کد خبر: 623739
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
پس از اینکه یخ رابطه ایران با غربی‌ها بر سر توافق تاریخی هسته‌ای آب می‌شود، به نظر می‌رسد که ورزش این کشور هم از سرما خارج می‌شود.
مشرق: میلان، موفق‌ترین تیم فوتبال باشگاهی جهان از حیث جام، تیم کاملی از ستارگان پیشین را راهی ایران کرد تا در دیداری خیریه به مصاف همتای ایرانی خود پرسپولیس برود.
سی ان ان در گزارش خود در خصوص این بازی آورده است: از بازی روز پنج شنبه 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی دیدن کردند. در این بازی میلان قهرمان هفت دوره رقابتهای اروپا با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. اما توافقات هسته ای ایران با غرب کمک خواهد کرد تا تحریم های اقتصای که به رشد ایران لطمه می زند برداشته شود و این بازی نمایشی برای پرسپولیس و فوتبال ایران معنای بزرگ تری در بر دارد.
 
این بازی در راستای بخشی از همکاری دو باشگاه است که سال گذشته با دیدار محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی باشگاه میلان، در ایتالیا رخ داد.
 
به گزارش مهر، همچنین سایت باشگاه میلان در گزارش خود نوشته که روسونری دانش آکادمی موفق جوانان را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می دهد - پرسپولیس پرافتخارترین تیم فوتبال ایران است و یکی از محبوب ترین تیم‌های آسیا.
 
پایگاه اینترنتی میلان در این خصوص نوشت: محمد رویانیان تحسین خود را نسبت به شیوه باشگاه میلان ابراز داشته و همچنین ملاک‌هایی که این باشگاه را در جهان پرافتخارترین کرده است. همکاری دو باشگاه از قبل آغاز شده و آکادمی باشگاه میلان مدل کاری خود را در اختیار پرسپولیس که پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، قرار می دهد.
 
تیم ستارگان میلان با حضور  پائولو مالدینی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی به میدان رفت؛ دیداری که به مناسبت خداحافظی مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران برگزار شد.
 
مهدوی کیا 36 ساله که دو بار حضور در رقابتهای جام جهانی را در کارنامه دارد  و 111 بار برای تیم ملی ایران به میدان رفته از فوتبال خداحافظی کرده است. این بازیکن هشت فصل هم در تیم فوتبال هامبورگ بازی کرده است.
 
در تیم میلان هم مدافع بزرگ تیم ملی ایتالیا فرانکو باره سی حضور داشت. در این تیم "جنارو گتوزو" دارنده عنوان قهرمانی جام جهانی 2006 هم در زمین حضور داشت.
 
"دانیل ماسارو" - عضو تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 1994 و "کریستین لاتینوتی" و "استفانو ارنیو" برای میلان گل زدند و تک گل پرسپولیس هم توسط "علیرضا امامی فر" به ثمر رسید.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار