه به زباله دان تاريخ مي شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار