کد خبر: 623097
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
برخی می‌گویند کار را برای خدا انجام بده اما باید بگوییم کار خدا را انجام بده یعنی اینکه حتی برای خدا تعیین موضوع هم نکن و بگذار خداوند خودش برایت کار را تعریف کند(شهید خیبر حاج ابراهیم همت)

اهل یکی از روستاهای اطراف ایلام هستند، خانواده‌ای سه نفره متشکل از مادر و دو فرزند دختر و پسر. پدر خانواده سال‌ها قبل به دلیل بیماری به رحمت خدا رفته است.
 
کمک هزینه ماهیانه کمیته امداد و یارانه تنها وسیله‌های گذران زندگی این خانواده سه نفره است. دختر خانواده مدت‌هاست که عقد کرده بوده ولی به دلیل عدم توانایی تهیه جهیزیه نتوانسته با همسرش زیر یک سقف برود. از طرفی داماد هم توانایی خرید امکانات اولیه زندگی را ندارد و تنها توانسته سرپناهی اجاره‌ای در همان روستا تهیه کند.
 
از سویی مادر خانواده نیز توانایی کار نداشته و عملا زندگی‌شان به سختی می‌گذرد. مدت‌هاست که این مادر روستایی شرمنده فرزندانش می‌باشد و تنها امیدش خداست.
 
برای سر و سامان گرفتن دختر خانواده و باز شدن هر چند اندک درب شادی به روی این عزیزان سه میلیون تومان لازم است تا لوازم اولیه مورد نیاز برای جهیزیه خریداری شود. یاعلی

ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)

شماره کارت: 6037991138284454

شماره حساب: 0309669309007

شماره شبا: IR590170000000309669309007

به نام علی عسگری نزد بانک ملی


*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که"مقیت" نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

یاعلی

منبع: moghit.ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار