کد خبر: 623754
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
مرد باغدار که بر سر جمع کردن جاي خواب دوستش را به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه کيفري محاکمه مي‌شود.
روزنامه مردم سالاری: مرد باغدار که بر سر جمع کردن جاي خواب دوستش را به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه کيفري محاکمه مي‌شود.
 
 دوم آذر سال گذشته کشف جسد مردي در صفادشت به کارآگاهان پليس آگاهي شهريار اعلام شد.
 
 در ادامه تيمي از ماموران راهي محل کشف جسد شده و با پيکر مرد ناشناسي در حالي که سر و دستش از بدن جدا شده بود رو به رو شدند.
 
در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، چند روز از قتل مي‌گذرد و بخشي از بدن از سوي حيوانات خورده شده است. در بازرسي لباس‌هاي مقتول‌، گذرنامه‌اي کشف شد که از طريق آن هويت مقتول به نام اکبر شناسايي شد.
 
 ماموران سپس به تحقيق از خانواده اکبر پرداخته و متوجه شدند او يک خودروي وانت داشته که همزمان با قتل ناپديد شده بود. با کشف اين سرنخ رديابي خودروي وانت در دستور پليس قرار گرفت و ماموران در رديابي‌هاي خود متوجه شدند با کارت سوخت خودروي اکبر چند بار در يک پمپ بنزين سوختگيري شده است.
 
صاحب پمپ بنزين به اداره آگاهي احضار شد که در بازجويي‌ها گفت: کارت سوخت از سوي فردي به نام حبيب در اختيار من قرار گرفته بود.
 
تيم پليسي در ادامه تحقيقات حبيب را دستگير کردند که او در بازجويي‌ها به درگيري با مقتول اعتراف کرد و گفت: شب قبل از حادثه اکبر به باغ من آمد. صبح به او گفتم رختخواب را جمع کند اما او به حرفم گوش نداد.
 
بر سر اين موضوع با او درگير شده و دو ضربه به صورتش زدم. چند ساعت بعد اکبر مدعي شد جايي را نمي‌بيند. خواستم او را به دکتر ببرم که متوجه شدم نفس نمي‌کشد. خيلي ترسيده بودم. به همين خاطر جسدش را به بيابان‌هاي اطراف صفادشت بردم و آنجا رها کردم.
 
با تکميل تحقيقات، بازپرس پرونده براي حبيب قرار مجرميت صادر کرد که با صدور کيفرخواست پرونده براي محاکمه به شعبه 74 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار